Newborn vragentopic

18-09-2020 22:51 651 berichten
Goedenavond allen,

Ik zag dat er al een babyvragentopic bestaat. Hierbij wil ik een newborntopic openen voor alle newborn mommies. Zelf 9 september bevallen van een prachtige zoon! Er komt zoveel op je af en je googled je suf om elk dingetje. Wellicht is het leuk om hier alle ervaringen en vragen neer te zetten om elkaar te helpen in dezelfde situatie met een newborn babytje :-).

Bij mij is vandaag net de kraamweek afgelopen en ik vind het zo spannend om nu op 'eigen benen' te staan. Er komt veel op je af en de dagen vliegen letterlijk voorbij o_o

Wie sluit zich aan en is ook net een kersverse mama geworden? :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Opaque schreef:
01-05-2021 20:53
Ja denk dat we allemaal een beetje voorbij de newborn fase zitten ;-D
Je merkt dat het stiller is, denk dat voor iedereen de dingetjes een beetje op zijn plek vallen. Komen ook wel weer nieuwe dingen natuurlijk. Toch een leuk topic om zo nu en dan terug te komen.
Gaat ineens hard he! Nu hier 6 maanden en echt geen kleine baby meer. Leuk om te zien hoe verschillend hij is van zijn broer lijkt me.
Ja zo grappig hoe ze verschillen! Want als je niet beter weet dan hoe je 1e is, denk je (ik wel) die 2e wordt vast een kopie.
Oudste is qua uiterlijk echt mijn man, en innerlijke precies hoe ik ben (dat botst dus wel eens maar ik snap hem dus ook beter dan man)
Baby heeft de meeste uiterlijke dingen van mij, maar is qua doen en laten dan weer precies mijn man!
En gelukkig maar dat ze dus beide zo anders zijn :proud:

En heel mooi te zien hoe ze al naar elkaar toe trekken.
Oudste is ooit wat lomp (op willen tillen, wegtrekken van bv de drink of eetbak van de hond)maar wilt zo graag helpen. Baby zoekt hem echt op, vooral aan tafel zoekt hij contact en dan hebben ze zo'n plezier tot schatterlachen toe.
Oudste zegt hem altijd elke morgen ook kei schattig goedemorgen en geeft hem een dikke kus als baby een dutje gaat doen :heart:
Tralalalala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven