Mutsen
dinsdag 28 april 2009 om 12:00
Ik vind ook dat ze niet moet zeuren, ik ben altijd als kappop gebruikt door mijn zussen en die waren ook niet al te zachtzinnig. Afharden die hap Overigens helpt het wel als je cremespoeling erin doet, en voor Mini heb ik van die lang-haar-lotion die je op droog haar kunt gebruiken, kam je er zo doorheen.
Je hebt niets gemist Mif, het komt gewoon zo uit qua familiebezoek. Zus heeft nu ook vakantie en broer is niet van de lange termijn afspraken.
Ik heb geen last van overmatige energie die er alleen met sporten uit kan
Koters zijn leuker. Er is een nieuwe winkel in het dorp, met speelgoedafdeling. Daar wilden ze heen. Maar ik heb gezegd dat ze eerst eens een dag lief moeten zijn voor we daar heen gaan. En zie daar, de zoetste kindertjes die je je maar kunt voorstellen
Mannie heeft net het zand uit de gang gezogen, Mini ging het fruit snijden voor een smoothie en ik heb even de was opgehangen, wat een saamhorigheid.
Je hebt niets gemist Mif, het komt gewoon zo uit qua familiebezoek. Zus heeft nu ook vakantie en broer is niet van de lange termijn afspraken.
Ik heb geen last van overmatige energie die er alleen met sporten uit kan
Koters zijn leuker. Er is een nieuwe winkel in het dorp, met speelgoedafdeling. Daar wilden ze heen. Maar ik heb gezegd dat ze eerst eens een dag lief moeten zijn voor we daar heen gaan. En zie daar, de zoetste kindertjes die je je maar kunt voorstellen
Mannie heeft net het zand uit de gang gezogen, Mini ging het fruit snijden voor een smoothie en ik heb even de was opgehangen, wat een saamhorigheid.
dinsdag 28 april 2009 om 12:11
Van sporten sporten ga ik me merkbaar fitter voelen (ondanks totaal gebrek aan sportiviteit, ik ben echt volledig hopeloos), dus ik probeer er wel tijd voor in te ruimen.
Pammie, misschien moet je geen zzp-er worden, maar je kinderen inzetten als personeel als je jezelf gaat verhuren
Mijn moeder riep altijd "wie mooi wil zijn, moet pijnlijden," bij haren kammen. Ik hoefde niet zo nodig mooi te zijn - tot mijn oma een keer mijn haar knipte, want het resultaat daarvan ging zelfs mij te ver. De foto's uit die tijd zijn echt heel vreselijk.
Pammie, misschien moet je geen zzp-er worden, maar je kinderen inzetten als personeel als je jezelf gaat verhuren
Mijn moeder riep altijd "wie mooi wil zijn, moet pijnlijden," bij haren kammen. Ik hoefde niet zo nodig mooi te zijn - tot mijn oma een keer mijn haar knipte, want het resultaat daarvan ging zelfs mij te ver. De foto's uit die tijd zijn echt heel vreselijk.
dinsdag 28 april 2009 om 16:41
gezelli!
Bedankt voor de bijval, voel ik me iig niet zo'n onaardige bitch. Als ik alleen met mijn zussen te maken had, had ik zeker afgezegd, maar ik wil mijn ouders niet teleurstellen. dus nou ja.
ik geloof dat ik maar weer eens aan het werk ga, daar ben ik hier voor aangenomen. Ik ben vandaag met de auto trouwens en je kon goed merken dat het meivakantie is; ik reed in één keer door.
Bedankt voor de bijval, voel ik me iig niet zo'n onaardige bitch. Als ik alleen met mijn zussen te maken had, had ik zeker afgezegd, maar ik wil mijn ouders niet teleurstellen. dus nou ja.
ik geloof dat ik maar weer eens aan het werk ga, daar ben ik hier voor aangenomen. Ik ben vandaag met de auto trouwens en je kon goed merken dat het meivakantie is; ik reed in één keer door.
dinsdag 28 april 2009 om 20:20
Zo, de zwemles weer overleefd. Maby heeft hier geen handige leeftijd voor. Als we Sien in het zwembad moeten ophalen wil ze ook zwemmen en is ze niet meer te houden vanwege de woedeaanvallen. En in de buggy durf ik haar niet achter te laten in de hal, want daar wringt ze zich zo uit.
En wat er met Ot is weet ik ook niet. Hij is al een week of 2 niet te genieten. Dwars, veel huilen, het is een totaal ander kind. En net werd hij ook weer helemaal in paniek, bezweet en huilend wakkend. Maar totaal niet bereikbaar dan: of het nu nachtpaniek is of gewoon moeheid. Ik weet het niet.
Vanavond dus 3 afgedraaide kinderen en A-man die om 18.30 uur belde dat hij nog aan de andere kant van het land stond. Alles dus maar snel in bed gemikt (veel meer dan huilen en ruzie maken konden ze toch niet meer ).
En nu zelf even uitpuffen....
En wat er met Ot is weet ik ook niet. Hij is al een week of 2 niet te genieten. Dwars, veel huilen, het is een totaal ander kind. En net werd hij ook weer helemaal in paniek, bezweet en huilend wakkend. Maar totaal niet bereikbaar dan: of het nu nachtpaniek is of gewoon moeheid. Ik weet het niet.
Vanavond dus 3 afgedraaide kinderen en A-man die om 18.30 uur belde dat hij nog aan de andere kant van het land stond. Alles dus maar snel in bed gemikt (veel meer dan huilen en ruzie maken konden ze toch niet meer ).
En nu zelf even uitpuffen....
dinsdag 28 april 2009 om 20:24
Ik kon ook al niet bedenken wat het probleem zou kunnen zijn gezien het beetje wat je er per keer opsmeert. Maar de apotheekmevrouw was nogal stellig dat het niet mocht.
Zus ging om 7 uur, lekker pannenkoeken gegeten met z'n allen. Ze hielp ook even de keuken rechttrekken daarna, dat is zo fijn. Kon ik meteen gaan zitten toen de kindjes in bed lagen. Pamman is net pas thuis.
Zus ging om 7 uur, lekker pannenkoeken gegeten met z'n allen. Ze hielp ook even de keuken rechttrekken daarna, dat is zo fijn. Kon ik meteen gaan zitten toen de kindjes in bed lagen. Pamman is net pas thuis.
dinsdag 28 april 2009 om 20:24
Dan ben je idd blij dat ze liggen, Anky. Neem een kop koffie van me, heb verse. Heerlijk.
Ik ben vandaag met oudste en meis wezen zwemmen in zo'n subtropisch bad vlakbij. Mini was op de crech. Was erg leuk. Alleen mijn bikini is uh, wat te klein, en ik voelde me daardoor wta ongemakkelijk. Ik geloof dat de kinderen daar alleen maar mijn hoofd hebben gezien de rest van mijn lijf hield ik veiligheidshalve maar onder water.
Ik ben vandaag met oudste en meis wezen zwemmen in zo'n subtropisch bad vlakbij. Mini was op de crech. Was erg leuk. Alleen mijn bikini is uh, wat te klein, en ik voelde me daardoor wta ongemakkelijk. Ik geloof dat de kinderen daar alleen maar mijn hoofd hebben gezien de rest van mijn lijf hield ik veiligheidshalve maar onder water.
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 20:25
Reden: stukje zin verdwenen
Reden: stukje zin verdwenen
% gewijzigd
dinsdag 28 april 2009 om 21:14
Citro, dat klinkt niet best. Is dit een dip die te maken heeft met je nieuwe aanpak van Limoen, of met het bommetje?
Hoop voor je dat het kind beneden zoet gaat slapen.
Remma en bikini
Anky, is A-man al gearriveerd om je van koffie te voorzien?
Wij hebben vanavond al onze buren gesproken: een kwam er een pakje ophalen dat hier bezorgd was, van anderen hadden we de sleutel nog en die moest weer terug, en met weer anderen hebben we koffie gedronken. Best gezellig.
Hoop voor je dat het kind beneden zoet gaat slapen.
Remma en bikini
Anky, is A-man al gearriveerd om je van koffie te voorzien?
Wij hebben vanavond al onze buren gesproken: een kwam er een pakje ophalen dat hier bezorgd was, van anderen hadden we de sleutel nog en die moest weer terug, en met weer anderen hebben we koffie gedronken. Best gezellig.
dinsdag 28 april 2009 om 21:51
Slaapgebrek van vannacht, 5,5 uur in de trein gezeten vandaag en nog vertraging ook,uberchagrijnige Limoen, een te opgefokte Citro om mijn nieuwe taktiek voor haar vol te houden, dus aan een stuk door ruzie met haar, terugweg van gastouder viel eerst ik om over mijn fiets (was lopend en niet met kinderen achterop gelukkig) toen viel Limoen om in de blub, Mandarijn ging er naast zitten in de hondepoep, een man die overwerkt maar dat even vergeet te melden, een zeikende buuf (ik kijk haar met een scheef gezicht aan, zei ze vanavond tegen man) een kopstoot van Mandarijn op mijn neus, erg pijnlijk. Nou ja, dat soort dingen, dus. Blegh, ik wil mijn bed in kruipen, heel lang slapen en morgen met een ander humeur en ander weer wakker worden