Onvruchtbare vriend.
woensdag 11 april 2012 om 13:50
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?
Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"
Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.
Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"
Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.
Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
woensdag 11 april 2012 om 14:30
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:26:
[...]
Die dingen kunnen scheuren. Zoals ik nu duidelijk weet.
En het is van een ex die ik weer tegen kwam.
[...]
Correct. Daarom vindt ik het erg dubbel om nu zelf in het pakket te zitten.
Ex? Die je tegen kwam? Bij de parenclub? Of toch gewoon vreemd gegaan??
En een morning afterpil, niet aan gedacht?
[...]
[...]
Correct. Daarom vindt ik het erg dubbel om nu zelf in het pakket te zitten.
Ex? Die je tegen kwam? Bij de parenclub? Of toch gewoon vreemd gegaan??
En een morning afterpil, niet aan gedacht?
woensdag 11 april 2012 om 14:31
woensdag 11 april 2012 om 14:32
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:26:
[...]
En toen viel je zo maar opeens op zijn stijve piemel?
*Hoe dan ook.. ik had het goed, het was van de ex. En Pierre, wat heb ik gewonnen?*
[...]
En toen viel je zo maar opeens op zijn stijve piemel?
*Hoe dan ook.. ik had het goed, het was van de ex. En Pierre, wat heb ik gewonnen?*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Begrijp ik nou goed dat jij niet wist dat hij onvruchtbaar was? Of je wist het wel en vertelde dus meteen bij het zeggen dat je zwanger bent dat je vreemd bent geweest?
Tjee...wat een zooitje heb jij er van gemaakt zeg...
Ik denk dat je met je vriend om tafel moet en kijken of hij uberhaupt nog wel met ej verder wilt en hoe hij dat dat ziet. Lijkt me dat hij beslissingen moet gaan nemen. En verder vind ik niet dat je het kan maken naar degene met wie je vreemd bent geweest om het niet te vertellen.
Tjee...wat een zooitje heb jij er van gemaakt zeg...
Ik denk dat je met je vriend om tafel moet en kijken of hij uberhaupt nog wel met ej verder wilt en hoe hij dat dat ziet. Lijkt me dat hij beslissingen moet gaan nemen. En verder vind ik niet dat je het kan maken naar degene met wie je vreemd bent geweest om het niet te vertellen.
woensdag 11 april 2012 om 14:34
Dus toch vreemdgegaan en er nu achter komen dat je vrien onvruchtbaar is, zodat het pijnlijk duidelijk wordt dat je bent vreemdgegaan.......
Je vriend heeft wel gevraagd wie de verwekker is, schrijf je zelf. Zijn reactie is niet helemaal normaal, maar ja, als je dit zo out of the blue te horen krijgt..... Ik denk dat ie straks tegen je zegt dat het over is. Zou ik doen in elk geval.
Je vriend heeft wel gevraagd wie de verwekker is, schrijf je zelf. Zijn reactie is niet helemaal normaal, maar ja, als je dit zo out of the blue te horen krijgt..... Ik denk dat ie straks tegen je zegt dat het over is. Zou ik doen in elk geval.
woensdag 11 april 2012 om 14:36
quote:grijs74 schreef op 11 april 2012 @ 14:29:
Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? Hoe zie jij het allemaal voor je? Hoop je dat je partner zal zeggen: Kan gebeuren, maar ik wil graag voor dit kindje zorgen, we doen alsof het mijn kindje is? Wordt de echte vader nog op de hoogte gesteld?Ik gooi deze er nog maar eens in
Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? Hoe zie jij het allemaal voor je? Hoop je dat je partner zal zeggen: Kan gebeuren, maar ik wil graag voor dit kindje zorgen, we doen alsof het mijn kindje is? Wordt de echte vader nog op de hoogte gesteld?Ik gooi deze er nog maar eens in
woensdag 11 april 2012 om 14:36