Oeoehhh #21
donderdag 7 mei 2009 om 17:03
vrijdag 8 mei 2009 om 13:19
Als je heel hard voorbij de oranjetompoucen scrollt, lijken het saucijzenbroodjes
Trouwens, vis is HET gewoon. Heb al weeeken zin in haring met uitjes of kibbeling. Gisteren eindelijk aan toegegeven, een hele bak kibbeling gebakken en opgegeten en het voelde GOED!
Nu nog haring ... *baalt* *geen visboer in dorp*
Trouwens, vis is HET gewoon. Heb al weeeken zin in haring met uitjes of kibbeling. Gisteren eindelijk aan toegegeven, een hele bak kibbeling gebakken en opgegeten en het voelde GOED!
Nu nog haring ... *baalt* *geen visboer in dorp*
vrijdag 8 mei 2009 om 13:34
zondag 10 mei 2009 om 16:31
En toen waren mijn twee waterpokkennichtjes bij mijn ouders en Tristan knuffelde met één van hen (degene die helemaal onder zit)
En nu baal ik dat ik er tóch heengegaan ben.... schoonzusje zei dat ze speciaal voor mij 's ochtends zouden gaan, maar ze zaten er kennelijk nog toen wij 's middags kwamen.
Tristan op dezelfde wc-bril, etc etc ...
En ook al ben ik "beschermd", toch is er een goede kans dat je het toch (onder de 13 wkn) op het kindje overdraagt.
En nu kan ik het niet loslaten De gevaren en afwijkiingen liegen er niet om.
Nou ..... boehh.
En nu baal ik dat ik er tóch heengegaan ben.... schoonzusje zei dat ze speciaal voor mij 's ochtends zouden gaan, maar ze zaten er kennelijk nog toen wij 's middags kwamen.
Tristan op dezelfde wc-bril, etc etc ...
En ook al ben ik "beschermd", toch is er een goede kans dat je het toch (onder de 13 wkn) op het kindje overdraagt.
En nu kan ik het niet loslaten De gevaren en afwijkiingen liegen er niet om.
Nou ..... boehh.
zondag 10 mei 2009 om 21:24
Komt goed, komt goed, komt goed. Echt waar. Probeer een beetje zen te blijven, want dat is ook maar het beste voor jou, en zeker voor je kruimeltje in je buik. De waterpokken zijn het meest besmettelijk als je ze nog geen eens kan zien. Dat is het virus, dat de kindjes koorts hebben en hangerig zijn. Die blaasjes, dat is de uitwerking. Dus waarschijnlijk valt het allemaal mee. Positief gestemd blijven hoor moppie! Je hebt net zo'n mooie echo achter de rug. Er volgen er vast nog meer mooie hoor!