Naaipatronen meisje

29-07-2025 10:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Sinds een paar jaar naai ik kleding voor mijn dochters (nu 0, 3 en 6). Ik gebruik vaak patronen van Knippie maar vind veel patronen toch nog erg ingewikkeld. Ik ben meer op zoek naar patronen voor basics, en dan met name jurkjes.

Zijn er meer ouders die kinderkleding naaien? En welke patronen gebruiken jullie graag? Ik ben heel benieuwd!
Google eens de dromenfabriek daar staan wat basis patronen op.

En daarnaast is er een boekenserie “I love …” bij voorbeeld I love t-shirts maar ook eentje met sweaters etc en dat zijn ook hele fijne patronen. Dat boek is heel duidelijk waardoor het makkeliik is.

Oja en Google eens op “lena stress patroon” die staat volgens mij ook ergens gratis op internet. Is een super leuk patroon voor de jongste 2.

Veel naaiplezier!
Pinterest! De wereld aan eenvoudige patronen die je helemaal naar je eigen smaak aan kan passen.

Op Etsy staat ook heel veel patronen en kun je zoeken op simpel patroon jurkje peuter/meisje oid.
patchouli_ wijzigde dit bericht op 31-07-2025 00:28
34.02% gewijzigd
Voor peutermeisjes vind ik zo’n overslag/schortjurkje heel erg leuk.

https://www.etsy.com/nl/listing/1668442 ... 879623032e

Kan met een broekje of simpel rokje eronder.

Of de overgooier:
https://www.etsy.com/nl/listing/1617052 ... GAEALw_wcB
Ligbedje85 schreef:
30-07-2025 23:04
Google eens de dromenfabriek daar staan wat basis patronen op.

En daarnaast is er een boekenserie “I love …” bij voorbeeld I love t-shirts maar ook eentje met sweaters etc en dat zijn ook hele fijne patronen. Dat boek is heel duidelijk waardoor het makkeliik is.

Oja en Google eens op “lena stress patroon” die staat volgens mij ook ergens gratis op internet. Is een super leuk patroon voor de jongste 2.

Veel naaiplezier!
De dromenfabriek heeft leuke basics!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven