Onrustige slaper - 3 maanden

03-11-2008 20:08 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 3 maanden slaapt met name 's avonds en 's nachts erg onrustig. Hij ligt dan steeds te kreunen en met zijn hoofd heen en weer te bewegen, alsof hij jeuk op zijn achterhoofd heeft zeg maar. Verder doet hij het prima, eet goed en is superlief, maar ik vind dit zo gek. Overdag is het trouwens minder/niet. Iemand een idee wat dat kan zijn?
ik kan me voorstellen dat hij in zijn lange slaap de dag aan het verwerken is, en dat dat hard werken is. Je kleintje krijgt natuurlijk heel veel indrukken gedurende de dag.
Dat doet mijn meisje ook van die bewegingen maken, maar ik bakerde haar al snel in, want zij fladderde er ook bij , dus totaal geen slaap.

En dat gaat harstikke goed, dan komt ze echt tot rust zodra ik haar inbaker, ze is er nu ook aan gewend, zodra ik het niet

doe dan maakt ze constant die bewegingen. Mijn meisje is 10 wkn nu.

Maar wat t zou kunnen zijn tja ach...geen idee...kan ook gewoon stukje karakter zijn , geen idee.

succes
Heel herkenbaar, onze zoon van 9 weken is ook zo 's nachts terwijl het overdag enorm meevalt.

We hebben 'm nu in een bakerzak liggen wat wel iets helpt, maar ik zie ook graag andere tips/reacties tegemoet.
Bedankt tot nu toe! Hij heeft al een aantal weken ingebakerd gelegen, maar vond dat op een gegeven moment niet fijn meer. Toen deed hij het overigens ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven