Nutrilon H.A. 1 en 2

16-12-2010 16:53 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Even een korte vraag. Mijn dochtertje is nu 7 maanden oud maar gecorrigeerd is zij bijna 5 maanden oud (geboorte met 29,4 wk). Qua voeding houdt de kinderarts niet echt één lijn aan. Ik mocht al wel beginnen met groente maar nog wel nr. 1 flesvoeding geven (net gestopt met bv). Prima, vond het allang best. Nu heb ik zojuist per ongeluk een pak H.A. nr. 2, (die ik ooit een keer verkeerd heb gekocht) opengemaakt.. WEER niet goed gekeken dus.. Als de pakken open zijn, zijn ze nog maar 4 weken houdbaar, zegt de fabrikant. Maar is dit echt wel zo? Is het echt zo ontzettend slecht wanneer je het pak na 4 weken nog gebruikt? Ik dacht nog even de fabrikant zelf te bellen maar hey, dat antwoord van hun kan ik natuurlijk zelf wel verzinnen. Als ze maar verkopen. Logisch!

Nou, hopelijk kan iemand mij hier iets meer over vertellen. Ben benieuwd. Alvast bedankt!
Waarom begin je niet gewoon met 2 dan over 2 of 3 weken?
Ik snap sowieso die HA 2 niet....

Het gaat alleen koemelkallergie tegen?

En na zes maanden is dat geen issue meer?

Dan is HA 2 toch niet meer nodig?

Hier een boef die volledige bv krijgt aangevuld met HA 1 toen ik voor de oppas niet genoeg gekolfd kreeg...

Maar mij is dus verteld dat HA 2 totaal geen zin meer had.
Alle reacties Link kopieren
@ rocky2008: Das waar ook! Je hebt eigenlijk helemaal gelijk... :S Stom dat ik daar niet bij heb stil gestaan. Pff.. maar goed, aangezien ik het pak toch heb.. kan geen kwaad toch?

@ Troeta: Ik had ergens gelezen dat je altijd nog iets langer door mag gaan met H.A. 1. Zeker wanneer het een prematuurtje betreft. Zodoende had ik nog wat pakken nr. 1 gekocht en daar zat dus per ongeluk een nr. 2 bij. Maar net zoals het waarschijnlijk geen kwaad kan nog iets langer door te gaan met nr. 1 zal het ook wel prima zijn om dat pak nr. 2 op te maken.

maar bedankt voor jullie respons!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven