oktober stoppers
woensdag 23 september 2009 om 10:24
(Sorry als hierover al een topic is)
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum.
Mijn man en ik hebben besloten dat we willen proberen zwanger te worden.
Nou leek het mij leuk als er meer meiden en/ of vrouwen zijn die in oktober gaan stoppen met de anticonceptie of definitief willen gaan voor een kindje.
Op dit moment gebruik ik de nuvaring en over anderhalve week verwijder ik de laatste, dus zit nu in een best spannende periode
Groetjes Plukkie86
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum.
Mijn man en ik hebben besloten dat we willen proberen zwanger te worden.
Nou leek het mij leuk als er meer meiden en/ of vrouwen zijn die in oktober gaan stoppen met de anticonceptie of definitief willen gaan voor een kindje.
Op dit moment gebruik ik de nuvaring en over anderhalve week verwijder ik de laatste, dus zit nu in een best spannende periode
Groetjes Plukkie86
woensdag 23 september 2009 om 10:41
er is wel een november-stop topic. daar kun je aansluiten, ik heb het even ge-upt voor je dan kun je het gemakkelijker vinden.
ik zit in het zelfde schuitje als jij, nog 1 weekje pil te gaan. maar wij beginnen pas nov/misschien dec vanwege een reis. ik wil gewoon vast weten of alles nog werkt, of dat de cyclus nog een paar maanden op zich liet wachten.
ik zit in het zelfde schuitje als jij, nog 1 weekje pil te gaan. maar wij beginnen pas nov/misschien dec vanwege een reis. ik wil gewoon vast weten of alles nog werkt, of dat de cyclus nog een paar maanden op zich liet wachten.
donderdag 24 september 2009 om 14:11