ondergrond/vulling kraammand

25-02-2009 15:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

mijn zus gaat binnenkort bevallen en ik wil graag een kraammand voor haar maken. Ik heb al een leuk mandje gevonden, maar wat kan ik er het beste indoen als ondergrond? Om nou die cadeautjes er los in te leggen is niet zo mooi.

Alvast bedankt voor de tips!
een luier? Als je hem niet zo plat laat liggen zoals hij in de verpakking ligt, maar een beetje los maakt, vult het aardig wat op. En zo heeft je zus straks wat aan haar hele mand en houdt ze niet zo'n zooi vulling over.
Ik ben een paar weken geleden bevallen. Ik heb twee kraammanden gekregen. In de ene lag een badcape als vulling, in de andere leuke hydrofiel luiers (gedecoreerde, van de hema volgens mij).
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Ja wou ik ook zeggen, Pampers! Of spuugdoekjes
In een kraammandje wat ik heb gekregen lagen van die knutselbloemetjes van de HEMA onderin. Zag er lief uit. Je zou misschien ook wat zachte nuttige dingen daar kunnen leggen? Fullhouse oppert een luier. Je zou ook een aan hydrofiele doek kunnen denken, bij HEMA nu ook in leuke kleuren. Of slabbetjes, of een dekentje voor in de kinderwagen/buggy.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Spuugdoekjes! Ook een goeie! Hema heeft ook weer hele leuke!
babysokjes, leuke kleur handdoek ( blauw of roze), pyamaatje, leesboekje, iets leuks voor mama en ook leuk is redd bull voor papa; met een kaartje erbij "krijg je vleugels van" dus van hard aan het werk straks met de kleine! Succes met het inpakken!
Red bull voor papa leuk?

Smaken verschillen...
De cadeautjes heb ik al, maar het gaat me om de ondergrond.

Een dekentje lijkt me inderdaad wel heel leuk!
ik kreeg een mand met daarin blauwe marshmellows als bodem. Ook erg leuk!
Bij de zeeman hebben ze hele lieve babyfleecedekentjes. Niet te groot en met (als je even goed ertussen zoekt) hele lieve printjes. Heb deze voor beide kids ook heel veel als omslagdoek en dekentje in de box gebruikt. Ideale opvulling, ziet er meteen mooi uit en kost ook weinig. (en nee ik werk er niet of zo hahaha maar ze zijn gewoon leuk )
quote:2000 schreef op 25 februari 2009 @ 16:17:

ik kreeg een mand met daarin blauwe marshmellows als bodem. Ook erg leuk!Jaaa...dat ga ik doen! Ze is een erge snoepkont dus dat komt goed uit haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven