ongesteld, maar toch zwanger?

04-02-2009 11:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
misschien zit het tussen mijn oren maar ik voel dat ik zwanger ben. nou moet ik as vrijdag ongesteld worden maar het is gister avond begonnen.

ik ben altijd precies om de 28 dagen ongesteld nooit eerder. nu wel. zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben?

ik ben altijd 6 dagen ongesteld. ik ga natuurlijk wel kijken of het nu ook 6 dagen duurd en anders maandag een test doen. voor mijn gevoel is het geen innestelingsbloed. daar lijkt het teveel en te helder voor (ik had dit bij mijn eerste kindje)

groeten liset
Tsja... *kijk in d'r glazen bol*...

ik zeg: niet zwanger.

En bij twijfel een test doen (kost geen drol).

En anders naar de huisarts.
Ik denk dat je gewoon ongesteld bent en het inderdaad tussen je oren zit. Maar testjes zijn niet zo duur meer he...
ik heb gistermiddag voor dat ik ongesteld werd ook een test gedaan en toen had ik een heel licht maar zichbaar streepje
Vind dat echt eng!

Ik ben aan de pil, maar laatst bij Jong was er een heel jong stel, en dat meisje was ook aan de pil en ze werd gewoon steeds ongesteld. En toen bleek ze ineens 4 maanden zwanger.

Ligt er heel erg aan hoe je ouders er tegenover staan, maar bij mij zou het dus meteen einde oefening zijn.

Maar jij bent al ouder denk ik? Gezien je praat over je eerste kindje.

Wat betekent een licht streepje trouwens?
licht streepje=zwanger
Maar nu bloed = niet zwanger en hele vroege miskraam.
Dat hoeft niet perse Star, ik had ook licht bloedverlies in het prille begin van mijn zwangerschap, en er ligt toch echt een 2 jarige spruit hier boven een middagdutje te doen .
Mijn glazen bol sprak
Ik ben nu 11 weken zwanger van de tweede en heb tussendoor ook nog bloedverlies gehad wat plaatsvond rond de tijd van mijn normale menstruatie (vriendin van mij heeft het zelfs 3 maanden achter elkaar gehad) het kan dus wel en het hoeft echt niet altijd meteen te betekenen dat het fout zit.

VK kon er geen verklaring voor geven, het gebeurt soms gewoon.

Voor onze eerste had ik een miskraam en dat voelde (en vloeide) heel anders.

Gewoon afwachten, tzt testen en dan en vk zoeke
quote:SweetLittleButterfly schreef op 04 februari 2009 @ 12:17:

Vind dat echt eng!

Ik ben aan de pil, maar laatst bij Jong was er een heel jong stel, en dat meisje was ook aan de pil en ze werd gewoon steeds ongesteld. En toen bleek ze ineens 4 maanden zwanger.

Ligt er heel erg aan hoe je ouders er tegenover staan, maar bij mij zou het dus meteen einde oefening zijn.

Maar jij bent al ouder denk ik? Gezien je praat over je eerste kindje.

Wat betekent een licht streepje trouwens?Ja maar je zegt zelf dat ze aan de pil was. Dan zijn het pilbloedingen geweest.
TO: over 2 weken weer even een testje doen. Is de test duidelijker ben je waarschijnlijk zwanger anders was het inderdaad een miskraam.
Ik kan ook niet in de glazen bol kijken maar bij één van mijn zwangerschappen heb ik vanaf de innesteling tot en met de 12e week gevloeid. De meeste dagen als bij een beginnende menstruatie dus redelijk licht, een enkele dag niets en dan weer volop. Ik bleef ook dat zeurderige gevoel van een anderende menstruaties houden.

Omdat dit begon tijdens mijn vakantie in Nieuw Zeeland weet ik dit aan een verstoorde cyclus ivm jetlag/tijdverschil. Toen ik er pijnlijke borsten en rare eetgewoontes bij kreeg ben ik gaan testen en bleek ik zwanger. Ik heb blijkbaar een hele gevoelige baarmoedermond en daardoor vloeide ik steeds.

Ik zou zeggen, test vanaf vrijdag nog een keer.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven