Onbeschoft gedrag zoontje van 6

maandag 1 september 2008 om 10:44
Mijn zoontje van net zes zit in een moeilijke fase (voor ons als ouders dan). Hij verveelt zich inmiddels een ongeluk (woon in het buitenland en morgen begint na 2 maanden de school weer, pffff). Hij is doorgaans een lief kind, maar af en toe heeft hij van die buien..... Roept-ie: mama hou je bek, ik heb het niet tegen jou.
Net heb ik hem weer in z'n kamer gezet. Probleem is dat ik het zo zat ben, dat ik zelf ook bijna zit te trillen van woede. Ik dacht altijd: we voeden onze kinderen goed op.... Nou dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan.
Heeft iemand dezelfde ervaringen? Hij is dus al zes, de peuterpuberfase hebben we nu wel achter ons. Dus daar kan ik het niet meer aan wijten.
Net heb ik hem weer in z'n kamer gezet. Probleem is dat ik het zo zat ben, dat ik zelf ook bijna zit te trillen van woede. Ik dacht altijd: we voeden onze kinderen goed op.... Nou dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan.
Heeft iemand dezelfde ervaringen? Hij is dus al zes, de peuterpuberfase hebben we nu wel achter ons. Dus daar kan ik het niet meer aan wijten.

donderdag 4 september 2008 om 10:37