Oehhh de harde kern #19
donderdag 7 februari 2008 om 15:32
Las nog even stiekem mee. *kan geen afscheid nemen*
Of ben ik gewoon bang dat er dinsdag zoveel is geschreven, dat ik het niet meer bij kan lezen
Veel plezier Punkertje (dat was ik nog vergeten te zeggen). Maak je geen zorgen over je truitje, die jurken die je straks aanhebt, maken alles goed.
Ik ga veel plezier hebben, met Bo en Tygo van de wildwaterbaan
Liefs en tot snel.
DJ: ook fijn weekend!!
Rest: doeg en tot horens!!
Of ben ik gewoon bang dat er dinsdag zoveel is geschreven, dat ik het niet meer bij kan lezen
Veel plezier Punkertje (dat was ik nog vergeten te zeggen). Maak je geen zorgen over je truitje, die jurken die je straks aanhebt, maken alles goed.
Ik ga veel plezier hebben, met Bo en Tygo van de wildwaterbaan
Liefs en tot snel.
DJ: ook fijn weekend!!
Rest: doeg en tot horens!!
donderdag 7 februari 2008 om 16:18
Fijn weekend NIWGN!!!
* te laat, maar niet minder gemeend! *
Stelletje ouwenelissen hiero. Wat is er veel gekletst!
Hmm. Minimeeting is cool. Maar ik weet pas of ik durf heb als ik weet waar we 'm gaan houden...
Vandaag huiselijk dagje gehad. Poetsen, was opvouwen, puzzeltjes maken, boekje lezen etc. Daphne is snipsnotter verkouden. Bah, al die vieze klodders snot. Maar ok, het hoort erbij.
Tot later. Ik ga de piepers schillen. Eten boerenkool met worst vanavond.
* te laat, maar niet minder gemeend! *
Stelletje ouwenelissen hiero. Wat is er veel gekletst!
Hmm. Minimeeting is cool. Maar ik weet pas of ik durf heb als ik weet waar we 'm gaan houden...
Vandaag huiselijk dagje gehad. Poetsen, was opvouwen, puzzeltjes maken, boekje lezen etc. Daphne is snipsnotter verkouden. Bah, al die vieze klodders snot. Maar ok, het hoort erbij.
Tot later. Ik ga de piepers schillen. Eten boerenkool met worst vanavond.
donderdag 7 februari 2008 om 17:29