Online betaalbare kinderfiets (26 inch) kopen.

13-05-2010 19:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor onze dochter zijn we opzoek naar een nieuwe fiets (voorkeur oma fiets). We hebben er alleen niet al teveel geld voor over aangezien ze geen enorme fietsfan is.

Hij moet in iedergeval 26 inch zijn en niet meer dan 150 euro kosten.

Kent er iemand online zaken waar het betrouwbaar winkelen is?

Kwam toevallig bikefactory.nl tegen. Kent iemand deze club?

Zag er opzich wel oke uit.
Oeh... Hoe heette die firma nou waar ik vorig jaar een omafiets voor mijn dochter had gekocht... Het was iig een firma uit Rotterdam met een hele goeie service (we konden er niet precies uitkomen welke maat ze moest hebben, de beste man heeft toen een 24" en een 26" fiets meegenomen)... Helemaal niet duur, ongeveer 200 euro... Een jaar later nog steeds een prima fiets... Ik ga even verder speuren voor je...

[edit] Deze site was het: www.budgetbikes4u.nl

Ik zie dat ze daar een zwart met rode omafiets hebben voor 159 euro.
Als ze toch geen fan is waarom dan geen knap 2dehandsje via Marktplaats?

Hebben van de week in de fietsenwinkel een mooie 2dehands fiets bijna gekocht voor onze dochter, 225 euro(nog niet nagekeken) maar toch niet gedaan. Even op MP gezocht, exact dezelfde fiets voor 67,50 bij een particulier gehaald...
Ik heb ook online een fiets voor mijn zoontje gekocht. Moest nog wel (deels) zelf in elkaar gezet worden. Bleek niet helemaal goed gegaan te zijn, toen ik toevallig langs de fietsmaker reed. Die heeft hem toen voor een 10tje helemaal in elkaar gezet.

Heel verhaal dus om te zeggen dat het wellicht een goed idee is om hem na aankoop door een prof in elkaar te laten zetten
bij de halfords hebben ze omafietsen voor ¤179....

maar ik denk idd dat je beter een goeie tweedehands kunt kopen dan een slechte nieuwe (heb ooit een goedkope moountainbike gekocht...destijds voor 280 gulden...en eigenlijk van begin af aan problemen mee gehad...alles ging hartstikke snel kapot)
soms hebben ze bij de hema of de praxis ook nog wel eens leuke aanbiedingen voor omafietsen...onder de 200 euro en (als er 1 bij je in de buurt zit natuurlijk)kan je gelijk ff kijken welke maat je moet hebben
www.meisjesfietsen.nl
http://www.matrabike.nl/Fietsen/Omafietsen.aspx

Goeie ervaringen met deze zaak, meerdere fietsen gekocht.

En gisteren heb ik een transportfiets gekocht bij Wehkamp voor 200 euro, incl mand
Omafiets 26"
quote:Scarlet72 schreef op 13 mei 2010 @ 20:06:

Oeh... Hoe heette die firma nou waar ik vorig jaar een omafiets voor mijn dochter had gekocht... Het was iig een firma uit Rotterdam met een hele goeie service (we konden er niet precies uitkomen welke maat ze moest hebben, de beste man heeft toen een 24" en een 26" fiets meegenomen)... Helemaal niet duur, ongeveer 200 euro... Een jaar later nog steeds een prima fiets... Ik ga even verder speuren voor je...

[edit] Deze site was het: www.budgetbikes4u.nl

Ik zie dat ze daar een zwart met rode omafiets hebben voor 159 euro.Bedankt S. Ga de site direct bekijken.
quote:Sillenelle schreef op 13 mei 2010 @ 20:07:

Als ze toch geen fan is waarom dan geen knap 2dehandsje via Marktplaats?

Hebben van de week in de fietsenwinkel een mooie 2dehands fiets bijna gekocht voor onze dochter, 225 euro(nog niet nagekeken) maar toch niet gedaan. Even op MP gezocht, exact dezelfde fiets voor 67,50 bij een particulier gehaald...Uiteraard heb ik dat ook overwogen, maar de 2e hands fietsen die we zagen waren of helemaal verroest en vol krassen of waren te duur voor een gebruikte. Konden dus niks geschikts vinden en hebben daarom maar besloten wel voor een nieuwe te gaan, maar dan een goedkope nieuwe. Dit aangezien ze er toch niet dagelijks op zal fietsen. Wanneer dit wel het geval zou zijn ga je natuurlijk voor een goede fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven