Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hoi meiden,

Ik heb even een vraag aan de dames die nu zwanger zijn, of al een kind hebben: hadden jullie in het begin van de zwangerschap ook een zeurende pijn in jullie onderbuik? net een soort menstruatiepijn, maar dan anders?!

Heb ik nl een dag of 3 last van echt een zeurende pijn, maar verder helemaal geen klachten, borsten doen niet zeer en ben ook niet moe ofzo, wel ben ik erg emotioneel, heb gister 3x gehuild bij sex and the city (ben in de leer met een dvdbox!! :)!!)

Nou da's toch niet normaal, want zo zielig was het nou ook weer niet...!

Nou ja ben wel even benieuwd hoe dat bij jullie ging in het begin!

Ik heb de oppas mocht het zover zijn ook al geregeld, ik ga 3 dgn werken,vriend 4 (wij werken alletwee in het zelfde bedrijf, dus kunnen we het wat aanpassen) en dan ben ik maar voor 1 dag oppas nodig, en mijn moeder heeft zich al aangeboden, dus da's gefixt! moet natuurlijk wel overleggen met mijn leidinggevende over de dagen enzo, maar dat komt vast wel goed!

Verder niet veel te melden, nog een dikke anderhalf week werken, en dan is ook mijn NOD, dus heb ik wat afleiding!

Tot snel!
Hallo dames!

Wordt moeilijk op alles te reageren, ben even afwezig geweest. Druk, moe en nog eens druk en moe.

Ben nu begonnen met het nieuws de wereld in brengen. Ook op het werk en heb al een paar keer de vraag gehad of het gepland was! Bah, niet leuk. Ik vertel toch niet voor niks blij dat ik zwanger ben. Dan maakt het toch niet uit of het gepland was of niet??? Nou ja, ben behoorlijk boos geweest (hormonen pfoeh) maar heb het maar weer naast me neergelegd. Probeer me er niet teveel van aan te trekken.

Ik las hier over de opvangvragen. Ik werk 3 dagen en manlief onregelmatig 5 dagen verdeeld over 7 dagen, 24 uur zeg maar.

Manlief is 1 van mijn werkdagen altijd roostervrij en zoon gaat 2 dagen naar het kdv. Baby is nu ingeschreven op hetzelfde KDV.

Als ik vroeg moet beginnen zorgt man dat hij late dienst heeft zodat hij kan brengen en ik halen. Werkt super voor ons. Ik hoef voor het werk nooit te haasten. En hoef dan alleen maar op mezelf te letten. En man zorgt dat zoon op tijd afgeleverd wordt. Zoon vindt het heerlijk op het kdv dus voor ons is het ideaal.

Foxymama, spannend! Dat je je in kan houden zeg. Knap en eigenlijk ook wel beter. Ik hoop dat jij de volgende wordt!

Kiekeboe, is de lekkage al opgelost? Jeetje, jullie treffen het wel precies als die bouwkundige keuring gedaan moet worden!

Thembo, hoe is het? Vermoeiend he zwanger zijn? Die vermoeidheid is wat mijn betreft het vervelendste kwaaltje. Je kan er gewoon niet tegenop slapen he? Al een date bij de vk gemaakt??

Tazzle, ik heb idd behoorlijke buikpijn gehad in het begin en ook voor nod. Vooral bij bukken en huishoudelijke klusjes enzo. Is op zich normaal. Spannend dat je alweer van alles voelt. Duurt nog eventjes, maar wie weet voel je het wel goed!!

Sorry als ik iemand of iets belangrijks vergeten ben. Er was alweer zoveel geschreven. Ik ga gauw weer. Zoon uit bed vissen en even naar de speeltuin ofzo.

Tot later!!
Hallo allemaal,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik heb maandag al getest (was toch te nieuwsgierig) en de test gaf aan dat ik niet zwanger ben. Op zich verbaasde het me niet echt want ik voelde weinig dingen die anders zijn dan anders. Nu dus maar wachten tot de rode duivels zich gaan aandienen. Ik heb nog helemaal geen tekenen van ongesteldheid dus ik hoop niet dat mijn cyclus nu toch weer langer gaat duren. Ik was juist zo blij met exact 28 dagen, maar we zullen zien.

Tazzle: Vlak na mijn eisprong had ik ook zo'n zeurende pijn, maar is bij mij na een week verdwenen. Maar goed, ik ben niet zwanger, dus ik weet het ook niet.

Foxymama: Spannend zeg. Je hebt inderdaad al heel wat symptomen. Ik duim voor je dat het nu al raak is (en dat je lichaam je niet, net als bij de meeste van ons, je voor de gek houdt)!

Biaha: Wat leuk dat je nu iedereen gaat vertellen dat je zwanger bent. Naas die paar vervelende opmerkingen, neem ik toch aan dat je ook heel veel positieve reacties hebt gehad? Begin je het nu trouwens ook al echt te zien? Of na hoe lang komt dat?

Wat betreft de opvang, mijn man werk 4 x 9 en ik werkte dat tot voor kort ook (allebei een andere structurele vrije dag). Nu begin ik 4 augustus met een nieuwe baan en moet nog kijken of ik op termijn ook weer 4x9 kan gaan werken. We willen uiteindelijk graag nog wel een dag minder werken, maar we moeten nog kijken wie van ons dan kan en wil minderen. Manlief kan dit waarschijnlijk wat lastiger regelen, maar ik ben hoofdkostwinner en er zit behoorlijk veel verschil in onzem salarissen. Misschein dat we dan allebei nog een halve dag minder gaan werken. Mijn moeder heeft altijd al gezegd best 2 dagen in de week te willen oppassen en anders een dagje opvang. Dus ik denk dat het bij ons allemaal wel te regelen valt.

Oh ja, we hebben een last minute geboekt, dus vrijdag vertrek ik voor een weekje naar Turkije. Daar schijnt het wel erg lekker weer te zijn. Hier wordt ons wel steeds beloofd dat het beter wordt, maar zie er hier in ieder geval nog niks van. Ergens anders in Nederland wel mooi weer?
Oh nog iets. Vandaag ben ik jarig, 26 geworden. Thembo zou je mijn leeftijd willen aanpassen?

Fien, als ik het goed heb, zijn we op dezelfde dag jarig, dus jij ook van harte gefeliciteerd!
He Smartie, gefeliciteerd met je verjaardag! 26 jaar alweer, dat ben ik ook, mooie leeftijd

Biaha, ik vind dat altijd zo stom wanneer ze vragen of het gepland was. Misschien denk je dat ( heb ik weleens gehad) maar zou het nooit zo vragen. Ik weet van een collega die dat ook had, dat het haar best kwetste. Ik hoop idd dat je ook genoeg leuke reacties hebt gehad. Hoe was die van je ouders / schoonouders eigenlijk?

Hier vandaag heerlijk weer, en morgen nog beter! Zijn lekker in en rond het huis bezig met allerlei klusjes.
hoi!

Biaha wat stom dat mensen dat vragen! maar toch niet iedereen die dat vroeg? slaat iig nergens op, ben je zelf zo blij, kan een ander het voor je verpesten...balen? was eigenlijk ook wel benieuwd of je al een buikje krijgt?

smartie, van harte!! lekker nog even er tussenuit, wij vertrekken 5 aug naar Turkije, zo'n zin in! alleen vertekken we pas laat in de middag en gaan we s'ochtends vroeg alweer richting huis, dus we hebben gewoon 2dgn minder vakantie, da's niet zo leuk!!

wat betrefd mijn buikpijn, laat het maar gewoon een beetje links liggen, want ben bang dat ik weer allerlei kwaaltjes krijg die nergens op slaan, dus ga maar nergens van uit.

Net een beetje woorden gehad met mijn vriend, hij is zo niet attent (of romantisch) terwijl ik vind dat hij mij best een keer mag verrassen met een bloemetje of even een lief briefje achterlaat, maar hij snapt er echt helemaal niets van... zelfs als ik 10x zeg dat ik een keertje uit eten wil, snapt hij de hint nog niet, als ik hem mee vraag heeft ie geen zin, nou word er een beetje moe van eigenlijk!! niet alles is vanzelfsprekend denk ik dan!! kerels....Zucht!!

Die van jullie zijn wat attenter dan die van mij hoop ik!! (hij is wel heel lief hoor, dat dan weer wel,haha)

Nou ga ff eten!!
Smartie, jammer trouwens van de negatieve test.. balen, op naar de volgende maand... Liefs
Ben zo onder de indruk van die lompe opmerkingen dat ik de leuke dingen gewoon vergeet! Altijd positief blijven!

Ouders en schoonouders zijn heel erg blij. Mijn zus was even beduusd. Het bleef erg lang stil aan de andere kant van de lijn haha, maar uiteindelijk was ze heel blij.

Mijn moeder werd wel een beetje angstig voor alle aandacht die ze dan over 3 kleinkinderen moet gaan verdelen. Maar dat was meer een geintje. Dus over het algemeen goed.

We vonden het wel moeilijk vertellen aan een bevriend stel die al een jaar proberen zwanger te worden na 1 miskraam ( zij dan natuurlijk ) Zij waren superenthousiast en zeiden ook gelijk dat ze het ons heel erg gunden. Vond dat heel stoer en groots van ze. Want het zal ongetwijfeld toch een beetje steken.

En dat buikje. Ik zit al in mijn zwangerschapskleding! Broeken dan. Positie shirts zijn echt nog huge voor me. Maar mijn gewone broeken gaan op 1 na niet meer dicht of ik krijg het vreselijk benauwd ervan. Dat het bij de tweede dus sneller gaat, gaat in mijjn geval zeker op! Bij zoon begon mijn buik met 14, 15 weken een beetje te groeien en nu bij 10 weken!

Trouwens, thembo. Mijn uitgerekende datum is met de echo verandert in 18 februari

Smartie, gefeliciteerd met je verjaardag! En jammer van die negatieve test! Nou maar hopen dat die 28 dagen niet eenmalig waren!

Ik ga grey's anatomy kijken. Blijft gewoon leuk, die serie!
Hoi,

Weetje, klinkt misschien heel raar met al die mensen die 2,3,of 4 dagen willen blijven werken. Ik ga waarschijnlijk of helemaal stoppen of op vrijdag en zaterdagochtend werken!

Als het financieel zou gaan lukken wil ik gewoon thuis blijven. En dan ga ik de kindjes van mijn vriendengroep opvangen die wel meerdere dagen willen blijven werken!

Wel anders, maar ik vind het fijn om de eerste paar jaar thuis te blijven. Later ga ik zeker weer werken!

Er is vandaag trouwens niks op tv, vriendlief is naar vrienden en eigenlijk is het een beetje rustig hier! Voel ook niks in mijn buik, geen rare borreltjes, pijntjes of andere kwaaltjes.... en maar hopen en maar hopen hahaha

Leuk om je zwangerschapsverhalen te horen Biaha!

Smartie jammer van je negatieve test! Maar gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik zie trouwens ook overal zwangere vrouwen!

succes voor iedereen die'niet op z'n Nod zit te wachten!
Hey allemaal,

Alweer even niks van me laten horen, maar ik lees wel elke dag mee hoor. Pas de veranderingen ook zo snel mogelijk aan. Maar soms heb ik gewoon niet zo'n zin om te schrijven. De vermoeidheid was zo allesoverheersend de laatste twee weken. Ik werk en slaap alleen maar. Tot nu toe gaat het deze week wat beter en blijf ik na het avondeten wel wakker tot een uur of tien, dus er is weer een stukje vrije tijd.

Maar dat ik nu zo kan zeggen dat ik op een roze wolk zit...euh nog niet echt, hopelijk komt dat binnenkort wel. Het is nu vooral moe en regelmatig misselijk.

Ook lijk ik wel supersnel dikker te worden. Of ik houd vocht vast ofzo. Maar de broeken zitten allemaal strak. En dat bij 6 weken al??? Qua kilo's is er nauwelijks wat bij. Sinds afgelopen weekend heb ik zelfs een zwangerschapsbh aan, zonder beugels, want het zat helemaal niet prettig meer, en ze leken wel twee keer zo groot. (dat is niet waar hoor, maar ik heb sinds mijn 15e al dezelfde cupmaat en voor mijn gevoel zijn ze echt enorm nu)

Maar genoeg geklaag voor nu, het is ook wel erg leuk. We hebben het verteld aan mijn ouders en schoonouders en dit wordt voor beiden hun eerste kleinkind. En ze vinden het helemaal geweldig. Leven heel erg mee met mij, hoe ik me voel. En allemaal verhalen hoe bij hen de zwangerschappen verlopen zijn. (haha, als het erfelijk is dan zal ik binnenkort ook wel zin in patat krijgen, dat had zowel mijn moeder als schoonmoeder tijdens haar zwangerschap)

Ow Smartie (gefeliciteerd trouwens), ik geloof niet meer in te vroeg testen. Er zijn zoveel zwangeren die voor hun NOD negatief testen. Ik had drie dagen voor NOD ook negatief. En 1 dag voor NOD was na 3 minuten ook negatief, er kwam na 5 minuten iets heeeeel zwaks wat je als een streepje kon interpreteren, maar ook prima kon negeren. Pas 3 dagen na NOD was ik echt positief. (dat het op de bijsluiter begon te lijken zeg maar). En vorige week bij de test van Moeders voor Moeders was ik ineens heel positief voor iemand van 5 weken.

Maar goed, ik krijg 11 augustus een echo en 12 augustus intake bij de verloskundige. Nu wil ik nog even rondje bellen om dat op dezelfde dag te krijgen, anders moet ik zoveel vrij vragen.

Trouwens ik mis Tiaraatje al een tijdje, lees je nog wel mee? Jij bent ooit dit topic gestart. Hoe gaat het met je?
Thembo Die roze wolk komt vast wel als je je weer wat beter voelt. Dat is over het algemeen na ongeveer 10 tot 12 weken. Dan zakt de misselijkheid en ben je wat minder moe.

Zal later op de dag wel meer reageren, kan nu niet meer teruglezen.

Hier niet veel bijzonders. Lijk wel gevoelige borsten te hebben en heb ook al drie dagen buikpijn onderin. Maar goed aangezien ik ervanuit ga dat mijn eitje pas van het weekend springt, zal het wel niks zijn.

Foxymama al nieuws? Duim voor je!
Dag dames!

Om te beginnen: sorry dat ik niet meer zo actief aanwezig ben. Ik kan de energie momenteel niet zo vinden.

Die mevrouw van vorige week is uiteindelijk toch overleden en ook een kennisje van me is dit weekend plotseling overleden. Ik zit dus niet zo lekker in het velletje...

Ik ben ook moe, zo vreselijk moe.

Smartie: jij vroeg naar ons kloppende hartje? Ik heb bij de echo het hartje zien en horen kloppen, dus dat zat helemaal goed. Komende woensdag weer naar de verloskundige en dan gaat hij ook weer even luisteren!

Tazzle: ik had (en heb) ook steken in mijn onderbuik, hoort allemaal bij het groeien van de baarmoeder. Hoop dat het positief nieuws betekent voor je!!

Sorry als ik niet op iedereen reageer.

Voor allen: heel veel succes en sterkte met het wachten op de nod's, ik hou jullie echt wel in de gaten, ook als ik niet reageer!

Veel liefs
Hoi Dames!

Nou, van de 3 zwangeren lees ik dat ze moe, moe en moe zijn... Tja, dat zat er natuurlijk in. Maar is natuurlijk wel ongelovelijk K*T!!! En stiekum ben ik beetje jaloers

Hier is gisteren de bouwkundig inspecteur geweest, maar ik krijg pas na een week of zo (kunnen ze niet sneller werken???) antwoord. Dus niet echt oke. Maar waarschijnlijk volgend weekend gaan we de lekkage verhelpen, als het droog is in ieder geval.

Ik zit in mun 'klus-tijd' dus nog geen NOD, maar die komt vanzelf weer. Bedankt voor de tip om inderdaad niet voor je NOD te testen Thembo. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, alleen is het af en toe zo moeilijk...

Maar deze maand heb ik vooralsnog niet of nauwelijks klachten van mijn eierstokken en buik enzo, dus al een hele verbetering! Maar nu heb ik ook niet door of mijn ei op springen staat of niet, wat ik vorige keer wel had. Dus nu moet ik maar uitgaan van de cijfers en ik ga liever van mijn lichaam uit... We zullen het zien!

Biaha, jij groeit inderdaad snel, nu al zwangerschapskleding!!! Maar als dat beter zit dan is dat ook helemaal prima natuurlijk.

Smartie, FIJNE VAKANTIE! En natuurlijk GEFELICITEERD!!! Maar dat is alweer 2 dagen terug... Ben beetje te laat

Ben je al ongesteld? Dan begin je wel lekker aan je vakantie, vind ik altijd wel een beetje naar....

Fien, ik begrijp dat ook jij jarig bent geweest, dus GEFELICITEERD!!! Hoe gaat het verder met je?

Tazzle, die mannen toch.. Ze snappen er af en toe nix van, wat voor wezens zijn dat nou weer? En waarom houden we zoveel van ze

Maar die van mij is ook heel lief maar zal geen moment om samen te gaan borrelen of eten aan zich voorbij laten gaan....

Thembo, je roze wolk komt vast als je je zelf ook lekker voelt, wees niet bang! Ik kan het me goed voorstellen dat je roze wolk nu nog vrij ver te zoeken is... Maar als je zin in patat krijgt dan laat je het ons wetren toch???

Leeuw, dat jij helemaal stopt met werk als die kleine er aan komt. Dat is ook wat! Ik kan me er gewoon ook niet zoveel bij voorstellen, ik vind mijn werk ook zo leuk! Maar het is natuurlijk wel ideaal, dus het is misschien wel een hele goede keuze!

Vind het wel leuk om te lezen hoe iedereen er toch anders mee omgaat en dus echt andere keuzes maakt...

En tot slotte, Lein, heel veel sterkte met deze moeilijke dagen. Veel liefs van deze kant en kom gewoon weer babbelen als je daar behoefte aan hebt.

Ik heb gisteren besloten te gaan skeeleren, maar nu reageert er niemand op mijn biedingen op marktplaats. En het wordt vanmiddag zulk lekker weer! Beetje jammer... Maar ik wil dan ok wel weer speciale. Echte viking- skeelers voor onder mijn vikin schoenen. Ik moet iets meer geduld hebben hoorde ik net van mun vriend. Tj, als ik er zin in heb, dan moet het toch NU!! Maar dat zit er helaas niet in. Het scheelt namelijk minimaal 100 euro via Marktplaats of nieuwe. En dat vind ik toch wel heel veel geld om zomaar weg te gooien!

Voor degene die er zin in hebben, fijn weekend met weinig onweer en boel zon!!!!
Hoi iedereen!!

Allemaal de werkdag er weer opzitten? ik wel, nu lekker weekend!

Lein wat heftig allemaal ja! Sterkte! En helemaal bekaf zo te lezen, vervelend!

Thembo ook al lekker veel kwaaltjes dus, en je groeit dus ook al? wat snel is dat zeg, ik dacht dat je pas na een maand of4 wat kreeg te zien,... nou niet dus!! vind het wel heel mooi trouwens, een zwangere buik!

Leeuw, wel fijn als je dat kan, lekker thuis blijven voor je kids! Zit er hier helaas niet in, financieel zou dat niet kunnen, maar wil ook wel gewoon blijven werken hoor, vind het veel te gezellig!

Biaha lijkt me idd moeilijk om jullie blije nieuws te vertellen an dat stel dat al zo lang bezig is, ik heb een collega/vriendin die vorig jaar een dood baby'tje heeft gekregen, na 26 wk dood geboren, heel erg allemaal, maar kan er nu al tegenaan zien om het haar te moeten vertellen, als t eenmaal zover is... maar ja daar kun je ook niet voor weglopen, t is wel moeilijk.

Dus je zit al in positiekleding?haha, kan nog wat worden!!

Kiekeboe, lekker skeeleren? maar je hebt een bod gedaan op marktplaats ofzo? tja kan wel ff duren natuurlijk,,,ik herken dat ook wel trouwens als ik iets wil moet het ook meteen, geen geduld! dus jij nu in je klus periode? ben je goed aan het klussen dan? weet je wat ik nog wou vragen, misschien een rare vraag, maar stel m toch... als jullie geklust hebben gaan jullie dat ook meteen naar de wc? vind het altijd zo zonde, want heb het idee dat ik alle zwemmertjes dan ook gelijk eruit werk... maar om dat nou de hele nacht te laten zitten, vind ik nou ook niet echt fris, snappie?

Hier verder alles ok!! geen nieuws geen klachten behalve dan die buikpijn, maar heb ook spastischedarm, dus gooi het daar maar op. T weekend ben ik lekker vrij, en dan laatste week werken, en dan: VAKANTIE!!! ben er echt aan toe!! fijn weekend iedereen!!
Hallo allemaal,

Moest wel erg lachen om jou vraag Tazzle, want ik dacht vanochtend precies hetzelfde. Maar ik fris mij toch altijd nog even wat op na de sex. Moet ook altijd nodig na de wc, maar dat houd ik nu in. Vind het zo zonde om al die zwemmers er meteen uit te piesen!

Het liefst lig ik ook nog het eerste kwartier met de benen in de lucht Dit beeld is voor mijn vriend natuurljk geen gezicht. Dus laat ik hem mooi eerst even de douche ingaan. haha

Dat is trouwens wel iets waar ik een beetje tegenop zie, dat moe worden / zijn. Ik sta voor de klas en dan kun je eigenlijk niet even rustig aan doen. Als je dan een moeheid aanval hebt lijkt me dat wel lastig. Of zou het vooral 's avonds zijn?

hier verder weinig nieuws. Slaap lekker allemaal
Tazzle en Blomke ik doe precies hetzelfde, zeker nu. Meestal wacht ik nog even voor ik naar de wc ga en dan moedig ik ondertussen alles nog even aan onder het mom van kom op nu opschieten dadelijk moet ik plassen.

Hier ook weinig nieuws. Als het goed is moeten we van het weekend weer aan de klus dus ben benieuwd. Zelf heb ik het idee dat mijn vruchtbare dagen al geweest zijn. Maar ja toch maar even aan de slag want je weet maar nooit.

Hebben jullie nog plannen dit weekend? Ik ga zelf helemaal niks doen, lekker bijkomen van een drukke week. Ben heel vaak de enige vaste leidster op mijn werk en daardoor veel verantwoordelijkheid en dat is best zwaar af en toe.

Als het nu mooi weer gaat worden, lekker fietsen of zwemmen met mijn dochter en er lekker van genieten.

Oh en Tazzle ik heb ook zo'n vent hoor. Die krijgt de rillingen over zijn rug als hij alleen al aan het woord romantisch of verrassing denkt.

Groetjes
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niet meegeschreven maar wel elke dag even meegelezen! Ik werd een beetje gek van mijzelf in die eerste maand. Ik was er iets teveel mee bezig.

Ik laat het nu wel iets meer los maar ik ben zooo ongeduldig!

Nog steeds heb ik geen benul van mn cyclus. De eerste keer werd ik dus pas na een dag of 44 ongesteld en ik heb geen idee wanneer mn vruchtbare dagen zijn en wanneer ik ongesteld zou moeten worden.

Vorige week was ik misselijk en moe en heb ik een test gedaan. Daar kwam helaas niks uit.

Watje jij had vorige maand toch ook een onregelmatige cylcus? Of een lange cyclus?

Gaat dat nu beter?

Met de zwangeren gaat ook alles goed las ik. behalve veel vermoeidheid, gewoon zoveel mogelijk aan toegeven, helemaal als het je eerste kindje is, dan kun je er zo lekker aan toegeven.
Goedemorgen dames,

Even snel een berichtje want ik heb het druk.

Wilde even met jullie delen dat ik vandaag ongesteld geworden ben. 3 dagen te vroeg.

Eerst een cyclus van 29 dagen en nu 26 dagen. Wat kan ik nu het beste aanhouden voor de volgende NOD?

Fijne dag allemaal!
Anira,

Jammer zeg.

Ik kan je niet adviseren wat betreft je cyclus. Heb zelf ook geen idee nl.

Op zich wel een lekkere korte cyclus he.
hey tiaraatje, leuk dat je toch even weer meeschrijft. Ik vermoedde al wel zoiets dat het je even teveel was geworden. Helemaal niet erg toch als je dan even ietsje rustiger doet.

Anira, ik denk dat je cyclus steeds dichter bij de 28 dagen gaat komen en zou dat aanhouden voor je volgende NOD. Het lijkt al behoorlijk regelmatig te worden toch?

Blomke en Tazzle, even wat betreft jullie vraag. Ik ging normaal ook altijd even naar het toilet, maar rondom de eisprong liet ik het gewoon lekker zitten. Inlegkruisje voor de dwarsliggers die hun tomtom verkeerd geprogrammeerd hebben. En de volgende dag lekker goed schoonmaken. Vond het wel een raar gevoel hoor, maar goed, je moet er iets voor over hebben toch

Met mij gaat het sinds gisteravond weer even geweldig, niet moe en niet misselijk, ik ben gewoon verbaasd hoe fijn dat voelt. Ga er zo ook maar flink gebruik van maken en lekker veel dingen ondernemen.

Heel fijn weekend voor iedereen!
Ik herken dat ook wel, van het niet gelijk uitplassen.

Blijf meestal zo liggen tot de volgende ochtend (ja wel in een normale positie haha, niet de hele nacht met de benen omhoog) en dan stap ik lekker onder de douche.

Fijn dat je je wat beter voelt Thembo! Hiermoet je idd van profiteren. Alhoewel, is het bij jullie ook zo megabenauwd?
Hoi meiden,

Tiaaratje, ik snap je gevoel van er teveel mee bezig zijn hoor, had ik ook, maar heb het deze maand behoorlijk naast me neer kunnen leggen, en dat is een stuk prettiger kan ik je zeggen. T was voor mij gewoon een kwestie van knop om, en ik zie wel wanneer het komt, makkelijk praten, maar voor mij werkt het.

Thembo, wat goed dat je je goed voelt! Misschien heb je het ergste nu gehad (nou ja, je moet nog bevallen natuurlijk..!) geniet er lekker van!

Ik liet ook de zwemmers vaak de hele nacht zitten, maar daar ging het er bij mij niet beter van ruiken zeg maar, nu ga ik gewoon na een poosje naar de wc, en plas het er toch maar uit... Geen vieze luchtjes meer, gelukkig!! Moeten de boys maar wat sneller zwemmen, hihi...

Anira jammer dat je ongesteld bent geworden... jou cyclus is net als de mijne, stukkie korter geworden, heb maar gewoon een beetje gegokt wanneer het de beste tijd was, en gewoon mijn vruchtbare periode wat langer aangehouden, zodat ik en voor 22 en voor 24 dgn goed zat... t is toch een gok..

Ga nu even weer van het mooie wer genieten!! Doei!!
Tazzle,

Ik voel me dan ook al zo oud om nu nog te 'beginnen' aan een derde.

Dus daarom heb ik eigenlijk haast.
quote:smartie82 schreef op 23 juli 2008 @ 15:54:

Oh nog iets. Vandaag ben ik jarig, 26 geworden. Thembo zou je mijn leeftijd willen aanpassen?

Fien, als ik het goed heb, zijn we op dezelfde dag jarig, dus jij ook van harte gefeliciteerd!

Dat klopt, jij ook gefeliciteerd Smartie. (f)

Ik heb mijn verjaardag goed gevierd deze week, ben eigenlijk nog bezig hehe. Vandaar dat ik minder gepost heb. Ik probeer er ook wat minder mee bezig te lopen, zou mezelf alleen maar gek maken. We zien wel binnen een dag of 14. Ik duim voor iedereen!!
quote:kiekeboe23 schreef op 25 juli 2008 @ 09:07:

Fien, ik begrijp dat ook jij jarig bent geweest, dus GEFELICITEERD!!! Hoe gaat het verder met je?

Bedankt voor de verjaardagswensen

Ik heb de ganse week gevierd, hoewel ik maandag, dinsdag of woensdag mijn eisprong moet gehad hebben. Ik heb er niet echt naar gekeken, we hebben wel 'geklust' (zoals jullie dat zo mooi noemen ), maar dat doen we sowieso redelijk veel, dus we hebben er niet echt bewust rekening mee gehouden. Ik wil er niet teveel mee bezig lopen, ik merk dat ik mezelf echt zenuwachtig maak dan. Ik ga dan ook meestal onmiddellijk erna naar de badkamer. Ik heb me altijd laten wijsmaken dat de vlugge zwemmers sowieso toch al direct 'onderweg' zijn Of het klopt weet ik niet. Later es opzoeken op internet ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven