Oeoehhh #21
zaterdag 2 mei 2009 om 16:34
Klopt, alleen na de bevalling vervloekte ik dat ding, brr. Over brrr gesproken, het is me daar een partij koud geworden! Vanmorgen zaten we nog met de tuinslang te spelen zó warm was de zon, en nu ... naar binnen gevlucht.
Man was erop uit, is tot zijn kuiten in een moeras terechtgekomen tijdens het fotograferen Kwam met een 'nat pak' weer thuis.
Man was erop uit, is tot zijn kuiten in een moeras terechtgekomen tijdens het fotograferen Kwam met een 'nat pak' weer thuis.
zondag 3 mei 2009 om 12:50
Middag!
Nou, bij mijn ouders verliep het gisteravond al nét zo, grmbl. Mijn meoder had de leesbril niet op, dus mijn vader leest het voor. "O, hahaha, straks speel ik niet meer in mijn eendje. hahaha."
[ geen felicitaties ]
[ stilte ]
Uhhh, het is te moeilijk denk ik??
Uuuren later -voor mijn gevoel-: ooowww wacht es, wat leuk!
Goeoeoed, ik zei al, we hadden er beter op kunnen zetten:
MAMA IS ZWANGER
Nou, bij mijn ouders verliep het gisteravond al nét zo, grmbl. Mijn meoder had de leesbril niet op, dus mijn vader leest het voor. "O, hahaha, straks speel ik niet meer in mijn eendje. hahaha."
[ geen felicitaties ]
[ stilte ]
Uhhh, het is te moeilijk denk ik??
Uuuren later -voor mijn gevoel-: ooowww wacht es, wat leuk!
Goeoeoed, ik zei al, we hadden er beter op kunnen zetten:
MAMA IS ZWANGER
dinsdag 5 mei 2009 om 09:02
Kijk, dat is nou nog eens goed voor je ego, Punkertje!! Haha.
Wat jammer dat ze het niet gelijk door hadden, Jac!! Maar wel fijn dat je jullie geheimpje eindelijk konden verklappen.
Hier: druk!! Geen idee waarmee. De 30e op stap geweest, eerst met de kindjes de markt over (dus het drama pas aan het eind van de dag meegekregen, echt vreselijk!) en daarna de kindjes weggebracht en nog even een fijne avond gehad. Ik ben weer mooi (oeps) op de foto gekomen en vriend had het ook gezellig (hij rookt nooit, maar als hij veel op heeft, rookt hij nogal wat. Hij had zelfs een moment dat hij twee sigaretjes aan had gestoken )
Over "de streep": ik vond het helemaal niet leuk toen ik eenmaal bevallen was, hij ging nooit weer weg!
Willen jullie trouwens weten wat het wordt?? Of had je dat al gezegd....
Nou doeg!!
Wat jammer dat ze het niet gelijk door hadden, Jac!! Maar wel fijn dat je jullie geheimpje eindelijk konden verklappen.
Hier: druk!! Geen idee waarmee. De 30e op stap geweest, eerst met de kindjes de markt over (dus het drama pas aan het eind van de dag meegekregen, echt vreselijk!) en daarna de kindjes weggebracht en nog even een fijne avond gehad. Ik ben weer mooi (oeps) op de foto gekomen en vriend had het ook gezellig (hij rookt nooit, maar als hij veel op heeft, rookt hij nogal wat. Hij had zelfs een moment dat hij twee sigaretjes aan had gestoken )
Over "de streep": ik vond het helemaal niet leuk toen ik eenmaal bevallen was, hij ging nooit weer weg!
Willen jullie trouwens weten wat het wordt?? Of had je dat al gezegd....
Nou doeg!!
donderdag 7 mei 2009 om 16:30