November 2009

07-03-2009 11:11 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een november 2009 topic?

Want ja... afgelopen donderdag positief getest en dus zwanger!

Het was een vaag streepje, maar een vaag streepje is ook zwanger dus helemaal blij!

Nog meer dames die net positief getest hebben?
Nou het loopt inderdaad nog niet echt storm hier. Dacht dat ik hier het minst trouw zou zijn ha ha!

He Mereliena, hier vannacht er weer uit geweest helaas. En voor de rest zo onrustig geslapen. Was helemaal gebroken vanochtend. Dus ben er tegelijk met Evi-mannetje weer in gekropen van 10 tot 12. Was toch wel even lekker, maar ik ben nog steeds moe haha! Leuk dat jullie bij de geitjes zijn geweest. Hier niets bijzonders gedaan eigenlijk vandaag en ook geen plannen voor de boeg. Normaal zwem ik altijd met Evi-mannetje op donderdagochtend, maar die heeft behoorlijk last van zijn luchtwegen, dus heb het deze week maar afgezegd. Spannend zeg, 2 april al een afspraak en misschien ook al een echo, jippie!!!!!
hoi!

inderdaad nog vrij rustig hier, maar er melden zich vast gauw nog meer nov. mama's!

Een schema zou wel erg leuk zijn ja, de enige optie is dan om een nieuw topic te openen...

Ik ga 30 mrt al voor een termijn-echo, spannend!! Zal blij zijn als ik die heb gehad, al zegt 't natuurlijk niet alles, maar is wel echt meer bevestiging.

Verder voel ik me echt super zwanger... ben mega moe en super vergeetachtig en misselijk. Maar ja, voor een goed doel he?!

Hier ook een onrustig manneke 's nachts... Zou 't in de lucht hangen ofzo??

Grappig Evi, ik zwem ook vaak op donderdag, nu ook maar ff niet vanwege verkoudheid.

Nou, ik ga ff verder aan t eten.

Eetze en fijne avond!
He Bloemetje, heb je ook gelijk in hoor. Waarschijnlijk moet het hier gewoon nog een beetje gaan lopen. Hmmm.. misschien moeten we dan gewoon een nieuw topic openen. Op zich niet zo erg toch en een schema maakt het wel iets overzichtelijker. Wat leuk dat je 30 maart al voor een echo mag. Ben stiekem wel een beetje jaloers, wij gaan pas een week later op 7 april. Oh echt, ben je al zo zwanger haha! Ik moet zeggen dat ik juist af en toe nog een beetje twijfel omdat ik nog niet zoveel voel, behalve de vermoeidheid. Maar weet niet of dat komt door de gebroken nachten. Oh dus jij hebt ook al een onrustig ventje 's nachts. Vervelend! Hoe oud is jouw zoontje ook alweer? Grappig dat jullie ook op donderdag zwemmen.

Wij hebben hier net lekker gegeten. En Evi-mannetje ligt alweer op bed. Dus lekker genieten van m'n avond.

Dames fijne avond!
ja! ik kan het delen! ik ook!

oh, ik ben zo blij en nog hopeloos verbaasd.

Allemaal gefeliciteerd natuurlijk, om te beginnen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat bij iedereen, en met iedereen.

Ik ben dus ook zwanger, helemaal plotseling tóch. gisteren waren we bij de fertiliteitspoli, voor de intake, sinds november 2007 wensende voor een tweede kindje. ik ben wél overtijd, maar had al drie keer getest - en allemaal hartstikke negatief... we komen er ook omdat mijn cyclus zo raar was, dus overtijd zegt niet altijd evenveel.

en dan zegt zo'n echoscopiste ineens, nou, we gaan toch maar even een testje doen, want kijk hier zie ik iets wat misschien toch een heel erg prille zwangerschap is. en ja ja ja!!!

over twee weken mogen we terugkomen om te echo-en, en te zien of er hart-actie is. daar was het dus nu nog veel te pril voor. afwachten dus maar nu...

ooohh allemaal gefeliciteerd nog een keer, ik ben zo blij voor jullie en zo blij voor ons :-)
Hey Mizen, wat een gaaf bericht! Gefeliciteerd! Wat een mooie verrasing.

Hoe oud is jullie 1e kindje?

Die van mij is 3!
Jeetje Mizen, wat een verhaal. Wat ontzettend bijzonder voor jullie! Gefeliciteerd en leuk dat je meeschrijft. Nou genieten joh!
Misschien toch tijd voor ene nieuw topic, wie kan zo n schema knutselen, die kan dan ook het beste openen volgens mij....
zwaai naar EVI
mereliena, onze dochter is 2,5. ze is van augustus 2006 :-)

en nu dan eentje erbij van november 2009. als het allemaal goed gaat. maar het voelt vertrouwd, hoewel dat niets hoeft te zeggen natuurlijk. Ik ben in ieder geval net zo gruwelijk moe als bij mijn dochter. :-s
Mizen leuk hoor! Mereliena en dat vraag je aan mij als digibeet. Ik vind een schema ook heel leuk, maar hoe het nou precies moet. Weet je wat, ik ga eerst even oefenen hier in dit topic. En als het dan lukt dan open ik een nieuwe goed
Mij lukt het niet en ik kan het niet uitstaan Dus wie biedt?
NaamUitgerekendJongen/meisjeDatum VK/GYNBroertje/ZusjeBijzonderhedenPeggySueKloppend Hart!Evi82Bloemetje33broertjeSpiddermouse11/11Travelgirl33OaksMerliena12/122 aprilbroertje789123789123
ik ga even vogelen
uitgerekend Jongen/Meisje Datum VK/Gyn. Broer/zus Evi82 Oaks Mereliena 12-11-2009 Mizen Bloementje

Mij lukt het ook niet, ik vraag het even na op het andere topic!
Hmmm 't is lastiger dan gedacht he. En ik ben natuurlijk weer te koppig om het te vragen Hoop dat het gaat lukken.

Hier vannacht een rustige nacht gehad. Maar ik ben nog steeds zooooo moe. Maar goed, dat zal er wel bij horen. Straks lekker naar buiten, want het is hier heerlijk weer.

Nou dames fijne dag vandaag!
Hoi allemaal,

Ben er weer..................en wil nu zeker meeschrijven!

Vandaag de echo gehad (6 weken) en er waren 2 vruchtzakjes te zien waarvan er in een al een embryo met kloppend hartje zat! De andere is nog twijfelachtig maar met onze voorgeschiedenis zijn we al erg blij met 1 kloppend hartje!

Volgende week vrijdag weer een echo en dan hopen we dat ook het 2e hartje is gaan kloppen al is de kans groot dat dat niet zo is! Voor nu dus erg opgelucht en in de wolken, eindelijk zwanger na 3,5 jaar!!!

Voor alle nieuwe zwangeren die zich hebben aangemeld: van harte en we duimen dat alles goed gaat! Ik ben dus Peggysue, 33 jaar en na een aantal jaren, teleurstellingen en stappen in de medische molen zwanger na ivf van misschien wel een tweeling!
peggysue gefeliciteerd!! Wat fijn om te lezen dat je na zo'n tijd zwanger bent, en misschien wel van 2!! Spannend...

Heerlijk zeg, weekend! Ik ga denk ik maar eens lekker bijslapen, ben bekaf. Maar dat hoort r bij he?!

Dames fijn weekend!
Zo dames, ik ga een nieuw topi aanmaken, met een tabel....de aanhouder wint. Ik heb nog geen leuke kleurtjes enzo..

Wil iedereen op het nieuwe topic even melden wat de uitgerekende datum , is byzonderheden, datum VK etc?

Thnaks
wow, peggysue, wat bijzonder moet dat voor jullie zijn! gefeliciteerd :-)
ok mereliena, ik zie het wel dan.

wat wil je weten?
alles op het nieuwe Topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven