Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Met zo'n duidelijke streep kan het toch niet missen lijkt me?

Maar ik had precies hetzelfde! Dus ik heb wel makkelijk praten. Morgen nog maar een keer testen voor de gemoedsrust.

En dan mag je het toch echt gaan geloven.

Ga je het eigenlijk gelijk aan je kinderen vertellen, of wisten die al dat de wens er was?
Wauw! Gefeliciteerd Tiaraatje! Vorige week nog negatief en nu dan positief! HOERAAAA!!!!!

Zit er zelf ook over te denken om morgen nog eens te proberen... Nog niet ongesteld en nogsteeds symptomen... Hoop op net zo'n positieve uitslag als die van jou..... al ben ik bang....
Mijn kids weten van de wens. het was zelfs eerder hun wens dan de onze!

Ik kan eigenlijk niet wachten en heb het alweer aan een paar mensen verteld.

Ik was ook zo bang foxy, maar toch, geloof me heb de laatste maand wat testen versleten hihi.

Je hoopt hierop en als het zover is kun je het gewoon niet geloven he.
Biaha,

Ik weet niet meer hoe ik dit 10 jaar geleden deed maar hoe snel bel je de huisarts voor een doorverwijzing?
Doorverwijzing voor de vk heb je niet nodig. Die kan je gewoon zelf bellen. Meestal heb je de eerste afspraak rond de 8-9 weken.

En een doorverwijzing voor de gyn kan je denk ik nu al wel krijgen. Dan staat die afspraak maar vast toch?

Maar goed, het kan ook wel even wachten natuurlijk. Volgens mij heb ik gebeld toen ik 5 of 6 weken zwanger was. Weet het nu al niet meer!
Ivm vergiftiging tijdens vorige zwangerschappen moet ik waarschijnlijk naar het ziekenhuis.

Ja idd. Ik kan de huisarts volgende week wel even bellen.

Heb test 2 net ook gedaan.Ook roze binnen 20 sec.

Ik zou niet eens weten hoelang ik zwanger ben. Hoe kwam jij daarachter?
Er wordt altijd gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. 2 weken daarna is doorgaans de eisprong dus die 2 weken heb je dan cadeau. Ik was redelijk regelmatig ongesteld. En bij de echo bleek dat de uitgerekende datum precies klopte.

Maar jij hebt nog niet echt regelmaat kunnen ontdekken toch?

Op www.kindjeopkomst.nl kun je je uitgerekende datum laten berekenen. Dan heb je iig een indicatie. Pas bij de termijnecho wordt dan gekeken aan de hand van de grootte van het kindje hoe ver je precies bent.
Nee ik ga dan maar uit van de eerste dag van mijn laatste menstruatie , die was op 28 juni. Dan zou ik nu 4 weken zwanger zijn hihi
Is aannemelijk. Aangezien je 4 weken na de eerste dag van je menstruatie ook je NOD hebt. En omdat je nu positief getest hebt en vorige week niet zal de termijn redelijk kloppen.

4/4/2009 is de uitgerekende datum dan voorlopig denk ik he?

Leuk, leuk. Wat komt er veel op je af zo ineens he?
Ja ik denk het ook.

Ja man, ik zit hier nu al 2 uur voor me uit te staren......................................................................
Haha, lekker blijven staren tot het nieuws gezakt is!
Ik ga nog even het topic teruglezen hoe jullie reageerden na die test..
Joepie!!!! weer een zwangere!!! Gefeliciteerd Tiaraatje!!! das echt mooi, dat je dan toch nog positief test!!! vind het echt leuk voor je!!

Foxy, ook jij nog niet ongesteld??? wie weet!!! ga voor je duimen!! Duimen jullie ook heel hard voor mij, heb nog 2/4 dgn voor mijn NOD!! als ik dit zo lees wil ik ook!! haha!

Geniet er van!!
Dank je Tazzle,

Ja inderdaad, na die domper van vorige week.

Ben heel blij, man en kids ook (kon het niet meer voor me houden tegenover kids).

Ik zal voor jullie duimen!!!!!!!!
he tiaraatje super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heee Tiaraatje!!!!!

GEFELICITEERD!!!

Dank u, dank u.

Anira, jouw NOD is morgen he?

Heb je al een gevoel?
Wauw!!! Tiaraatje, van harte gefeliciteerd!!!

Ik ga het snel in de tabel aanpassen, ik houd 4/4/2009 voorlopig als datum aan.

Hopelijk heb je een hele voorspoedige zwangerschap.
Dank je Thembo,

Ik hoop het ook.

Hoe gaat het nu met jou? Hoelang ben je nu zwanger?

Heb het gevoel dat er van alles gebeurd in mijn buik maar weet niet of het de darmen zijn of de voorbereidingen van baarmoeder of zoiets dergelijks.
quote:tiaraatje schreef op 28 juli 2008 @ 18:57:

Dank u, dank u.

Anira, jouw NOD is morgen he?

Heb je al een gevoel?

Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden, 3 dagen te vroeg dus deze ronde is helaas niet raak.

Vol goede moed gaan we op naar de volgende ronde !
Vandaag ben ik precies zeven weken. Eigenlijk is het nog maar heel kort, ook al voelt het al heel lang. Ik voel me ook erg zwanger, dus daar zal het ook wel door komen.

En wat jij schrijft herken ik hoor, al die veranderingen in mijn buik. Sinds een paar dagen is het iets rustiger, de misselijkheid is iets gelijkmatiger en de vermoeidheid neemt weer iets af. Ik denk dat ik er ook gewoon meer rekening mee houdt. Ga eerder naar bed, neem vaker tussendoor rust. En ik probeer zo gezond mogelijk te eten.

Herken jij het niet van je vorige zwangerschappen dan? Ik zou me dat zo voor kunnen stellen.
O shit Anira,

Thembo, ik had het idee dat jij ook al langer zwanger was.

Ik herken het niet echt. Ik ben nu ook iets ongeruster.

Maar ik moet gewoon positief blijven.

Ik ga ondankt mn drukte thuis ook proberen om mn rust te nemen.
Tiaraatje hoera!!!!!!!! Supergefeliciteerd zeg!!!!!!!!!

Is het nieuws inmiddels al wat gezakt?

Foxymama jij houdt ook gezellig nog even de spanning erin zeg. Ik zal voor je duimen.
Tiaraatje, je bent net 4 weken.... Dus komt allemaal goed. Geniet gewoon even van het moment!!!
Het nieuws is nog niet echt gezakt.

Kiekeboe, ik geniet zeker! Ben vooral erg dromerig.

Ik duim voor jullie allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven