Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
quote:Morrie schreef op 02 mei 2009 @ 21:45:

Ik schrok me een hoedje. Ik dacht dat jij jonger was dan ik!

Ik ben uit 1975.....Geeft niet hoor, ik ben het wel gewend
hahaha, grappig, die roddeltantes
quote:citronella schreef op 02 mei 2009 @ 21:46:

Limoen vandaag : Mandarijn is gekke Henkie, en ik ben malle Pietje Haha, hoe komt ze dáár nou bij?
Ik zei vandaag tegen haar, ik ben gekke Henkie niet.. Ik weet niet meer waarom. En over malle pietje heeft ze vast ook wel een keer iets opgevangen.
1x is genoeg
Haha ja ze nemen iets snel over. Zo zei ik vandaag iets tegen mini, over dat we iets maar snel moesten wegpakken, zegt hij:

"Ja, dat lijkt me wel verstandig"

Oud wijf.
Ik moet altijd erg lachen om dat veel te wijsneuzerige taalgebruik, dat kan Limoen ook zo goed..
Mannie was ook op dreef vanmorgen, hij probeerde heel schattig zijn zin door te drijven: 'Mag het? Ja? Ja! Jaaaaah! Ik ziet het aan je neus!'

Mini was over de emmer vanavond: eerst omdat mijn broer niet bij haar in bed ging slapen. Toen omdat zwemles stom was en ze er nooit meer heen wilde. Heb er maar weer eens een pedagogisch babbeltje tegenaan gegooid, dat het niet erg is dat ze verdrietig is dat juf weg is maar dat de nieuwe(n) haar ook graag willen leren zwemmen en dat ze dat wel moet proberen. Het duurde eindeloos voor ze ging slapen, kleine muts ('waarom hebben alle kale mensen een ovaal hoofd?')
Heee, wanneer ga je nog maar weer? Je zit idd heul vlakbij.
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt We gaan met Hemelvaart.
O, haha, ja tegen jou.
Pamman vindt het niet gezellig als ik met jou afspreek. Ik probeer hem nu om te kopen met een massage/mehe-time/uitslapen
hahahahahah.

Kan me er ook wel iets bij voorstellen Hoe lang gaan jullie?
Niet om jou trouwens, maar omdat we daar maar kort zijn en er al 2 vriendinnen van mij een nachtje komen logeren.

Ik ga nu gezellig doen met broer en mijn favo likeurtje inschenken (43).

Trusten alvast.
Dat bedoel ik
4 dagen, van donderdag tm. zondag.

Maar we zitten dan zó dicht bijelkaar, zou zonde zijn als we niet een bakkie doen dan.
Helleu!

Remma: van harte gefeliciteerd met oudste! 8 man: das al een echte vent! en zo te lezen hebben jullie allemaal een leuke dag gehad; het was natuurlijk ook erg mooi weer.

Mijn dag was heerlijk! Om 8 uur stond vriendin op de stoep, om 9 uur waren we in de sauna en we hebben allebei genoten. Eindelijk weer eens fatsoenlijk bijpraten (langer dan 10 minuten de ergste shit bespreken) en lekker in de sauna's gezeten. Ik heb nog een massage gehad en ik kon wel merken dat ik erg vastzat; moet ik dus ook wat vaker doen. Hammam was ook erg lekker; heb nu een heel zacht huidje en ben redelijk rozig (maar dat kan ook aan de wijn liggen)

En mag mijn man de held-van-de-dag-award? Vannacht moest hij spugen; hij wilde het eigenlijk niet tegen mij zeggen, maar Poek (die om 6 uur bij ons in bed stapte) vroeg wat dat glas water op het nachtkastje daar deed. Ik heb niet gevraagd of ik thuis moest blijven (ik ad iets te lang naar deze dag uitgekeken), maar dat wilde hij ook niet. Hij heeft zich werkelijk door de dag heen gesleept, zoveel mogelijk op de bank gehangen en had ook koorts. Maar zonder morren en zonder klagen. Das toch echte liefde
En ik wil het pak van Remman een keer live zien

Voor Sokman!
ik zal het voor 'm uitprinten... hij ligt overigens nu knock-out en ik heb beloofd dat hij morgen mag uitslapen, dus ik ga ook maar zo...
Maak je een fotootje Pammie ?

en wat lief van Sokman, die award heeft ie wel verdiend.
Sokman is dagheld, écht. En ondanks alles jij ook genoten dus? (zat je dan daar niet met een schuldgevoel).

Sorry Pammie, pak is uitgeleend aan vriendin die haar huwelijk nieuw leven wilde inblazen
Wahahahaha, Mandarijn!

Ik hoorde ook nog een goeie, ik was met de meiden op het plein, zegt Liz tegen de buurvrouw: "Wij gaan pannenkoeken eten!" Zeg ik: "Moet je niet tegen iedereen zeggen, dan staat straks de hele buurt op de stoep!" Zegt vriendinnetje: "Gaan we op de stoep eten dan?"

Grinnik.
quote:remma schreef op 02 mei 2009 @ 22:51:

Sorry Pammie, pak is uitgeleend aan vriendin die haar huwelijk nieuw leven wilde inblazen Het kan ook de doodsteek betekenen. Niet iedere kerel wordt zo woest aantrekkelijk van lieslaarzen en een veiligheidshelm
Nou ja, bagger was het toch al, dat huwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven