na de bevalling

13-10-2010 14:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil mijn hart even luchten en misschien dat jullie nog tips hebben..

ben 12 dagen terug bevallen van een mooi klein meisje en nu heb ik me toch een last van hormonen... en niet de hele tijd door maar af en toe een hormoon stoot zegmaar ,, komt inneens een emotie op en dan weet ik niet waarvandaan of waarom en meestal gaat het gepaart met keihard janken ... mijn emoties zijn ook inneens veel en veel sterker .. ik loop gewoon over zegmaar... wat ook best erg is is dat ik vreselijk zin in seks heb en dat gaat nog niet want ik bloed nog ...

ik wil trouwens iets doen voor mijn man ,, hij is zo lief voor mij (en onze prinses) maar ik weet niet wat en als ik het vraag zegt ie ,, je hebt me het allermooist gegeven wat ik me kon wensen onze prinses dus ...zucht....en nu moet ik dus weer janken

ik hoor trouwens veel mensen zeggen dat ze het raar vinden dat ik al zin in seks heb maar hoezo is dat raar?? ik heb een super lieve vriend en we zijn nog steeds superverliefd op elkaar dan is het toch niet meer dan normaal dat je dat wil?? al begrijp ik het volkomen dat anderen er heel lang geen zin in hebben ,, niet iedereen is hetzelfde.......
quote:hellepie schreef op 13 oktober 2010 @ 15:00:

ik zat net even te surfen en ik kan gewoon nu al met de pil beginnen .. wel zo fijn om dat zo snel mogelijk weer op te pakken...Je kunt wel direct met de pil beginnen, maar is deze ook direct veilig? Moet je niet eerst een paar weken slikken? Ik weet het niet, hoor, maar dit is wat ik me afvraag.
Hellepie, wil jij dit écht zelf of wil híj dit graag? Míj hoef je geen antwoord te geven hoor.
ik ga het vanavond er meteen over hebben en dan maar hopen dat ik het deksel niet op mijn neus krijg ... en mocht dat zo zijn dan zou dat heel lullig van zijn kant zijn .. toch???

en in combinatie met mn hormonen oelalaaaaaa ...
even uitleg ,,, ik was aan de pil op medisch voorschrift van mijn huisarts omdat ik veel te heftig menstrueerde lees: ik zat een week ziek thuis ... dus vandaar
quote:hellepie schreef op 13 oktober 2010 @ 15:02:

ik ga het vanavond er meteen over hebben en dan maar hopen dat ik het deksel niet op mijn neus krijg ... en mocht dat zo zijn dan zou dat heel lullig van zijn kant zijn .. toch???

en in combinatie met mn hormonen oelalaaaaaa ...aiaiai. Deksel van je vriend bedoel je? ik hoop het niet voor je.
In dit geval is de pil eerste maand is de pil niet veilig. TO, wil je aan de pil zodat je zonder condoom kunt sexen?
quote:hellepie schreef op 13 oktober 2010 @ 15:02:

en in combinatie met mn hormonen oelalaaaaaa ...Nou ja, zou dat heel lullig zijn... Het kan natuurlijk zijn dat hij geen zin heeft. Is dat heel lullig? Is het heel lullig als jij geen zin hebt? Probeer er niet meteen conclusies/oordelen aan te verbinden.
quote:hellepie schreef op 13 oktober 2010 @ 15:04:

even uitleg ,,, ik was aan de pil op medisch voorschrift van mijn huisarts omdat ik veel te heftig menstrueerde lees: ik zat een week ziek thuis ... dus vandaarMaar dat is nog geen reden om nu weer met de pil te beginnen zonder de menstruatie af te wachten. Je kunt me de pil beginnen op de eerste dag van je menstruatie.
ik leg het net uit waarom ik zo snel mogelijk aan de pil wil
wil je het idd zo graag, of wil je het zo graag voor hem....?

vergeet niet dat het herstel ter plekke ook voor vreemd gevoel kan zorgen (wat je kan verwarren me opwinding)....

Bij mij deed het vreselijk zeer de eerste paar keren, maar ja ik had ook helemaal in puin gelegen
Hellepie: Als we allebei om 15,04 posten is de kans groot dat ik je berichtje niet gelezen heb.
dat is het voor mij dus wel
Na ca. 3 weken hadden wij weer seks (vaginaal bevallen). Wel met condoom, want durfde geen bacteriën erbij te laten (geen idee of het wat uitmaakt).

Verder lijkt het me vrij normaal dat je op en neer schiet in je stemming. Ik was ook een jantje lacht, jantje huilt (niet waar anderen bij waren overigens, maar wel inwendig).
waarom hellepie? waarom kan je niet een paar weken met de pil wachten tot je cyclus weer op gang is gekomen? Je moet hoe dan ook een condoom gebruiken tot die tijd.
Ohja, ik heb mijn lief na de bevalling een kado gegeven (een serie kinderboeken waar hij zelf als kind fan van was. Vond dat hij onze dochter dan mooi kon voorlezen uit zijn favoriete kinderboek als ze oud genoeg was)
Ik denk dat ze meteen aan de pil wil omdat ze denkt/hoopt dat dat wel veilig is, want een condoom ziet ze niet zitten om hém. Maar dat is wat ík denk.
denk het ook , maar hoop het niet.
quote:fleurtje schreef op 13 oktober 2010 @ 15:13:

Ik denk dat ze meteen aan de pil wil omdat ze denkt/hoopt dat dat wel veilig is, want een condoom ziet ze niet zitten om hém. Maar dat is wat ík denk.Dat vrees ik ook.
quote:arrwen schreef op 13 oktober 2010 @ 15:14:

denk het ook , maar hoop het niet.Ik hoop het ook niet. Want ik vraag me af of hij en zij op een nieuwe zwangerschap zitten te wachten.
Ben je op natuurlijke manier zwanger geraakt?
ik zal het nog eens duidelijk uitleggen ,,

ik wil asap aan de pil terug omdat die op medisch voorschrift moet slikken omdat ik tijdens mijn menstruatie echt enorm veel bloed en echt doodziek ervan ben ,, als ik de pil niet slik draag ik de grootste tampon met het dikste maandverband en die moet ik dan nog elk uur verschonen en ik lig daarbij een week op bed met migraine ,,,daarom moest ik aan de pil en daarom wil ik die dus asap weer slikken ,, niet als voorbehoedsmiddel..
ik ben op natuurlijke manier zwanger geraakt ,,,, na 4 miskramen..
leuke tip schouderklopje!
Dan ga je toch gewoon weer aan de pil? Als je er alleen maar niet op rekent dat je daarmee veilig bent. Tenzij je graag gelijk weer zwanger wilt worden. En seksen zonder condoom alleen als je niet meer bloedt.

Kortom: als je nou echt zo hysterisch geil bent, pak gewoon een (paar ) condoom(s).
Reken er maar op dat je eerste menstruatie na de bevalling sowieso meestal heftiger is dan normaal. In hele enkele gevallen is het bloeden hetzelfde of minder.

Ik denk niet dat je dat kan voorkomen door nu met de pil te beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven