November 2007 United

13-06-2007 22:00 10657 berichten
Alle reacties Link kopieren
He dames, ik heb weer wat. Gister sloeg ik mijn agenda open en zag ik staan dat ik pas volgende week naar de VK moest voor de 20 weken echo. Maar mijn telefoon geeft echt al weken 4 juli aan. Nou, ik bellen en ja hoor pas volgende week:(. Wat een domper zeg. Ik was er zo vanuit gegaan om die kleine weer te zien gister. Maar goed, nu wel weer wat om naar uit te kijken voor aanstaande woensdag!

Ik heb het zelfde met het voelen van de kleine. Het ene moment kriebelt het een paar keer per dag. Nu ben ik heel druk geweest deze week en dan voel ik het gewoon helemaal niet, zo gek!

Hebben jullie ook wel eens last van steken? Niet echt in mn buik, ook niet helemaal aan de onderkant maar er tussenin, alsof je giga ongesteld bent en je tampon irriteert zeg maar. Zo duidelijk? haha... maar daar heb ik af en toe wel even last van moet ik zeggen!

Zijn jullie al druk met de namen? Wij hebben een meisjes naam maar geen jongensnaam, vind ik zo moeilijk. Hebben eerst nog het drama vernoemen gehad. Mijn vriend heeft een oerhollandse naam en al 9 generaties wordt het over gedaan, nu sta ik daar niet achter. Wil zelf gewoon de naam van mn eerste kindje verzinnen. Dat wil toch iedere vrouw, dat is een meisjes droom. Tenminste, van mij wel. Nu hebben we dus de 'deal'dat we alleen de officiele namen doen maar zelf een roepnaam verzinnen. Die andere namen komen dus alleen in paspoort en op geboortekaartje. Het zijn ook mijn favo namen niet hoor, erg ouderwets maar goed, die moet dan maar. Aanstaande opa weet nog niet dat kleinzoon een hele andere roepnaam zal gaan dragen:P...
Miriam, gewoon lekker schrijven wat je bezighoudt, is hartstikke leuk om te lezen en geen probleem dat je dingen mist. Heb ik ook, het is echt druk hier! Alleen maar leuk.

Wila, namen. Gelukkig doen we niet meer aan vernoemen in mijn familie. Maar mijn zus heeft het andere uiterste: maar 1 naam. Dat vinden wij toch ook wat kaal. Dus zijn we niet alleen op zoek naar een roepnaam, maar ook 1 of 2 namen die daar mooi bij staan. En dan maak je het jezelf wel heel moeilijk. dus maar hopen dat we volgende week weten wat het is, scheelt toch weer de helft! Het is echt een vreemd idee dat iemand dadelijk zijn hele leven met de namen moet doen die wij nu voor hem/haar bedenken. Geeft toch een verantwoordelijkheid, vind ik. Weer een extra "last" op de schouders van de jonge ouders;)
Miriam, nog gefeliciteerd van mij ook!

Kleine rommelt bij mij redelijk vaak. Soms wat heftiger, soms voel ik een halve dag niks. Nu bijvoorbeeld is ze weer bezig, hihi het is zo'n grappig idee! Vooral overdag en 's avonds voel ik het. Iemand zei dat het is alsof je je tong tegen je wang aan drukt en zo voelt het vaak ook. Ik zie dan die kleine beentjes in gedachten lekker in het rond stampen O+

Ik kan nu ook echt mijn baarmoeder voelen als een ding op zich. Das wel raar. Maar heb nog geen (merkbare) harde buik ervaren.

Verder zit ik al weer op de 66 kilo (gisterochtend) dus dat gaat al omhoog. De VK zei dat na de 20e week de groeispurt pas echt begint waarschijnlijk, dus dat ik mn borst nat kon maken.

Op werk is het vermoeiend, want ik moet mijn opvolgster inwerken, en die is niet zo briljant als ik (ahum) ;) met gevolg dat ik echt kwa ongeduld telkens op-het-randje van fatsoen balanceer! Nouja, mischien zijn dit dus typische zwangerschapssymptomen. Gewoon aftellen.. nog 1 week en dan heb ik vakantie..

Volgende week word ik ook 30! 

Vernoemen doen wij wel, naar onze moeders (die heten hetzelfde, dus dat is lekker makkelijk) maar dan met de 2e naam. De 3e naam (jaja, 3 namen krijgt de kleine) is een naam met een speciale betekenis voor ons, maar die je niet als voornaam aan een kind kan geven. Dus we dubben alleen nog over de 1e naam. Niet te lief, beetje stoer, maar ook mooi, en het moet weer passen bij de achternaam, etc. Moeilijk hoor! En hoe weet je nou nu al of de naam bij haar past?

Hebben een hele lijst, waar af en toe 1 bijkomt en 1 afvalt..

Nou ik ga lekker naar huis (zit nog op werk) en tot later allemaal.
Gisteren een heel verhaal getikt, krijg ik een error. Toen had ik geen zin meer dus begin nu maar weer opnieuw.

Qwertu en miriam gefeliciteerd!!!!!!!! Ik hoop dat jullie allebei een mooie dag hebben gehad.

Ik begin dat gekriebel nu ook wel elke dag te voelen. Ik vind het nog steeds jammer dat er niet een bordje omhoog komt met `dit is de baby die je voelt`

Volgende week de echo, spannend weer hoor. Maar we moeten volgens mij met zn 4en die dag? Dus weer veel info op de groep. Leuk hoor.

Morgen kamertje en de wagen kopen, vind ik wel heel erg leuk. En dan begint toch echt het opruimen :(

Ik heb af en toe van die witte velletjes op 1 tepel, die ziet er ook anders uit dan de andere. Bij deze zie je ook echt een "gat" zitten, zouden die velletjes komen van melkvocht ofzo?

Gisteren had ik nog veel meer, maar ik heb geen idee meer wat. Komt nog wel.

Groetjes misty
Bah, bah, heel verhaal word ik eruit geknikkerd, kan ik weer opnieuw beginnen!

Wat was het ook alweer?

Vana: dat gevoel van tong tegen wang heb ik vorige week ook 1 keer gehad. Toen zei echter origineelman: Niet mijn tong tegen mijn wang, maar jouw tong tegen mijn wang :P Heeft hij wel gelijk in, natuurlijk. Helaas daarna nooit meer gehad......

Borsten: sinds een paar dagen zijn mijn tepelhoven helemaal hard, alsof ze in een stuk leer zijn veranderd. Zal wel voorbereiding zijn op het harde werk dat ze gaan verrichten ;) Maar heb hierover niets te klagen, zijn nog ongeveer even groot als een half jaar geleden en ik voel ze bijna niet.

Gisteren onze mooie rode Stokke gekocht. Een bijna nieuwe van marktplaats, toch maar. Je kan alles wassen, dus geen man overboord. Maar wat issie mooi!!!! Heb er vannacht over gedroomd, kun je nagaan. Wat zal dat moeten worden: dromen over luiers, slabbetjes, speentjes etc. Hmmm, fraai.

vandaag hele dag vergadering, bah. maar dan weekend!!
@Misty; we zijn idd met véél die aankomende dinsdag voor de 20 weken echo mogen. Spannend hé? Ik kan me er toch niet toe zetten om voor die tijd al spulletjes te kopen. Knagende onzekerheid....:( Terwijl ik nu vakantie heb, dus wel alle tijd om te gaan shoppen. Maar kan niet anders dan nog even geduld hebben.

Het voelen van de beeb is heel onregelmatig. Af en toe een hoop gebubbel en dan weer uren nix. Hoop dat dat snel duidelijker wordt hoor! Hier ook het gekke tepel/borsten verhaal. Alsof er al 'oefenmelk' uit wil ofzo. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.

@Qwertu; Hoop dat het wat beter met je gaat en dat je een gewéldige trouwdag hebt gehad!!!
Hoi,

Even voor de tabel: 10 juli echo en ik ben inmiddels 29 jaar.

Wat grappig dat er meer zijn die de 10e ook de echo hebben. Ik heb al twee kledingstukken gekocht maar blijf ook een beetje met die onzekerheid zitten, misschien ga ik na de echo wel helemaal los!!

Hebben jullie ook al over het kindje gedroomd? Omdat sommigen een voorgevoel hebben wat het gaat worden...ik dacht zelf eerst een meisje maar heb laatst over een zoontje gedroomd.

En willen jullie ook weten of het een jongetje/meisje wordt?

Wij wel, maar als het niet duidelijk te zien is dan niet, we gaan niet speciaal voor een pretecho alleen daarom.

Ik vind het heeeeeeeeeeel spannend, heb straks een tentamen maar ben alleen maar bezig met de echo van dinsdag en met wel of geen plopjes in mijn buik.
museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/ eyecalculator.html

Wel even www ervoor zetten en de spatie voor eyecalculator verwijderen, leuke site om te berekeken welke kleur ogen je kind kan hebben.
Hee Dinly das lachen, die site van die ogen. Hmmm weet niet meer wat voor kleur mijn vader heeft. FF gokken. Ons meisje krijgt of blauwe of groene ogen haha even veel kans. Zal over een jaartje eens checken of het klopt :-).

As dinsdag wordt een spannend dagje voor iedereen. Zoveel 20 weken echo's. Heel veel plezier iedereen en laat snel wat weten hoor.

Gister voor het eerst naar zwangerschaps yoga geweest. Was leuk zeg. Vond het echt heel fijn. En dat is heel wat voor mij. Iedereen die me kent weet dat ik niet zo van die clubjes ben. Dan voornamelijk die aerobic cq bbb of wat ze dan ook hebben tegenwoordig. Meestal ga ik daar heen omdat het zo nodig moet, maar echt leuk vond ik het nooit. Nu wel. Vond het heerlijk even met je lichaam en de zwangerschap bezig te zijn. Met ontspannen, ademhalen, los maken van je spieren en rekken en strekken. Zalig. Kan ook echt zien dat dit nut gaat hebben zometeen bij de bevalling bijv.

Cluppie meiden is ook wel leuk (voorzover ik kan inschatten na 1 x) Alles zit lekker door elkaar heen. Van meiden die in aug zijn uitgerekend tot aan ik en nog een meisje in nov. (volgens mij is dat geen bekende van hier, toch???). Lekker kijkje in de toekomst dus. Helemaal goed en ga zeker volgende week weer met plezier heen. Hoera voor de Yoga.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
74 procent op bruine ogen, zou leuk zijn! Dan heeft hij/zij dat alvast van mij!!

Chica, dus je bent op Yoga geweest, gelukkig dat je je er prettig bij voelde. Ik twijfel nog steeds of ik zoiets ga doen. Maar volgens mij ben ik dan al te laat met opgeven...

Ik heb gelukkig nergens last van wat betreft tepels, ben benieuwd of dat dan nog gaat komen. Borsten groeien wel nog steeds, ik krijg er ook steeds meer opmerkingen over.

Misty vandaag dus voor het kamertje. Echt leuk is dat hoor! Hoop dat je een beetje op tijd bent als er een levertijd op zit!

Iedereen dus voor de echo dinsdag en woensdag. Leuk we kunnen gelijk de ervaringen op elkaar loslaten. Laten we hopen dat we alleen weer de leuke dingen kunnen vermelden en geen ongewenste verrassingen.

Gaat verder nog iemand zo'n 4d laten maken? Ik wil vandaag de afspraak maken. als je ij google intypt 4d echo, dan krijg je voorbeelden te zien. Echt heel erg mooi. Je bent wel 100 euro kwijt maar wel een DVD voor het leven hoor!
Wila, ik wil ook zo'n 4d echo laten doen. In augustus ga ik samen met de opa's en oma's in spe en een vriendin naar zo'n echobureau. Het is inderdaad best prijzig, maar we doen het onder het mom van dat we andere mensen zo graag willen laten zien hoe ons kindje eruit komt te zien, gnagna, intussen genieten wij natuurlijk net zo hard!

Chica, fijn te lezen dat yoga je goed bevalt. Ik begin in september. Tien lessen zijn het met één partnerles.

Spannend al die echo's volgende week. Ik hoop dat alles er net zo mooi uit ziet als bij ons twee weken geleden.

Ik hoop ook echt dat iedereen binnenkort de baby regelmatig voelt. Ik voel de beeb echt iedere dag wel een paar keer. Zelfs als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, reageert het kindje... Alsof ie hallo wil zeggen...

50% kans op groen en 50% kans op blauw
Ik heb ook een afspraak voor een 4d echo. Met 29 weken. Gewoon omdat ik het leuk vind haha . De techniek bestaat, dus waarom niet, dacht ik bij mezelf.

Het is niet heel goedkoop, maar ja dat zijn baby dingen nooit. Zodra er ergens "baby" voor staat is het goude business . Ach zolang ik het zelf ook maar leuk vind.

Ibbel: Ik heb 12 lessen (3 maanden, waarvan dus de maand aug geen les ivm vakantie pufjuf) met elk einde van de maand een partnerles. Waar doe jij het precies??? Ik in De Meern. Echt een aanrader dat Yoga (maar ik heb dan ook geen vergelijkings materiaal)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Wat hebben jullie een hoop lessen! Ik krijg er volgens mij een stuk of 6, ze beginnen pas half augustus of daarna. Maar ja, dat zal dan wel genoeg zijn. Ik doe ook geen yoga (niets voor mij), maar ceasar (lekker praktisch). Dat kan misschien gewoon in minder lessen.

ogen: heb ik nog niet naar gekeken. Ben benieuwd.

Nog 3 nachtjes slapen...........
o ja, 3d echo: heb ik origineelman voor zijn verjaardag kado gedaan. is hij heel blij mee! Gaan we doen met 25 weken, dat was volgens ons bureau de beste tijd gezien de grootte van het kind. Maar ik las ook al op andere sites dat ze eerder aanraden. Maar ja, volgens mij is het gewoon de mooiste echo van de wereld van het mooiste kind van de wereld O+ (jammer voor jullie ;))
hoi hoi

3 D - 4D echo doen wij ook, ga volgende week gelijk een afspraak maken.

'Wij willen het rond de 25 ste week. Dus eind juli begin augustus.

Namen; wij hebben al een jongensnaam (nog overgehouden van de eerste) en we hebben er voor reserve nog eentje bij gevonden.

Een meisjes naam vonden we bij de eerste erg moeilijk en nu weer. We hebben wel een naam in gedachte maar of dat het ook wordt.

iemand vroeg aan mij waarom ik bij de gyn loop

Bij de gyn. loop ik omdat ik net voor mijn 30 ste een hartstilstand heb gehad, oorzaak bloedpropje veroorzaakt door hormonen pil. En omdat ik mijn bekken helemaal kapot heb gehad.

was het maar alvast 16 juli, 20 weken echo...ik maak mij bezorgt om de kleine. Ik voel werkelijk bijna niks. Het is net of er weinig leven in zit. Nu praat ik mijzelf maar in dat zolang ik maar een veegje zo nu en dan voel, het wel goed moet zijn. Maar toch...mijn eerste voelde ik echt al heel goed met 16 weken....pfffff geduld is een schone zaak.
Mooiste baby van de wereld bezit toch elke mama :D
Heb een trut-dag.... Niet lekker in mijn vel, dat hele zwangerschapsgedoe vindt ik niks.... Heb Vriend maar de deur uitgestuurd om iets leuks voor zichzelf te gaan doen, want vrees dat ik me anders op hem af zal reageren en dat vindt ik ook een beetje sneu.

Stom, want er is niet echt iets specifieks. Voel me prima, buik ziet er goed uit en heb weinig kwaaltjes. Maar dat lijf doet toch allemaal dingen die ik niet ken, niet snap en waar ik niks mee kan. Dat groeit maar, dat geeft maar hier een pijntje en daar een steekje, dan weer hoofdpijn, dan weer blaaspijn. De ene dag doodmoe, de andere dag energie voor 10. Echt, het zijn geen grote pijnen en allemaal hele kleine dingetjes die even snel weg zijn als ze kwamen.

En ik kan het niet volgen, snap mijn lijf even niet meer en voel me een beetje.... ontheemd?? Niet thuis in mijn lijf?

Nouja, algeheel gevoel van onbehagen dus.  Volgens vriendinnen heel normaal, maar daar voel ik me ook niet echt beter van. Ik zou toch heel blij moeten zijn? Zwanger enzo, dat wilde ik toch graag? Vandaag bedacht ik dat ik eigenlijk altijd gewoon een kindje heb gewild, dat je daarvoor eerst zwanger moest zijn is eigenlijk nooit zo in me opgekomen . Over het hele zwanger zijn heb ik gewoon niet zo nagedacht en vandaag vind ik er even niks aan.

Morgen vast weer wel, vandaag gewoon een baaldag....

En daar komt bij dat ik Bintje nog steeds niet echt heb gevoeld volgens mij. Kan teminste niet echt zeggen dat ik iets heb gevoeld waarvan ik zeg "ja, dat was 'm!". En hoewel ik wel weet dat dat helemaal niet hoeft, maak ik me toch een beetje zorgen. Zijn er nog meer mensen die hun Beeb nog niet hebben gevoeld??
hey binti

Ik snap helemaal hoe jij je voelt, het hoort er idd wel een beetje bij. Je lijf doet gekke dingen en je moet het allemaal maar over je heen laten komen. Makkelijker gezegd dan gedaan. En het wordt idd pas echt leuk als je de beeb gevoelt hebt en vooral blijft voelen. Dat is een heel gezellig en knus samen gevoel. Ik heb de kleine ook nog niet echt gevoelt van jaaaa dat is hem. Het schijnt normaal te zijn dat je de beeb pas tussen de 20 en 22 weken in gaat voelen. Maar mijn eerste voelde ik al met 16 en ben nu bijna 20 weken.

dikke knufff voor jou en zet hem op hoor.
Binti, ken dat wel, hoor, van dat lijf. Gisteren hele dag in de dierentuin gebanjerd, word ik me vanmorgen toch stijf wakker! Kan ook niets meer hebben, vervelend is dat! Had ook nog eens een keer een kleine voetbal in mijn buik, heel hard. Was ook voor het eerst. Heb me dus voor mijn lijf echt te druk gemaakt. Nu al, wat moet dat worden

Voelen van de kleine: heel raar: donderdag werd ik wakker, en mijn buik was echt een maatje gegroeid. Hele dag rommelen (dacht dus: darmen), maar 's avonds echt een schopje! Voor het eerst gevoeld dus! En daarna iedere dag wel 1 keer, als ik rustig zit 's avonds. Dus: er is nog hoop. Want bij een voorliggende placenta (wat ik dus heb) kan het tot 25 weken duren, hoorde ik, voordat je hem echt voelt. Ben ik dus even blij met de groeispurt O+ Maar maak je dus nog geen zorgen, het komt eraan.
Het zou vandaag toch eindelijk eens een keer een dag mooi weer worden?? Hier is het mooi bewolkt, en er zitten zelfs een aantal donkere wolken tussen.. En vriend en ik zouden lekker op het strand van het zonnetje gaan genieten!

Ik voel de kleine trouwens echt al een tijdje erg goed! Maar ik ben dan ook al 3 november uitgerekend en heb geen voorliggende placenta. Nu kan zelfs vriend haar al vanaf de buitenkant voelen! Leuk hoor! Ik merk het ook als ik eigenlijk te druk ben, gisteren de hele dag op pad geweest en de hele dag niks gevoeld. Toen ik gisteravond eindelijk op de bank zat brak er echt een kermis los van binnen haha. We hebben gisteren trouwens eindelijk besloten welk bedje we gaan en welke commode we gaan kopen. Bedje Sofie van de prenatal en commode Hemnes (de brede) van Ikea. Allebei wit, dus past goed bij elkaar en we zijn voor 450 euro klaar! Kast hadden we niet nodig.

Namen vind ik nog steeds heel erg moeilijk, maar ik geloof dat we nu wel een optie hebben. Hoeveel namen gaan jullie geven en gaan jullie vernoemen? Ik wil twee namen, maar geen vernoemingen omdat ik domweg niet zou weten wie ik dan zou moeten vernoemen. Waarom de ene wel en de andere niet?

3D echo heb ik toevallig vrijdag een afspraak voor gemaakt, 1 augustus! Dan ben ik 26 weken, dus zou alles goed te zien moeten zijn. Eigenlijk wilden we de opa's en oma's mee nemen, maar vanwege vakanties zou dat dan pas eind augustus kunnen als ik al dertig weken ben. En dan zou je minder mooie plaatjes krijgen, dus nu gaan we met zijn tweetjes. DVD krijgt natuurlijk iedereen te zien (of ze nu willen of niet! ;)).

Ik ga voor de normale zwangerschapsgym, de eerste les is 24 juli. Ik geloof dat het 10 of 12 lessen zijn, een met partner. Eigenlijk wilde ik eerst ook yoga, maar daar moest je voor betalen en de gym is gratis. Ik kijk nu eerst maar eens hoe de gym bevalt, voor een eventuele tweede kan ik dan yoga gaan doen en zo vergelijken. Wat ik ook doe is zwangerschapszwemmen, in een bad van 33 graden, lekker hoor! Dit is wel echt beweging, dus ook nog eens goed voor de conditie!

Mijn tepels worden ook ontzettend donker, maar nog geen zwangerschapsstreep. Binti, ik snap best dat het voelt alsof je lichaam niet meer van jezelf is. Eigenlijk is het hetzelfde als in de pubertijd, hormonen en een lichaam wat verandert waar je geen invloed op hebt. En pubers zijn ook dwars toch? Ik ben over het algemeen heel trots op mijn buik, maar 's avonds na het eten heb ik het gevoel dat ik zo vol zit! Geen lekker gevoel.

Ik ga nu toch maar even wat leuks doen met vriend. Voor wie dinsdag een echo heeft of ergens in de komende week: veel plezier!!! Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het met Qwertu is, of haar bruiloft goed was en hoe het nu met haar is. Ik hoop dat ze lekker gewoon van haar vakantie aan het genieten is!

X-Tess
Jippie, we hebben een kamertje gekocht, een glossy. Zag er wel heel leuk uit. We twijfelden tussen twee kamers, maar toch voor deze gekozen. De levertijd is 10 weken dus das mooi.

Tevens hebben we een mutst urban rider gekocht in de kleur kaki. Bij deze werd gevraagd wanneer we hem moeten hebben en deze staat in oktober voor ons klaar.

Wel een lekker gevoel dat dit in ieder geval geregeld is. We hebben nog geen matrasje gekocht, ik had geen zin meer. Dus daar moeten we nog ff achteraan. Waar letten jullie op bij het kopen van een matrasje?

Verder had ik me aangemeld voor zwangerschapszwemmen maar daar was nog geen nieuwe groep voor, dus ik zwem nu (bijna) elke week baantjes met een vriendin. Ik heb geen zin in yoga of gym. Ik wil eigenlijk gewoon een korte cursus ter voorbereiding van de bevalling. Maar dat schijnt niet echt te bestaan hier. De samen bevallen cursus zit al vol, maar die had toch niet gekund, aangezien ik overdag werk en mn man sávonds.

Dus ik hoop dat ik een vk aan mn bed krijg die me er doorheen loodst ;)

Wel ga ik nog kijken naar een info avond over borstvoeding.

Vinden jullie die cursussen ook allemaal zo duur? Ik vind soms ook wel een beetje zonde geld.

Binti: gewoon rustig aan doen hoor, je lichaam maakt je gewoon helemaal gek. Soms denk ik dat het vroeger helemaal niet zo erg was, zonder testen en echo's en alles wat je niet mag. Toen kwam je er pas na 5 maanden achter dat je zwanger was en ging alles vanzelf.

Nog 1 dagje werken en dan hebben we de echo en dan weten we hopelijk wat het wordt!!! Man is overtuigend van een meisje en ik ben voor de weddenschap overtuigt van een jochie, ben benieuwd.

Groetjes misty
Voor het schema; geslacht een meisje, vk op 31 juli.

Zo, even reageren op wat er allemaal geschreven is.

Namen; ik vermoed dat ons meisje 2 namen gaat krijgen. We worden het namelijk niet echt eens erover. Maar goed, hebben natuurlijk nog tot november voor we eruit moeten zijn wat de definitieve naam word. Ik wil heel graag de naam Sterre (vader en broertje zijn overleden..dus sterretjes), maar mijn man vind het niks. Snap het ook wel van hem. Maar wil het nu denk ik als tweede naam gaan gebruiken. Wij gaan niet vernoemen. Lijkt me lastig om dat te doen; want wie kies je dan en stel je een ander dan niet teleur. Maar goed, volgende week op vakantie en het namenboek gaat lekker mee, dus wie weet komen we er dan uit.

Onbestemd gevoel; helemaal herkenbaar. Heb het vandaag ook een beetje (en wel vaker gehad). Heb er ook moeite mee dat mijn lichaam niet van mij is. Vind mijn lichaam op dit moment ook absoluut niet mooi. Naakt althans. Met kleren vind ik het wel een leuk gezicht zo'n buikje. Maar voel me absoluut niet meer sexie met dit lichaam. Best lastig vind ik, want ben dankbaar dat ik een gezond meisje in mijn buik draag, maar heb ook wel een beetje de balen van het zwanger zijn en niet alles kunnen doen wat je wilt. Maar goed...mag niet klagen van mezelf en moet zeggen dat de omgeving echt vreselijk lief en bezorgt is en dat manlief me heerlijk vertroeteld waar hij kan. Dagelijks ontbijt op bed rond een uur of 7 (ook in het weekend) en hij kookt dagelijks het avondeten. Het misselijk zijn heeft ook zo z'n voordelen. :D 

Hebben jullie al last van nesteldrang? Het kan bij mij ook komen doordat ik vakantie heb hoor, maar het hele huis moet opgeruimt, schoon en opnieuw ingericht worden.

Schoppen; er word hier ook al druk op los geschopt, maar baarmoeder ligt ook gunstig en heb weinig spek op buik en ben denk ik ook al een paar weken verder dan sommigen. 

Ga nu maar lekker slapen; dan is deze dag weer voorbij, hopelijk morgen weer happy.

Oh ja, nog een tip voor alle fan's van sesamstraat, heb hele gave rompertjes gevonden bij zeeman met daarop de afbeeldingen van baby sesamstraat figuren (baby elmo en baby koekiemonster) zoooo schattig. En niet duur.
Snoes, je had vorig week je echo, maar je hebt niets meer laten horen....

Is het allemaal wel goed gegaan? Ik hou je in de gaten hoor!
Ja Snoesje, ben benieuwd, en Quertu, hoe gaat het nu met jou? Hoe is de dag gegaan en hoe voel je je?

Ik ben net terug van 20 wkn echo. Alles zag er goed uit! Had me er ook van tevoren geen zorgen over gemaakt eigenlijk. We hebben ook een close-up van het neusje en het mondje gezien.. zo lief O+ twee neusgaatjes en mooie lipjes (volgens mij die van haar vader! - weet niet of je dat al kan zeggen eigenlijk :D) Ze lag op dat moment in onvolkomen stuit, en de placenta lag goed.

Alles op groeischema, alleen wat korte beentjes in verhouding! haha, dat heeft ze van mijn moeder. Misschien verandert dat nog maar anders zit supermodel en topsportster er niet in, dus moeten we ons maar richten op een wetenschappelijke carrière - of een popster kan ze ook nog worden ;) (als ze maar gelukkig is natuurlijk). 

Verder is ze erg druk op tijden. Ik werd zaterdagnacht wakker en toen was het toch een drukte! Ze schopte echt op een onprettige plek. Ik weet niet van wie ze het heeft maar vriend en ik zijn allebei rustig dus zullen wel verborgen genen zijn. Ik moet zeggen dat het bewegen me wel geruststelt. Kan me voorstellen dat mama's die nog niet zo veel voelen een beetje ongeduldig worden.

Verder kunnen we een Easy Walker overnemen van iemand met alle toebehoren, een donkerblauwe, echt super. Dus dat is ook geregeld.

Mijn lichaam doet ook normaal gelukkig. Darmen en blaas op dit moment allemaal ok. Wel moet ik nog steeds wennen aan de grootte en het uiterlijk van mijn boobies. Mooi vind ik ze niet echt met die blauwe aders er doorheen schijnend. En ze zijn altijd wat pijnlijk. En ik ben spierwit, omdat ik nog steeds niet op het strand ben geweest. Verder probeer ik me wel een beetje leuk aan te kleden, anders gaat straks ook de moed me in de schoenen zinken.

Maar er werd gelukkig vanmorgen nog getoeterd naar me op de fiets, door bouwvakkers in zo'n busje ;) op de fiets zie je nog niks van mn buik.

Normaal vond ik dat vervelend, maar nu kan ik het wel waarderen en vind ik het wel grappig. Ze moesten eens weten, gna gna.

Nouja, over de helft dus nu officieel. Op naar de laatste zware loodjes.

En morgen een paar echo's, ik ben erg benieuwd!

Ohja, Lala, het schema was al geupdate bij jou, er staat in ieder geval al een M!, je moet even je pagina verversen door naast het schema te klikken met je rechtermuisknop en dan 'refresh' (of vernieuwen) aanklikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven