Ongelukje met zoon op kamp.

04-08-2008 22:34 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
O wat baal ik gigantisch. Mijn zoon van 12 die pdd-nos heeft is zaterdag vertrokken op kamp naar de Belgische Ardennen. Hij keek er erg naar uit en ik had toen hij wegging al een erg onprettig gevoel Nu word ik vanavond gebeld om 8.45. Niet schrikken maar uw zoon heeft zaterdagavond met voetballen zich bezeerd. Hij klaagde wel maar ze zijn vanochtend met hem naar de dokter gegaan en meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bleek hij zijn sleutelbeen te hebben gebroken. Dikke paniek hier natuurlijk. Het is al een kwetsbaar kind en nu dit ook nog eens. Vader in alle staten, Toen kwam de vraag of wij hem morgenochtend kwamen ophalen. Wij al meteen aangeven dat we hem liever nu ophaalden. Vonden het ook vreemd dat je 's avonds pas belt. Heeft dat arme joch de hele zondag met een gebroken sleutelbeen rond gelopen. En een aantal kinderen vonden dat hij niet moest zeuren. Manlief is meteen in de auto gesprongen en heeft dus nu 330 km voor de boeg. Maar vannacht ligt hij lekker in zijn eigen bed. Nu maar wachten. O wat baal ik hier van, het joch ging de laatste tijd hardstikke lekker en nu dit.
Waren al die roddels over mij maar waar.
Alle reacties Link kopieren
Ach roestje, wat sneu voor je zoon én voor jullie als ouders. Je wilt toch dat hij de tijd van zijn leven heeft en dan zoiets.

xx lisa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven