Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Ja, biaha, anders wordt je nog uitgenodigd voor de topic van ontaarde moeders.
Qua voeden denk ik er net zo over Biaha, alles is ook idd meegenomen.

Ja geef dat lieve jochie van je eens wat aandacht! Al dat rondhangen op het forum pffffffffffff
Gebruiken jullie trouwens ook van die voedingsshirts of hemdjes? Zijn ze prettig en vooral waar kun je die kopen?

Hee Thembo je bent er nog! Ik heb ook een vlos die ik wat minder vind, maar ja die moeten er ook zijn he. Als je zelf al een goed gevoel hebt bij je kindje, dan zal het allemaal wel meevallen met de echo. In ieder geval succes.
Die heb ik iig nog niet.

De website van de H&M heeft ook zoiets.
Zo, volgens mij zijn er een paar dames met verlof!

Ga ff namen raden op hyves!

Keep you all in de smiezen, hihi!
Wat een gezelligheid vandaag hier haha!!

Ik zou ook zeker gaan borstvoeden, en heb geen problemen met mensen die op visite zijn, het is toch heel normaal? Vind ik tenminste!!

Nou mijn eieren die doen het goed hoor!Vrijdag waren ze 7mm en vandaag 16 mm, ook zat er op elke eierstok wat, en dat was vrij bijzonder volgens de gyn, hij had het meteen over een tweeling... ook leuk...!

Moet woensdag weer heen om te kijken of er een eisprong is geweest, maar dat zit wel goed, want dat had de bloedtest al uitgewezen, zo heb ik tenminste wat te doen op mn vrije dagen!

Dus als het woensdag goed lijkt hoef ik niet meer heen volgens mij, en is het wachten op deuitslag van mijn vriend.

Maar net als bij Phoehee, dat moet nu richting mij, en niet naar het lab, dus dat moet volgende week maar!

Phoehee, leuk dat je de beurs gaat doen!! Spannend, je gaat het nog druk krijgen de aankomende tijd!

Biaha, vervelend van de spruw, hoe ben je daar achter gekomen?

Kiekeboe, hoe was winterberg?? Lekker weer gehad??

Brabo, hoe gaat het met jou, en hoe voel je je ?
Wow Tazzle, wat een geweldig nieuws mbt je eitjes!!

Ik hoop echt voor jullie dat het snel raak is.

Waar is Kiekeboe..............
Zo, ik heb het overleefd...

Zoon 2 was in de auto naar huis in slaap gevallen en heeft thuis nog verder geslapen.

Organisatorisch heb ik nog wat te leren, maar ik heb het niet slecht gedaan voor een eerste keer.

Tazzle, wat een goed nieuws! Nu je vriend nog goed nieuws.

Thembo, jij ook nog present. Ik had ook een vk die ik minder vond. Vond haar erg hardhandig. De kraamhulp kende alle vk´s van mijn praktijk en die vertelde dat veel vrouwen zeiden dat ze haar niet zo leuk vonden. Heb haar bij beide bevallingen niet gehad.

Watje, ik heb hemdjes bij de h&m gekocht. Dan zit je dus niet in je blote buik. Ik vind ze erg fijn. Ze hebben daar ook mooie voedingsbh's trouwens. Helaas voor mij heb ik dus maatje Lolo ferrari en pas ik de grootste maat van hun niet.

Kiekeboe is vast nog in de sneeuw aan het rollebollen!
Oh wat een vrolijk gekeuvel hier! Ik moet ook met verlof... Ik ga zo nog een naam raden, scheelt dat tiaraatje er al 2 heeft, heb ik een beetje voorbeelden.

Tazzle wat goed van je eitjes! En inderdaad beter zaad in jou ipv in het potje. Veel plezier komende dagen.

Thembo veel plezier en succes met de bevalling!

Ik merk dat ik weer hoop krijg en ben daar dan weer heel bang voor. Ze zeggen hoop doet leven maar hoop doet eigenlijk meer verdriet. Ik heb steeds buikpijn sinds vrijdag en mijn tiet-pijn begon vroeger dan normaal. Maar op zich is buik&tiet(jes) pijn ook weer normaal. Zit nu volgens mij op dag 27.

Ik haat wachten, ik haat hoop, ik haat ongesteld worden.

Jammer genoeg gaat het altijd in deze volgorde.
Biaha zelfs de grootste maat niet passen hihi! Jij moet nu zo'n bh die ook op je hoofd past, dat deed ik vroeger in de hema altijd.
Phoehee ik haat ook elke maand de hoop... hoop is verdriet, tot nu toe dan, dus ik ben gestopt met hopen.

Dus nu heb ik zelfs deze maand mn aankomende NOD nog niet uitgerekend, en dat ga ik ook niet doen. Net als mn ei-sprong-kans-dagen, weet ik ook niet..(nu ongeveer, dat dan weer wel)

Dus deze maand geen hoop... Voelt wel goed!

Maar ik hoop wel met jou mee hoor!!!
Tazzle ik had geen hoop, geen NOD uitgerekend maar nu de dag dichterbij komt verander ik weer zo. Ik moest vandaag toch weten hoe ver ik was, wist het niet.
Goeiemorgen,

Pfffff, had pech vanochtend. Zoon 2 werd om 6 uur wakker voor eten. En zoon 1 werd daar ook van wakker. Lekker op tijd opgestaan dus. Alles is weer rustig hier. Man slaapt nog na zijn late dienst. En iedereen is gevoed en aangekleed, behalve ik.

Phoehee en Tazzle, kan me voorstellen dat ellke keer als die hoop boven komt, je weer bang bent voor teleurstelling. Het is wel goed om niet alles zo precies uit te rekenen. Maar als de dag dichterbij komt ga je je er toch meer mee bezig houden.

Phoehee, heb jij er eigenlijk over nagedacht om net als Tazzle naar de gyn te gaan voor controle?

Ennneeeeh, zelfs die enorme foeilelijke dingen van Hema pas ik niet......durf ook echt de maat niet te noemen. Het is gewoon ordinair!

Adventure, leuk dat je het nog steeds zo goed blijft volgen hier. Is alles goed me jou?

Ik hoor weer allerlei geknetter uit de box komen. Het is weer tijd voor een schone luier.... Dat kind kan poepen, niet normaal! 10 luiers op een dag is nog niks!
Biaha een lekkere poepfabriek bij jou dus. Ik zal eens kijken voor die hemdjes bij de h en m. Die kun je ook via internet bestellen, aangezien ik niet meer op sjouw mag om te winkelen is dat net zo makkelijk.

Tazzle wat een goed nieuws van je eitjes! En het is zeker veel belangrijker dat die zaadjes eerst bij jou komen, laat de gyn er nog maar even op wachten. Hopelijk krijgen jullie snel de uitslag. Morgen moet je weer toch?

Phoehee en Tazzle voor jullie steeds weer moeilijk elke maand. Hoop doet leven zeggen ze, maar dat gaat echt niet altijd op.

Kiekeboe hoe gaat het met jou? Al terug?

Thembo ook nog steeds present?

Hier is eindelijk alles weer rustig. Alle nieuwe kozijnen zitten erin. Het tocht een stuk minder en het ziet er heel netjes uit. Voor dochter ook wel weer rustig dat er geen vreemde meneren meer rondlopen in huis.

Ik wilde vandaag pasfoto's maken voor nieuw paspoort, maar aangezien ze gisteren is gevallen en haar gezichtje aan een kant helemaal blauw is, doe ik het toch maar niet. Staat zo raar.

Hoop wel dat het nog droog wordt vandaag, kan ik even boodschappen gaan doen.
Biaha dat is wel vroeg bah. Kon je daarna niet meer slapen? Anders vanmiddag lekker tukkie doen. Oja jij vroeg of ik niet net als tazzle naar de gyn kan maar ons traject is weer net anders. (is volgens mij in elk ziekenhuis anders) Wij hebben die 3 kantjes vragen ingevult en dat gaat naar de gyn of vruchtbaarheidspoli en zij gaan beslissen (aan de hand van de antwoorden) waar ze als eerste op gaat testen. Ik heb bv wel ingevult dat ik altijd veel buikpijn heb maar ook regelmatig ben. Ik hoop dat we er snel antwoord op krijgen, en ben benieuwd waarmee ze komen.

Watje je dochter een blauw gezichtje! Klinkt toch pijnlijk.

Ik moet vandaag maar flink aan de slag, moet nog veel doen en hoe sneller hoe beter! Maar zal wel af en toe langskomen want ben thuis. Ben benieuwd of het vandaag thembo dr dag is.
Nou, het lijkt er nog niet op dat er vandaag wat gaat gebeuren. Afgelopen nacht heerlijk geslapen. Wel fijn na die nare nacht van gisteren.

Morgen een echo in het ziekenhuis, misschien dat ik dan meer weet over een mogelijk naderende bevalling.

Biaha, ik vrees dat ik ook buiten alle bh-maten ga vallen straks. Ik pas nog net de grootste maat voedingsbh's van de hema. Maar ik durf nu niks meer te kopen, geen idee waar het straks gaat eindigen. Ik begrijp trouwens niet dat ze geen grotere maten voedingsbh's hebben bij bijv Hema, iedereen krijgt toch grotere borsten bij zwangerschap en bevalling. En idd, erg sexy zijn ze niet, maar goed, voor sexy kopen we straks wel nieuwe

Tazzle en Phoehee, wel spannend wat er uit jullie lijsten en testen komt. Geeft het nu nog spanning dat jullie er zo mee bezig zijn, of juist rust omdat er nu in ieder geval verder gekeken wordt?

Watje, arme dochter, idd beter om geen pasfoto's te maken. Straks heb je jeugdzorg op de stoep als ze zo op haar paspoort staat. Heeft ze veel last van de blauwe plekken?
Voor mij geeft het meer rust dat de onderzoeken gaan beginnen!

Ik moet ook een portretfoto maken vandaag, doe het wel zelf. Bah en ik wilde vandaag mijn slobbertrui/haar-in-de-war look zo graag vasthouden. Gelukkig kan ik goed fotoshoppen.
Marlies Dekkers heeft mooie voedingesbeha's maar die zullen wel duur zijn. Ze heeft wel alle maten. En als je lang wilt voeden wel een idee, anders doe je er zo kort mee.

Ik kan nog wel heel wat maten groeien voordat ik de reguliere maten uit ga! Lijkt me gek Phoehee met grote borsten.

Thembo de dag is nog niet voor bij he, je weet het nooit
Ze was over de drempel naar buiten gevallen met haar gezicht over de grond. Arm ding. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben zelf. Je wordt alleen zo nagekeken op straat.

Thembo in ieder geval een lekkere nacht gehad, dat is altijd prettig.

Dat jullie borsten zo heel erg gegroeid zijn. Die van mij helemaal nog niet. De vorige keer was het ook pas toen ik al bevallen was.
Ik ben nu een flinke cupmaat gegroeid, maar vrees dat er nog wel wat bijkomt. Ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten.
Zoveel ben ik bij lange na niet gegroeid. Ik pas gewoon nog in mijn oude beha's. Gek is dat hoe dat kan verschillen.
Goodmorning!!

Watje was zielig voor je meissie!! Dat heeft vast pijn gedaan. Mensen die je nastaren dnken vast, wat doen ze met dat kind?? Haha!

Thembo nog geen alarmbellen vandaag dus! Het word ook echt met de dag spannender!

Ik ben ook veel rustiger nu het allemaal word onderzocht, en dat er tot nu toe niks aan de hand met mij blijkt te zijn. Waar ik wel bang voor ben is dat het zaad van mijn vriend niet ok is, daar is volgens mij niet zo heel veel aan te doen als dat het geval is. Maar daar heb ik me verder ook niet in verdiept nog.

Biaha, 10 luiers??!! uit zo'n klein lichaampje? Hoe kan het he?

Je was er lekker vroeg bij vanmorben, ga je strakjes nog even lekker slapen?

Tiaraatje, bij jou word het ook steeds spannender... Heb nog geen naam geraden op hyves, maar vind de namen van je oudste 2 wel erg mooi!!

Vandaag vrije dag, ga zo mijn kast maar eens uitmesten, is ook echt nodig, wat een zooi!!

We hebben nieuwe bedrijfskleding gekregen, zooooo lelijk!! Een super lelijke pantalon, wijd van boven en smalle pijpjes, met een blouse, die valt nog wel mee. Maar weet dus echt niet wat voor schoenen ik er onderaan moet doen!

Heb genoeg schoenen en laarzen, maar sneakers zullen er wel niet zo mooi onder staan...!

Dat word dus weer shoppen!!!
Goeiemorgen dames,

Weer een actieve dag op het forum...

Ik pas ook nog steeds dezelfde maat van BH. dat was al wel een grote maat maar het is in ieder geval niet groter geworden.

Thembo, nog niks dus... heb je al wonderolie in huis? Of zou dat echt een fabel zijn? Schijnt dat het laxerend werkt waardoor je baarmoeder de krampen over zou kunnen nemen.

Jeetje Tazzle, die kleding klinkt wel erg lelijk zeg.

Biaha, heb jij misschien al iets van Kiekeboe gehoord??
Hihi Tazzle een wortelbroek!!! Misschien smalle redelijk nette sneakertjes eronder?

Ik heb net zelf een fotoshoot gedaan, met de camera in mijn ene hand. Ik heb er wel 100 gemaakt maar vind deze het best. Ik zal er nu mijn hyves foto van maken.

Nu snel eten en weer verder, gelukkig nog steeds pokke weer dus dan wil ik toch niet naar buiten. Ik heb de vegetarische filet american ondekt bij de ah en vind die zoooo lekker!
O das handig voor als je zwanger bent, vegetarische filet americain haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven