ontpillen

05-04-2010 10:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
de een zegt dat het niet nodig is, de ander zegt van wel.

Ik heb geen ervaring, maar per mei stop ik met de pil! Nog niet om zwanger te willen worden (dat is vanaf september, kan niet wachten!!!) maar om te ontpillen nisschien?

Dat weet ik nog niet zeker, maar in ieder geval om van die stomme pil af te zijn! wat een heerlijkheid, om sávonds zo je bedje in te duiken, en niet meer aan dat ding hoef te denken!

Vanaf mei ga ik ook goed mijn cyclus bijhouden, ik ben van de ouderwetse stempel;)! Voor de meiden die ook gingen ontpillen... waar hadden jullie last van?
De vrouwen in mijn topic die meteen zwanger werden na de pil kregen wel allemaal een miskraam. De vrouwen die iets later zwanger werden niet.

Kan toeval zijn of niet. Maar ik dacht misschien dat mijn miskraam er mee te maken had.

Het kan iig geen kwaad om te ontpillen en je natuurlijke cyclus te weten.

Word je per ongeluk eerder zwanger en het gaat goed lijkt het me verder ook geen probleem die 2 maandjes eerder bevallen.

Ik vond het voor mezelf het lastigste om een babywens nog een paar maanden uit te stellen als je toch al besloten hebt om er voor te gaan.
meiden die net gestopt zijn met de pil, of die binnenkort gaan stoppen: hopelijk geen last van gekke dingen! Ik moet nog 16 van die krengetjes, en dan zullen wij zien wat ik mee maak;)!

ik laat het horen!
Ik moet nog 3 pilletjes naar binnen werken, en dan gaat het beginnen! Wanneer begonnen jullie met foliumzuur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven