Oeoehhh #21
woensdag 13 mei 2009 om 13:37
Naaaaah ik was helemaal moe en bleh, en Tristan wilde niet slapen en ik moet nog zoveel doen, 3 poepluiers achter elkaar, en toen kwam de post
Superleuk en attent Punkertje, hele lieve slofjes voor de kleine beeb, dank je!!!
Ik bekeek het handschrift en had 'm niet gelijk door. Ik mommelde zachtjes, oohhh wacht, van *echte naam*
Dus Tristan zegt nu steeds: "Heb je van *echte naam* gekregen he!!"
Superleuk en attent Punkertje, hele lieve slofjes voor de kleine beeb, dank je!!!
Ik bekeek het handschrift en had 'm niet gelijk door. Ik mommelde zachtjes, oohhh wacht, van *echte naam*
Dus Tristan zegt nu steeds: "Heb je van *echte naam* gekregen he!!"
donderdag 14 mei 2009 om 11:51
donderdag 14 mei 2009 om 11:51
donderdag 14 mei 2009 om 12:18
Oh jeetje dus de hormonen zijn weer een feestje aan het vieren in je lijf *is daar níet jaloers op*
Hier gaat het goed. Vriendlief heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen en verlaat na héél veel jaren de organisatie waar 'ie dus al héél lang werkt om voor een bedrijf in het westen van het land te gaan werken. Spannende beslissingen en tijden achter de rug en nog te gaan.
Kids gaan allemaal als een trein en B-tje is al een echte B (kledingmaat 104 en al een half jaar in een peuterbed omdat het ledikant niet meer echt paste)
Zelf ga ik waarschijnlijk over een paar maandjes weer wat gesprekken voeren om voor een baas te werken (ssssst niet verklappen hoor) en ach... we hebben het superdruk maar verkeren allemaal in goede gezondheid dus we klagen niet.
Doet jullie topic ook zo raar als je scrolt of klikt ?
Bij duurt het echt eeuwen voordat ik een schermpje krijg en er iets mee kan doen.
x
Hier gaat het goed. Vriendlief heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen en verlaat na héél veel jaren de organisatie waar 'ie dus al héél lang werkt om voor een bedrijf in het westen van het land te gaan werken. Spannende beslissingen en tijden achter de rug en nog te gaan.
Kids gaan allemaal als een trein en B-tje is al een echte B (kledingmaat 104 en al een half jaar in een peuterbed omdat het ledikant niet meer echt paste)
Zelf ga ik waarschijnlijk over een paar maandjes weer wat gesprekken voeren om voor een baas te werken (ssssst niet verklappen hoor) en ach... we hebben het superdruk maar verkeren allemaal in goede gezondheid dus we klagen niet.
Doet jullie topic ook zo raar als je scrolt of klikt ?
Bij duurt het echt eeuwen voordat ik een schermpje krijg en er iets mee kan doen.
x
donderdag 14 mei 2009 om 13:23
dag allen!
Kennen jullie me nog? Uit een ver ende wazig verleden, van toen we nog heulemaal nul kinderen hadden enzo?
Ik zat weer eens na langelange tijd hier te kijken, heb beetje gelezen, en zo grappig om weer van jullie nieuwtjes te lezen!
En nu ik hier zo ben; ik heb ook een nieuwtje! Ben zwangert!
Nog maar net, hoor. Echt heel heel héél erg net, maar natuurlijk dus heel spannend. Ergens in januari uitgerekend, zoo leuk!
Hoop dat met u alles heel goed is allemaal! En hebben sommigen nu andere namen? Of zijn er veel afgehaakt en weer anderen erbij? Ik herken maar 3 namen van jullie...!
Daaaag xx Verre
Kennen jullie me nog? Uit een ver ende wazig verleden, van toen we nog heulemaal nul kinderen hadden enzo?
Ik zat weer eens na langelange tijd hier te kijken, heb beetje gelezen, en zo grappig om weer van jullie nieuwtjes te lezen!
En nu ik hier zo ben; ik heb ook een nieuwtje! Ben zwangert!
Nog maar net, hoor. Echt heel heel héél erg net, maar natuurlijk dus heel spannend. Ergens in januari uitgerekend, zoo leuk!
Hoop dat met u alles heel goed is allemaal! En hebben sommigen nu andere namen? Of zijn er veel afgehaakt en weer anderen erbij? Ik herken maar 3 namen van jullie...!
Daaaag xx Verre
donderdag 14 mei 2009 om 13:32
donderdag 14 mei 2009 om 20:22
Heee Verre en Aaaaatje! Leuk van jullie te lezen.
Verre van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Superleuk!
Ik zou zeggen meiden, feel free to join in again
Zwaai lieve schatjes van me. Ik denk aan jullie, maar vind de rust niet om te schrijven. Jac, nog iets van waterpokken gesignaleerd?
doei doei
Verre van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Superleuk!
Ik zou zeggen meiden, feel free to join in again
Zwaai lieve schatjes van me. Ik denk aan jullie, maar vind de rust niet om te schrijven. Jac, nog iets van waterpokken gesignaleerd?
doei doei
vrijdag 15 mei 2009 om 09:33
Grrrrrrrrrr... typ ik net een heel stuk krijg 'bewerking is afgesloten ivm foutmelding' en floep; alles weg !!
Maar goed, poging 2:
Verre: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!! Proficiat met het geweldige nieuws!
Ook ik lees je Blogs met veel plezier.
Nog even en het topic is weer op oude sterkte, inclusidief de nodige zwangerschapsverschijnselen.
Het worden dus kerstdagen met stemmingswisselingen aan het diner...whoehahaha
Hoe zit het met de anderen ? Jullie nog babywensen ?
Of is het hoofdstuk 'spuitluiers en tepelkoven' afgesloten ?
Dikke kus voor allemaal
(*voelt zich een beetje nostalgisch dat iedereen terug is*)
Maar goed, poging 2:
Verre: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!! Proficiat met het geweldige nieuws!
Ook ik lees je Blogs met veel plezier.
Nog even en het topic is weer op oude sterkte, inclusidief de nodige zwangerschapsverschijnselen.
Het worden dus kerstdagen met stemmingswisselingen aan het diner...whoehahaha
Hoe zit het met de anderen ? Jullie nog babywensen ?
Of is het hoofdstuk 'spuitluiers en tepelkoven' afgesloten ?
Dikke kus voor allemaal
(*voelt zich een beetje nostalgisch dat iedereen terug is*)
vrijdag 15 mei 2009 om 09:45
Jaaa is der ook blij mee, met ut ouwe groepje!
Oei ik mag toch hopen dat ik met de kerstdagen dik ben van het eten en niet meer van kind
Dalijk naar de tandarts, kom later weer!
Punkertje, kaartjes zijn binnen, voetje van beer is afgesneden
Echt heel jammer maar verder is ie mooooi! Je zult het wel zien
doeiiii!
DDDJ, denk veel aan je
Oei ik mag toch hopen dat ik met de kerstdagen dik ben van het eten en niet meer van kind
Dalijk naar de tandarts, kom later weer!
Punkertje, kaartjes zijn binnen, voetje van beer is afgesneden
Echt heel jammer maar verder is ie mooooi! Je zult het wel zien
doeiiii!
DDDJ, denk veel aan je
vrijdag 15 mei 2009 om 09:49
ojee en ik heb ook iets fouts. ik heb een mooie bola gezien (witte met zilveren kriebeltjes erop) en nu wil ik um. Tja, je bent zwanger en je wilt wat he
Had er bij Tris nooit zo'n behoefte aan, maar deze is zo mooi! Ik doe het lekker gewoon Nog tips waar ik er eentje voordelig kan kopen? Dees is 18 euro ex verzend, en das wel erg veel voor een bolletje. Tweedehands had ik ook al even gesnuffeld maar er wordt niet veel aangeboden.
Had er bij Tris nooit zo'n behoefte aan, maar deze is zo mooi! Ik doe het lekker gewoon Nog tips waar ik er eentje voordelig kan kopen? Dees is 18 euro ex verzend, en das wel erg veel voor een bolletje. Tweedehands had ik ook al even gesnuffeld maar er wordt niet veel aangeboden.
vrijdag 15 mei 2009 om 09:59
Oooooh sorry Jacint, dacht dat jij ook in januari was uitgerekend *bloos*
Wanneer komt jou kleintje ongeveer ? Ennuh... wil je vantevoren weten wat het wordt ?
Zo, nu ruk ik me echt los van de pc en ga verjaardagsboodschappen doen aangezien we zondagmiddag 50 man binnen hebben
Overigens die boodschappen; zonder auto want de 6 persoonscaddilac is verkocht en het kleine geval heeft vriendlief mee naar het werk....
Wanneer komt jou kleintje ongeveer ? Ennuh... wil je vantevoren weten wat het wordt ?
Zo, nu ruk ik me echt los van de pc en ga verjaardagsboodschappen doen aangezien we zondagmiddag 50 man binnen hebben
Overigens die boodschappen; zonder auto want de 6 persoonscaddilac is verkocht en het kleine geval heeft vriendlief mee naar het werk....
vrijdag 15 mei 2009 om 12:58
Hoi A-tje!
Nou, ben 10 dec uitgerekend (en volgens de laatste echo 7 dec ). Van Tristan ben ik aan de vroege kant bevallen (38 wkn), dus ik ga er voor het gemak vanuit dat ik niet 'overtijd' hoef lopen.
Tandarts: brrr. Er is "iets" geconstateerd, begreep niet wat, maar er moet volgende week "iets aan gedaan worden" Zal wel weer een mooi feestje worden dus met verdoving. Dat mocht. De assistente zei in het begin: Ik ga even foto's van je maken hoor, dat is alweer 4 jaar geleden." Ik zeg, uhdoedamaarnie *glim*
Daarna op bola-zoektocht gegaan. Niet gelukt helaas. Ach heb nog alle tijd
Nou, ben 10 dec uitgerekend (en volgens de laatste echo 7 dec ). Van Tristan ben ik aan de vroege kant bevallen (38 wkn), dus ik ga er voor het gemak vanuit dat ik niet 'overtijd' hoef lopen.
Tandarts: brrr. Er is "iets" geconstateerd, begreep niet wat, maar er moet volgende week "iets aan gedaan worden" Zal wel weer een mooi feestje worden dus met verdoving. Dat mocht. De assistente zei in het begin: Ik ga even foto's van je maken hoor, dat is alweer 4 jaar geleden." Ik zeg, uhdoedamaarnie *glim*
Daarna op bola-zoektocht gegaan. Niet gelukt helaas. Ach heb nog alle tijd