Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
woensdag 28 april 2010 om 14:10
Joehoe ben ik weer Zonnebank geweest, bieb even bezocht, scheermesje gekocht en daar kreeg ik een bikini van Hunkemoller bij cadeau dus daar ook maar meteen heen geweest, fout fout fout! Maatje 38 is uitgegroeid tot L broekje en de bovenstukjes liepen tot en met C.... maar goed, ik heb wat meegenomen en hoop die dan volgnd jaar aan te kunnen
woensdag 28 april 2010 om 14:21
Caatje how are you? Ikea... doe maar gek
Kloontje wat lief van dat vakantiehuisje! En gezellie dat je er wat vaker bent
Happy spannend de geslachtsbepaling! Ben heel benieuwd of babylief mee gaat werken
Visje, ik ga zo even op hyves loeren, knuffel voor jou. Wat heb je gekocht voor een notebook?
Eles, apart St Petersburg maar volgens mij heel mooi. Lekker even weg
Babouche, fijn dat je weer bent gerustgesteld! Enne maandje of 4 weer aan de carpacciosalade, heb je geheime bevallingsplannen?
Eileentje lekker broooodjes Maar ik heb mezelf op rantsoen gezet. Ik kom al aan als ik naar koolhydraten kijk en echt blij word ik daar niet van. Je hebt wel al de knoop doorgehakt en gaat zeker een andere auto kopen?
Eles, ik mis de link naar de broek, wil je nieuwe broeken kopen?
Drooooooooom where are you? En zo mis ik meeer dames, pinder, anneke, sterretje, jiminy, wereldvrouw. Ben ook wel benieuwd of bijv Biol nog meeleest, (toch altijd actief op het forum ) Of benne sommige dames overgestapt naar het andere topic?
ik ga eens even iets gezonds snacken
Kloontje wat lief van dat vakantiehuisje! En gezellie dat je er wat vaker bent
Happy spannend de geslachtsbepaling! Ben heel benieuwd of babylief mee gaat werken
Visje, ik ga zo even op hyves loeren, knuffel voor jou. Wat heb je gekocht voor een notebook?
Eles, apart St Petersburg maar volgens mij heel mooi. Lekker even weg
Babouche, fijn dat je weer bent gerustgesteld! Enne maandje of 4 weer aan de carpacciosalade, heb je geheime bevallingsplannen?
Eileentje lekker broooodjes Maar ik heb mezelf op rantsoen gezet. Ik kom al aan als ik naar koolhydraten kijk en echt blij word ik daar niet van. Je hebt wel al de knoop doorgehakt en gaat zeker een andere auto kopen?
Eles, ik mis de link naar de broek, wil je nieuwe broeken kopen?
Drooooooooom where are you? En zo mis ik meeer dames, pinder, anneke, sterretje, jiminy, wereldvrouw. Ben ook wel benieuwd of bijv Biol nog meeleest, (toch altijd actief op het forum ) Of benne sommige dames overgestapt naar het andere topic?
ik ga eens even iets gezonds snacken
woensdag 28 april 2010 om 14:26
Oef, kondig ik een gezellig forumdagje aan kom ik zelf niet opdagen ...toch drukker op het werk dan ik dacht. En met het zoeken van leuke jongens/ meisjesdingen en mooie draagdoeken, zodat ik vanavond of morgen zodra ik weet wat het wordt... mijn portomonee jeukt
Enniewee hier ben ik toch even. Tuurlijk ga ik met jullie delen wat het wordt (als ze het kunnen zien dan he?). Kan dat soort dingen echt niet geheim houden. Man al helemaal niet, heeft met nr 1 zich een paar keer verkletst over de naam. Gelukkig was het niemand opgevallen, haha...
Enniewee hier ben ik toch even. Tuurlijk ga ik met jullie delen wat het wordt (als ze het kunnen zien dan he?). Kan dat soort dingen echt niet geheim houden. Man al helemaal niet, heeft met nr 1 zich een paar keer verkletst over de naam. Gelukkig was het niemand opgevallen, haha...
woensdag 28 april 2010 om 14:26
Ik ga zaterdag met gezin naar Turkije een week lang in een allincl resort. Ben daar normaal niet van maar heb echt nu een week geen zin http://www.zoover.nl/turk ... -en-spa-club-resort/hotel
Ik ben volgende week zaterdagnacht weer terug. We zijn dan tot woensdag in NL en dan ga ik met lief 4 dagen naar Schotland Edinburgh http://www.ballantrae-albanyhotel.co.uk/
Ik ben volgende week zaterdagnacht weer terug. We zijn dan tot woensdag in NL en dan ga ik met lief 4 dagen naar Schotland Edinburgh http://www.ballantrae-albanyhotel.co.uk/
woensdag 28 april 2010 om 14:51
Tjeempie........jij bent goed voor mijn ego! Maar aan de andere kant is straks de schok des te groter wanneer ik met dit lijf in het zwembad in de spiegel met de realiteit word geconfronteerd.
Maar zwangerschapsmasker, krijg je die van de zon? Krijgt iedereen het?
Happy, spannend spannend spannend....
Ik heb trouwens al een meisjesnaam bedacht. Hoe vaker ik het zeg hoe mooier ik het vind.
Maar zwangerschapsmasker, krijg je die van de zon? Krijgt iedereen het?
Happy, spannend spannend spannend....
Ik heb trouwens al een meisjesnaam bedacht. Hoe vaker ik het zeg hoe mooier ik het vind.
woensdag 28 april 2010 om 14:56
@Tjeemp, lekker zeg! Vooral dat resort ziet er schitterend uit!
Ik wil graag een geweven draagdoek, wordt het een meisje dan iets met paars of rose, wordt het een jongen dan een mooie blauwe of groene. Moeilijk kiezen hoor, er is zoveel keus!
@Eileen, ga je de naam met ons delen (op hyves?) of houd je het echt helemaal geheim? Ik vind het zo moeilijk die namen. Man en ik hebben zo'n andere smaak. Namen die ik geweldig vind, vindt hij niets en andersom. Dat wordt nog wat! Hopelijk hoeven we na vanavond nog maar 1 naam te bedenken, dat scheelt weer...
Ik wil graag een geweven draagdoek, wordt het een meisje dan iets met paars of rose, wordt het een jongen dan een mooie blauwe of groene. Moeilijk kiezen hoor, er is zoveel keus!
@Eileen, ga je de naam met ons delen (op hyves?) of houd je het echt helemaal geheim? Ik vind het zo moeilijk die namen. Man en ik hebben zo'n andere smaak. Namen die ik geweldig vind, vindt hij niets en andersom. Dat wordt nog wat! Hopelijk hoeven we na vanavond nog maar 1 naam te bedenken, dat scheelt weer...
woensdag 28 april 2010 om 15:01
Kinderen maken meer kapot dan je lief is Iedere zwangerschap laat een spoortje na, bij de een meer dan de ander. Van zwangerschap een geen enkele streep, geen striae, alleen en wat meer hangend buikje en wat slappere borsten maar geen giga schade. Zwangerschap twee lichte striae op onderzijde buik en weer iets slappere borsten dus ben benieuwd waar het nu heen gaat met die giga buik en dat gewicht.... Maarre je zal zien dat je buik zeker de eerste keer vaak heel mooi is strak!
Zwangerschasmasker hoeft niet hoor. Ik heb er nooit last van gehad maar dat is wel een reden waarom ze roepen dat zwangere dames liever niet in de zon mogen. Ik vind het zonnetje heerlijk dus lig er graag in/onder en gezien ik er nooit iets aan hebovergehouden probeer ik het ook dit keer weer. Het is nu voor het eerst dat ik acne heb in mijn leven dus hopelijk helpt het zonnetje een beetje mee aan een gavere huid.
ooooh de meisjesnaam! Gooi je hem op hyves? Had je al een jongensnaam(weet even niet meer)
Zwangerschasmasker hoeft niet hoor. Ik heb er nooit last van gehad maar dat is wel een reden waarom ze roepen dat zwangere dames liever niet in de zon mogen. Ik vind het zonnetje heerlijk dus lig er graag in/onder en gezien ik er nooit iets aan hebovergehouden probeer ik het ook dit keer weer. Het is nu voor het eerst dat ik acne heb in mijn leven dus hopelijk helpt het zonnetje een beetje mee aan een gavere huid.
ooooh de meisjesnaam! Gooi je hem op hyves? Had je al een jongensnaam(weet even niet meer)
woensdag 28 april 2010 om 15:03
woensdag 28 april 2010 om 15:08
Ik wil geen nieuwe broek hoor Tjeemp, ik wilde alleen maar aangeven dat ik met dat soort dilemma's dus niet kan kiezen, maar met auto's bv wel.
Ik wil graag een grande punto. Zwart 1.4. En ja ik ben wel een beetje auto gek. Bijna mannelijk haha.
Zwangerschaps masker krijgt niet iedereen hoor. T is meer een pigment vlek of vlekken door de zon. Uiteindelijk gaan ze wel weer weg, maar dat duurt best wel lang.
tjeempie ziet er leuk uit die vakantie van jullie.
Een draag doek zou ik deze keer ook wel willen, maar ben er helemaal niet in thuis. Dus als iemand goede suggesties heeft? Moeilijke dingen ben ik niet zo van, geloof ik.
Ik wil graag een grande punto. Zwart 1.4. En ja ik ben wel een beetje auto gek. Bijna mannelijk haha.
Zwangerschaps masker krijgt niet iedereen hoor. T is meer een pigment vlek of vlekken door de zon. Uiteindelijk gaan ze wel weer weg, maar dat duurt best wel lang.
tjeempie ziet er leuk uit die vakantie van jullie.
Een draag doek zou ik deze keer ook wel willen, maar ben er helemaal niet in thuis. Dus als iemand goede suggesties heeft? Moeilijke dingen ben ik niet zo van, geloof ik.
woensdag 28 april 2010 om 15:10
woensdag 28 april 2010 om 15:15
@eles, verdiep je een keer in het draagtopic hier bovenaan de kinderpijler. Daar zitten heel ervaren draagmama's en wordt enorm veel info uitgewisseld. Het lijkt mij juist heerljik om ingewikkeld te gaan knopen (zeg ik nu) maar er zijn ook hele goede makkelijkere dragers zoals manduca of mai tai. Ik had bij zoon een minimonkey maar daar was ik niet zo tevreden over. Zoon vond 't niks en ik vond het niet echt veilig voelen. Hij lag echt helemaal onzichtbaar verscholen daarin.
woensdag 28 april 2010 om 15:18
dag dames,
ik ben er stiekem wel hoor...
kijk af en toe of er beweging is hier.
d'r komen vandaag niet echt nuttige dingen uit mijn vingers en heb ook geen zin om met literatuurstudie verder te gaan vandaag.
tuur dus naar buiten waar het zonnetje schijnt en kan niet wachten tot het vijf uur is... dan skip ik er een treintje eerder uit.
heb zin in het lange weekend, morgen ATV en een bezoek aan vk, en dan pas maandag weer werken.
bij mij helaas geen vakantieplannen... zal er van de zomer ook niet van komen, ben ik bang.
ik ben er stiekem wel hoor...
kijk af en toe of er beweging is hier.
d'r komen vandaag niet echt nuttige dingen uit mijn vingers en heb ook geen zin om met literatuurstudie verder te gaan vandaag.
tuur dus naar buiten waar het zonnetje schijnt en kan niet wachten tot het vijf uur is... dan skip ik er een treintje eerder uit.
heb zin in het lange weekend, morgen ATV en een bezoek aan vk, en dan pas maandag weer werken.
bij mij helaas geen vakantieplannen... zal er van de zomer ook niet van komen, ben ik bang.
woensdag 28 april 2010 om 15:24
Eileentje, draagdoek moet je echt fijn vinden of probeert men soms als men een huilbabetje heeft. Maar lang niet alle mama's zijn daarmee bezig. De basis heb je straks, liefde, een bedje en borsten
en verder komt het vanzelf goed meis! No worries! BTW ga ook niet als je straks een babylijst in handen krijgt die hele lijst kopen want de helft gebruik je niet!
Enne het is kindje een die richt niet zoveel aan meis. En als je een beetje sporty bent dan trekt veel weer bij (ik ben een slecht voorbeeld, niet sporty!)
Ik wacht vol spanning op hyves
Eles, werkt dat een beetje die steunkousen? Ik heb van die kleine bezemsteeltjes dus hoop dat het daarbij bljft
Jiminy, geen studie met dit mooie weer. Tis bijna onmogelijk om iets te doen Ga je morgenavond de stad in of gaan jullie een rustig weekend houden?
Enne het is kindje een die richt niet zoveel aan meis. En als je een beetje sporty bent dan trekt veel weer bij (ik ben een slecht voorbeeld, niet sporty!)
Ik wacht vol spanning op hyves
Eles, werkt dat een beetje die steunkousen? Ik heb van die kleine bezemsteeltjes dus hoop dat het daarbij bljft
Jiminy, geen studie met dit mooie weer. Tis bijna onmogelijk om iets te doen Ga je morgenavond de stad in of gaan jullie een rustig weekend houden?