Onvruchtbare vriend.

11-04-2012 13:50 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
Hoe bedoel je hij vroeg niet wie de verwekker is ?

Hij zei toch " Leuk, wie is de vader?"
Open relatie of niet, maar de reactie van je vriend bezorgt mij denkrimpels. Ik vind dat toch niet echt een normale reactie
Op een parenclub met je ex???
Dit had ik ook echt niet van Martin verwacht..
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:26:

[...]

Die dingen kunnen scheuren. Zoals ik nu duidelijk weet.

En het is van een ex die ik weer tegen kwam.

[...]

Correct. Daarom vindt ik het erg dubbel om nu zelf in het pakket te zitten.

Ex? Die je tegen kwam? Bij de parenclub? Of toch gewoon vreemd gegaan??

En een morning afterpil, niet aan gedacht?
quote:kadanz schreef op 11 april 2012 @ 14:30:

OK, kun je even in klare taal uitleggen wat er is gebeurd, wie jou heeft bezwangerd, waarom dat is gebeurd, etc.

Haar ex.

Waarom exen sexen?

[...]

.In de parenclub??
lol! hoe zeker is het dat hij onvruchtbaar is en hoezo kom je daar nu pas achter?
quote:miss_marvellous schreef op 11 april 2012 @ 14:27:

Tis idd niet handig om te gaan swingen zonder anticonceptie of zonder morning afterpil.........

Op parenclubs is alles met rubber gegaan. Dit is het punt niet.

Ik ben zwanger van een ex die ik 2 maand geleden zag waarbij het rubber scheurde.

[...]

En toen viel je zo maar opeens op zijn stijve piemel?

*Hoe dan ook.. ik had het goed, het was van de ex. En Pierre, wat heb ik gewonnen?*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus je bent nu zo'n 8 weken zwanger, wil je t houden?
Dus je bent ongeveer 2 maanden zwanger. Wil je het kindje hoe dan ook houden?
quote:chandeni schreef op 11 april 2012 @ 14:30:

Hoe bedoel je hij vroeg niet wie de verwekker is ?

Hij zei toch " Leuk, wie is de vader?"

Dit duurde lang.
Begrijp ik nou goed dat jij niet wist dat hij onvruchtbaar was? Of je wist het wel en vertelde dus meteen bij het zeggen dat je zwanger bent dat je vreemd bent geweest?

Tjee...wat een zooitje heb jij er van gemaakt zeg...

Ik denk dat je met je vriend om tafel moet en kijken of hij uberhaupt nog wel met ej verder wilt en hoe hij dat dat ziet. Lijkt me dat hij beslissingen moet gaan nemen. En verder vind ik niet dat je het kan maken naar degene met wie je vreemd bent geweest om het niet te vertellen.
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:31:

[...]

Ik ben zwanger van een ex die ik 2 maand geleden zag waarbij het rubber scheurde.Van een ex zien is nog nooit iemand zwanger geraakt hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er zijn nog voldoende opties voor je. Wat wil je zelf?
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:31:

[...]

Op parenclubs is alles met rubber gegaan. Dit is het punt niet.

Ik ben zwanger van een ex die ik 2 maand geleden zag waarbij het rubber scheurde.Zeg dat dan gelijk. Wat hebben die parenclubs er mee te maken?
En speciaal voor hymalaya een plekje op de luxe zetel met kussentjes, en een schoteltje met slagroomtaart? Of wil je beschuit met muisjes?
Maar je vriend is dus gaan sporten en heeft het er niet meer over gehad? Ook niet vanochtend?
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:32:

[...]

Dit duurde lang.

O het is een les in begrijpend lezen.

Zeg dat dan.
Gek verhaal dit.

Maar ik geloof niet dat jullie nou zo'n verschrikkelijke luefdesrelatie hebben, gezien het feit dat jouw vriend zijn sportavond verkiest boven jouw zwangere verhaal.
Dus toch vreemdgegaan en er nu achter komen dat je vrien onvruchtbaar is, zodat het pijnlijk duidelijk wordt dat je bent vreemdgegaan.......

Je vriend heeft wel gevraagd wie de verwekker is, schrijf je zelf. Zijn reactie is niet helemaal normaal, maar ja, als je dit zo out of the blue te horen krijgt..... Ik denk dat ie straks tegen je zegt dat het over is. Zou ik doen in elk geval.
Wil hij het kind houden en opvoeden of is dat jouw idee wat je aan hem wilt suggereren? Dit samen te doen dus.
quote:grijs74 schreef op 11 april 2012 @ 14:29:

Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? Hoe zie jij het allemaal voor je? Hoop je dat je partner zal zeggen: Kan gebeuren, maar ik wil graag voor dit kindje zorgen, we doen alsof het mijn kindje is? Wordt de echte vader nog op de hoogte gesteld?Ik gooi deze er nog maar eens in
Het verhaal wordt steeds gekker. Ik ga even een zak chips pakken..

Dus jullie swingen, maar je bent zwanger geworden van je ex? Ik neem aan dat je vriend dat gewoon verstaat onder vreemdgaan of swingt hij ook met de nieuwe vriendin van je ex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven