Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dáár komen we op af!

Hier nog steeds aan het dubben....
Ik ben er uit. Ik ga er voor.

Ik zeg; doen!
En weer op naar een drukke werkweek bij de boefjes.

Toedeloe meiden. Iedereen genoten van het weekend?
quote:Donderdieseldj schreef op 02 november 2009 @ 07:53:

Ik ben er uit. Ik ga er voor.

Ik zeg; doen!Ik neig ook sterk naar ja en leg al die complottheorieën maar even naast me neer. Nu maar hopen dat ik niet ziek word voor 10 november... heb namelijk de jaarlijkse griepprik ook gehaald, dus ik kan niet vervroegd aan de MG-prik
quote:Donderdieseldj schreef op 02 november 2009 @ 07:54:

En weer op naar een drukke werkweek bij de boefjes.

Toedeloe meiden. Iedereen genoten van het weekend?

Genoten? Uhhh, nee... heb me veeel te veel zorgen gemaakt, dom he. Zo zonde van die roze wolk. Steek nu eenmaal zo in elkaar.

MAAR: heb wél geboortetraktaties geregeld voor de bengel op school én ik heb gisteravond de laatste hand gelegd aan de kraambedankjes in het uebercute mandje met hengsel ! Wil er wel graag een foto van maken maar .... eerlijk waar, ik ben mijn camera kwijt hahaha! To be continued dus

Vandaag 35 weken. Ziekenhuistas staat klaar, je weet maar nooit met die griep.

Oja ennnn ik heb een ontzettend leuke Nijntje-verzorgingstas op de kop getikt, splinternieuw met kaartje voor 2,50 euro!! Nu maar hopen dat poes zijn staart er niet tegenaan houdt, want de maxicosi heeft alweer een sproeibeurt gehad.
DDDJ, werkze!!! Hoe was jouw weekend?
Oja, en ook al lul ik tegen mezelf, ik vind het nú alweer gezellig hier! Tnx Punkertje, voor het ontbijtje!

.
Ja daar ben ik weer, herfstvakantie weer voorbij en dus alles weer aan het werk, naar school, speelzaal... heeeeerlijk! hihi

Afgelopen week dus slachtoffer geworden van een flinke (gewone;-)) griep en sinds zaterdag pas weer op de been.

Jeetje Jas, 35 weken alweer, tjongejonge nog ff idd. Blijf het nog steeds een beetje 'vreemd' idee vinden. Kan me nog zo goed herinneren dat je voor de 1e x zwanger was en nu ben je al bijna een mama van 2.

Moeilijk genieten als je zoveel piekert, kan me voorstellen dat dat in je zit maar 'positive thinking' en soms écht een kwestie van het omzetten van een knop..... * aldus de altijd beterwetende oude vrouw*

Punkertje, hoe gaat het met je werk ? Druk ? Heb laatst je site bekeken, staan gave dingen op hoor.

Heb ik trouwens iets gemist ? Maar Punkie.... wanneer gaat 'ie naar school ?

DDDJ het blijft een lastige beslissing hé ?! Je weet nooit waar je goed aan doet als de beslissing die je neemt de goede is kun je achteraf nooit zeggen... hadden we maar....

Hoe is het met de kleine grote miss D ?

B-tje is trouwens al een hele week (!) ook 's nachts zindelijk!!!

Zo wil 'ie iiets weten van een wc en zo is 'ie op een maand tijd compleet zindelijk. Nooit geweten dat je als moeder zo blij kan zijn met het toiletgedrag van je kind, whoehahahaha

Had ik trouwens al verteld dat ik dé deal van het jaar via MP heb gescored ??

Wilden al heel lang een traptractor voor B-tje maar die krengen zijn nieuw zo ontzettend duur (en omdat de kans dat er meer kinderen volgen niet zo heel groot is, dus echt maar voor 1 kind te gebruiken) bleven we twijfelen. Via MP bleven zo ook erg veel ervoor vragen maar ik kwam er eentje tegen waarvan de eigenaren er vanaf moesten omdat de tuin helemaal op schop ging en er geen plek meer was voor dat ding, dus zsm kwijt wilden. Keurig net gezin (dus niet gejat ) en na flink gepingel hebben we nu een traptractor (een heule grote) mét aanhanger voor........ *tromgeroffel* slechts 12,50 !!!!!!

Het ding is echt helemaal als nieuw, doet het en heeft altijd binnen gestaan. Ben er zó blij mee.

B-tje gaat helemaal uit z'n dak als 'ie dat ding van de goedheiligman gaat krijgen, verheug me er nu al op!

Moet rennen, B-tje ophalen van de spz.... Laterrrrrrrrrrrrrrr

x
Up met koffie.

Fijne dag vandaag!
Joe toe!!
Middag!

Zo, vandaag twee huishoudelijke taakjes op het rooster staan en verder lekker aanrommelen! *zorgen opzij zet*

En jullie?
En A-tje jij ook al zo'n goeie vondst, 12,50 voor tractor! Jippie, wat kun je dan blij zijn he!
Haha, mijn voornemen om twee taken te doen was kennelijk al te hoog gegrepen Heb er maar eentje gedaan. Pfff heb weinig energie! En gisteren indalingstoestanden volgens mij, want hele dag gerommel en last.

Wat eten jullie? Wij kip + rijst + boontjes + zoetzure saus. SMIKKEL!

Donderdag naar verloskundige. Ik kan er vanaf nu net zo goed blijven, zo vaak
Wij hadden broccoli met aardappels en een visje. Mjam. Daphne noemt het bomen en het gaat er werkelijk in als niks anders. Ze wil zelfs een tweede opscheplepel van die bomen. Dat heeft ze echt met niks. Dus, bomen staan hier zeker iedere week op het menu. Met een kaassausje. Lekker slecht voor de lijn. Maar, ach, ik hups twee keer per week tegenwoordig dus dat kan wel.

Vandaag weer een stemloze dag. Ben al drie dagen m'n stem kwijt en dat is knap lastig. Ben wel gaan werken, want buiten dat heb ik nergens last van. Maar oeh, wat is dat vermoeiend, zo zonder stem. En ook lastig, want de andere kant van de telefoonlijn weet niet wat 'm overkomt met al dat gepiep en gehijg Heb m'n telefoon zo veel mogelijk door collega op laten nemen, maar zat soms alleen en om dan die telefoon te laten rinkelen is ook niks. Collega's riepen bij het horen van m'n stem, mail me maar - dan antwoord ik meteen. Fijn! Misschien kan ik voortaan wel doen alsof m'n stem weg is, dan antwoorden ze meteen m'n mail Hoop dat 'ie morgen weer een beetje terug is.

Weekend hier was ehm, sja, nou ja, as usual. Best een beetje raar enzo, maar verder niets bijzonders. Zaterdag was broer jarig en omdat die Heul klein woont, is het bij mij gevierd. Ouders en broer over de vloer is altijd gezellig.

Zondag was zeikweer en hadden we lekker pyjama dag. Lekker filmpjes kijken met Daphne, dat vind ik zo gezellig! Heb nu een hele tas vol met Disney dvd's te leen gekregen van een collega. Zo leuk! Echt gezellig saampjes op de bank met thee en kruidnootjes en lekker beetje hangen.

Wat een goeie score A-tje! Echt supercool zo'n tractor!

Ik kan me maar zo voorstellen dat jullie er daar ruimte voor hebben om zoiets in de achtertuin te zetten. Zo groot. Wij niet. Ik vind het altijd jammer trouwens dat ik niet zo'n MP-ster ben. Soms kijk ik wel, maar ik vind nooit wat ik hebben wil. En ik hoor jullie altijd over mooie prijsjes en leuke dingen.

En B'tje zindelijk! Wauw, wat ontzettend goed en fijn zeg!

Daphne overdag wel helemaal zindelijk, maar 's nachts en bij het tukkie (die ze nog steeds doet ! Jeuj!) toch een luiertje om. Ach, ik vind dat eigenlijk ook wel best.

P. wat klinkt jullie weekend weer heerlijk. Lekker erop uit met de kinders. Helemaal goed!

Zo. Hoop geouwehoer om niks. Nu nog even bankhangen met m'n grietje voordat ze naar bed gaat. Toedeloe
.
middag!

Ingedaald hoor, verbaast me niets Hele week al gerommel. Volgende week weer heen.

Nu met de bengel spelen, oi!
Morning! Koffie! En heerlijk, vandaag hoeven we niets, fijn in een gemakkelijke broek
Camera teruggevonden! Foto's gemaakt van de traktaties, komt jullie kant op!
* kijkt even snel om een hoekje hierzo *

Oooeeeehhhhhh wat spannend al Jac, ingedaald, toch een teken dat het echte werk niet zo heel lang meer op zich laat wachten, you go girl!!

* en rent weer weg aangezien B-tje een vriendje te spelen heeft en de mannen nu de huiskamer een (ongevraagde) metamorfose geven *
Hihi!

Hoi A-tje, ik heb jullie een e-mail gestuurd met een mijnalbumlink, A-tje ik heb 'm naar het e-mailadres gestuurd dat jij niet zo vaak bekijkt...
Oei haha ongevraagde metamorfose...!
Morning & allemaal een goed weekend!

Straks naar de kapper. Vreselijk, ben zo enorm bezig met "alles voorlopig voor de laatste keer", haha.
Ja ja Jac, hierna stopt je leven (weer) dus alles voor de laatste keer.... heppie je teennagels al gelakt, bikinilijn bijgewerkt ? Grapje! Heel goed, die 'laatste' voorbereidingen dan kun je straks in alle 'rust' je meisje op de wereld zetten. Zo spannend!

Ga meteen m'n mail checken. Fijne zondag allemaal

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven