#NSbeer

03-07-2012 20:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit stond op mijn facebook.

Is er iemand die een verdrietig kindje heeft?

Wil iedereen dit alsjeblieft delen?

Gevonden in de trein van Hoorn naar den Haag deze zielige weesbeer. Met waarschijnlijk een erg verdrietig kindje thuis, zijn of haar knuffel vergeten. Heb de conducteur gevraagd om zich over ‘Bram de Beer’ te ontfermen, maar die zei dat zo een beer niet bij gevonden voorwerpen terecht kwam. Maar gewoon werd weggegooid na het einde van de dienst. Heb de weesbeer maar meegenomen naar huis. Nu nog even op zoek naar het kindje dat beerlief waarschijnlijk erg mist.

quote:2bij-or-not-2bij schreef op 03 juli 2012 @ 21:02:

Ik dacht dat er Nsb-er. stond

Ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:bijenrompje schreef op 03 juli 2012 @ 22:14:

[...]

en dit is nu precies waarom ik denk dat het een marketingtruc is..Ik ken de man die dat beertje heeft meegenomen en ik verzeker je: dit is geen marketingtruc….
Het beertje ziet er zó verknuffeld uit dat ik me niet kan voorstellen dat het om marketing gaat.

Toen ik een kleuter was heeft Schiphol nog net niet de vliegtuigen aan de grond gehouden, maar alle aanwezigen schijnen naar mijn beer te hebben gezocht.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Inderdaad, Dit is een Robijnbeer!!! Kijk op ] Daar staan er nog veel meer... Dit is een echterneefje van Robijntje 2! Wat een arme stakker...
Een dier is een dier. Ook al zijn het knuffeldieren!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven