November/december 2011/januari 2012 (4)

11-11-2013 20:39 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
*Poef, weg!*
Alle reacties Link kopieren
Nijmegen, dusseldorf, koln (oké, dat is dl maar ook niet ver).
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook nog een optie inderdaad, Duitsland. We gaan even kijken.

Wij denken aan een stad bij de zee, we gaan in augustus dus met warm weer kunnen we naar het strand. We gaan eerst voor Den Haag kijken, ken ik vrij goed daarom had ik daar nog niet aan gedacht, maar ik denk dat we er ons heel goed gaan vermaken.
Alle reacties Link kopieren
De nachten vallen op zich wel mee hoor! Maar Korte Broek is 's nachts wel elke 3 uur wakker. En ik mag echt niet klagen, want na een fles slaapt hij echt gewoon weer verder. Overdag is hij na een fles zeker een uur wakker, dus qua dag-nacht ritme zit dat wel goed.

Maar het elke 3 uur wakker worden valt me niet altijd mee, hahaha!

Zal vanzelf wel overgaan... Hij drinkt vandaag al meer per fles, dus als hij dat vannacht ook doet, wie weet



Brugge is leuk!

Scheveningen?



Hahaha Biboek, arme Boekman



Beterschap voor Modusje! Wat sneu zo'n klein ziek jochie



Hier trouwens een Korte Broek met minder snot, zonder de pepti. De lactose intolerantie leek mij niet geheel waarschijnlijk -geen kramp, uitslag of afwijkende poep- plus dat hij het niet te nassen vond, dus die staat onverrichterzake in de kast

Maar gelukkig bijna geen snot en hoest meer! En dus geen overgevoeligheden, fijn.



Broekje heeft zich net lekker uitgeleefd met zijn oom bij mijn ouders, die zal wel lekker slapen, hahaha! Er werd net zelfs geen liedje meer gezongen voor z'n knuffels...



En die doeken, die dragen toch fijner met een kleine Korte Broek. En nu wil ik dus nog een doek erbij...

Ietsjes verslavend maar...

Ik zit nu te kijken naar een nieuwe little frog. De draagdoekenmarkt op fb zie ik nog niet echt wat voor mij voorbij komen...

Over 2 weken salaris én vakantiegeld, hoera!
Alle reacties Link kopieren
Op de been? Wij hebben vorige week gewoon al wandelend boodschappen gedaan en zo. Half tempo... Maar ik ben niet zo goed in stil zitten/liggen. Vrees nu alleen wel een beetje een baarmoederverzakking, ondanks dat ik Leliepeuter nu nauwelijks til...



Rouge, sorry... Ik ben waardeloos in dat soort dingen. Wel lekker, even weg met z'n tweetjes!



Biboek, klinkt als doorslapen in de oren...! En biboekje ook zindelijk! Knap!! Leliepeuter heeft geen terugval gehad. Is nu nog druk bezig met nachtzindelijk worden. Heb al wat natte bledden gehad omdat ze haar luier had uitgedaan na een avondplas. En dan wordt ze in de nacht niet wakker... Morgen maar van die broekjes halen.



Zwaai naar de rest! Ben mobiel!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig op de been dus, fijn! Maarre, baarmoederverzakking? Dat klinkt niet fijn... Hoe merk je dat?



En ongelofelijk, de little frog die ik wil, staat nu op fb terwijl ik nu eigenlijk net geen geld heb
Alle reacties Link kopieren
Heel intiem..



...maar ik keek net met de spiegel of de boel wel een beetje knap heelt zit er iets bij de ingang. Morgen de verloskundige maar even bellen (en anders dokter. Wie moet je hiervoor nu bellen?)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in eerste instantie de vk bellen. Die weten denk ik ook beter of het nog bij kan trekken...

Mocht zij er zelf niks mee kunnen, dan zal ze je doorverwijzen naar de ha.

Wel spannend...
Alle reacties Link kopieren
En de little frog houdt ze even voor me vast! Hoera!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de doek op FB Trui! Mooi hoor. Ik hou wel van die kleuren.

Voorlopig heb ik wel voldoende aan de Marsupi. Modusje is nou niet echt fan, ik moet wel echt blijven bewegen want als ik even stil sta vindt hij er niets meer aan. In slaap vallen in de zak doet hij ook niet, maar het is wel handig om even nog een half uurtje te rekken voor de fles. Ik ga binnenkort eens een keer met Minimodus en Modusje naar de kinderboerderij ofzo en dan de Marsupi buitenshuis proberen. Wellicht bevalt dat Modusje wat beter.



Nog inhakend op Rouge's vraag: wij hebben binnenkort een week vrij en gaan niet weg. We gaan namelijk meubels en een badkamer uitzoeken (dat wordt een ramp met ons gebrek aan daadkracht, moeite om beslissingen te nemen en uiteenlopende visies, maar MrModus heeft dus een weekje vrij genomen hiervoor ). We hebben daarom ook een paar dagen met z'n vieren om wat dingen te doen. Een bezoekje aan de dierentuin staat al op het lijstje, en de open dag van de brandweer. Hebben jullie nog goede ideeën voor 1 of 2 dagen? Reistijd van ons huis echt maximaal een uur ivm Modusje. We hebben geen oppas deze week dus we moeten Modusje meenemen en de dagen zijn om iets met Minimodus te ondernemen, want de andere dagen zitten we dus op meubelsboulevards en woonmalls...
Alle reacties Link kopieren
Lelie - geen ervaring met een baarmoederverzakking maar ik zou zeker de VK bellen!
Alle reacties Link kopieren
Dagje strand! Modusje in de Marsupi en gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook vk, die moet je volgens mij de 1e 6 weken bellen als er iets is.
Alle reacties Link kopieren
En Modus, als je een nachtje weg wilt: Texel... Is een uur rijden voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Texel is wel leuk! maar we willen liever geen nachtje weg. Anders komen we niet uit met de brandweer.

Strand is, ondanks onze woonplaats , iets waar we totaal niet van houden. We gaan wel vaak wandelen in de duinen. (Wat zijn we eigenlijk zeurpieten )

Misschien is mijn Cabby er dan wel al! Dan zouden we kunnen fietsen naar het strand
Lelie, wat een lief kaartje trof ik net aan in de bus. Grappig dat de laatste 3 geboortekaarten een beetje vergelijkbare smaak zijn .



Geinig ook dat Biboek en Minipom gelijk op gaan qua lengte en gewicht.



Rouge wat vind je van Boedapest of misschien Praag? Boedapest kan je al een retourtje hebben voor 110 euro (vanaf Eindhoven) en luxe hotels zijn zo rond de 60/80 euro per nacht.



Of misschien wel Geneve? Of Hamburg? Blijf ik een leuke stad vinden. Berlijn zou je ook wel eens een keer gezien moeten hebben. Ik ben ook gecharmeerd van Wenen. Niet dat daar veel viel te doen (behalve dan het gedeelte met het grote rad), maar sachertorte in het sachtertorte hotel eten, schnitzel bij Figlmuller (zijn huge!!) en een opera meepakken, is eigenlijk ook wel verplichte kost als je daar bent en prima vermaak voor een weekend (in de zomer is het bezoekje aan een gave loungeclub in het park ook ontzettend leuk). Pluspunten zijn dat Oostenrijkers veel beter Engels praten dan Duitsers, vriendelijker, gewoon een relaxt volkje wat ik eerst niet had gedacht.



Maar goed even terug naar je oorspronkelijke vraag. Giethoorn is lief, Maastricht uiteraard, Rotterdam!! en je hebt op Texel of was het Vlieland?? Of een ander eiland een vuurtoren dat is omgebouwd tot een luxe overnachtingshut. Je kan maar met 2 personen erin, 's avonds zit je echt met zijn 2-en op een verlaten plek en 's ochtends wordt ontbijt met champagne gebracht. Hoe heette het ook alweer? Voor de rest is Schiermonnikoog om te bezoeken erg leuk. Of misschien gewoon Oerol op Terschelling. Humm je snapt denk ik wel dat ik fan ben van de eilanden.



Qua Belgie zou ik gewoon naar Lille gaan, net over de grens, maar leuker dan Belgique. Anders Antwerpen, vind de straatjes daar prachtig en op zaterdag een leuke rommelmarkt om doorheen te struinen. Of anders weekend Durbuy? Gent is ook wel aardig. Brussel vind ik zelf niets. Nou dat was het wel een beetje.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Aan verre steden hebben we een nog langer lijstje (Rome, Lissabon, Madrid, Praag inderdaad, Berlijn ook, Londen etc.) maar vriend en ik willen dan ook een midweek gaan en zo lang willen we nog niet zonder Rougefils zijn... Dat komt nog wel.



Lille zijn we vorig jaar juni geweest, ons 1e weekendje weg... Super leuk om terug te zijn in mijn oude studentenstad.



Antwerpen, Gent, Brugge staan hoog. Brussel zijn we al eens geweest en vonden we leuk, maar niet super of zo. Vind ik Lille leuker!

Rotterdam ook nog een optie. Maastricht lijkt me ook wel wat. We zijn in ieder geval lekker rond aan het kijken!

Oppas is in ieder geval al geregeld! Beetje vroeg, maar dan kan de oppas nog wat dingen regelen en zo.

Waddeneilanden vind ik ook super, maar daar zou ik dan weer met Rougefils er bij heen gaan. Is misschien iets voor een weekend in de herfst. Rougefils is ook dol op vakanie vieren. Hij vraagt sinds we terug zijn iedere dag wanneer we nu met het vliegtuig weggaan.



Maar bedankt voor de tips! Vriend ziet Den Haag wel zitten, niet zo ver reizen, gaan dan lekker met het ov en huren daar een ov-fiets. Ik zie het ook zitten, ook al ken ik de stad al best goed. Zin in! In ieder geval, nu al de voorpret! Meer tips zijn zeker welkom!



Vandaag lekker rustig dagje. Ik ga toch nog een brief schrijven naar een school in Leliedorp, ook al is de datum al voorbij, voor de zekerheid eens vragen of ze al gesprekken hebben gehad. Hoop dat Rougefils nog even slaapt!
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, meiden!

November/december 2011/januari 2012 (5)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven