Onvruchtbare vriend.

11-04-2012 13:50 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
Dus je bent vreemdgegaan? Of vat ik het nou verkeerd op..
Eh, je wordt dus eerst zwanger en vraagt daarna(?) speels (?) hoe je partner het lijkt om papa te worden?

En dan blijkt dat hij onvruchtbaar is?

Je bent dus niet zwanger van hem, van wie dan wel?

Sorry hoor, vreemd verhaal, heel vreemd.
Zonder blikken of blozen knal je dit ff het forum op. hahahahhaha.
Beetje afhankelijk of deze man verder met je wil in een relatie? Als hij geen relatie meer met je wil, dan heeft hij niks met het kind te maken (tenzij jullie getrouwd zijn, dan wordt het een bijzondere heisa).

Wil hij wel een relatie met je, dan zal het een 'reguliere' opvoedsituatie worden, waarbij je rekening moet houden dat het niet bepaald netjes is om het kind niet te vertellen wie de echte vader is.
*pakt de popcorn en thee, start de soap!*
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 13:50:

Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Hulp bij het opvoeden van het kind waarvan hij niet de verwekker kan zijn bedoel je?

quote:Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Jullie hebben een open relatie?

quote:Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Hij nam het voor kennisgeving aan? Wat een lapzwans.

quote:Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?Nee, gelukkig niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoezo: gelukkig heeft hij nog niet gevraagd wie de vader is!??!!?

Als ik in zijn schoenen zou staan, zou ik helemaal niet helpen, zou me zo belazerd voelen!

Ik heb geen tips voor je. Wel de tip voor je vriend om heeeel goed na te denken.
Kan het alleen maar van hem zijn?

Soms hoor je toch wel eens verhalen dat een sterilisatie niet 100% garandeert dat je niet zwanger wordt?

Of

Ben jij zo'n vrouw die een man wil laten geloven dat hij vader wordt terwijl je een baby van iemand anders verwacht? En ben je nu teleurgesteld dat dat plannetje niet door gaat omdat hij nu onvruchtbaar blijkt te zijn?
Weet je zelf wel wie de verwekker is?
Wanneer man en vrouw er bewust voor gekozen hebben dat de vrouw zwanger gaat worden van donorzaad nadat gebleken is dat hij onvruchtbaar is zal de man zich zeer waarschijnlijk gedragen als een lieve, behulpzame partner en vader.

JIj bent ordinair vreemdgegaan en moet dus niet raar opkijken als je partner je gaat verlaten en niets met het kind te maken wil hebben.
Huh? Nou, gaat ook even wat lekkers pakken, want voor ze dit begrijpt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 13:50:

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?Dus je hebt hem ook gelijk hulp bij de opvoeding van het kind gevraagd. Logisch... aangezien het niet zijn kind is.
tsja.....
quote:rodina schreef op 11 april 2012 @ 13:55:

*pakt de popcorn en thee, start de soap!**ploft bij rodina op de bank...*
tsja.....
Nou, gezien hij weet dat je in jullie relatie zwanger bent geworden van een ander en jij niet een topic hebt geopend: Help, mijn onvruchtbare partner heeft mij gedumpt na ontdekking zwangerschap! zal hij wel een hele toegewijde papa worden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat bedoel je nou precies, dat wordt niet duidelijk in je OP?

Wist je van te voren niet dat je partner onvruchtbaar is? En komt hij nou op een vervelende manier achter dat jij seks hebt gehad met iemand anders?
Hoe lang zijn jullie samen? Is dat nog maar kort en ben je, vlak voordat je hem leerde kennen, zwanger geraakt van een ander? Of ben je vreemdgegaan?
Wat een vreemd verhaal.

Zijn jullie pas net samen dat je niet wist dat hij onvruchtbaar is? In dat geval denk ik dat het einde relatie is.
Eeeeuh..... Huh?
quote:famke76 schreef op 11 april 2012 @ 13:59:

[...]

*ploft bij rodina op de bank...**schuif eens op! Ik heb toblerone*
Wie oh wie is de verwekker TO? Ik zet in op een collega, wie bied wat anders???
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Huh ik begrijp de setting van je verhaal niet helemaal. Je vriend is onvruchtbaar, maar jij bent zwanger. Heb je hem dan pas ontmoet toen je al zwanger was? Of ben je vreemdgegaan?

Verder geen ervaring, maar het lijkt me niet leuk voor je man en ook niet voor jou dat hij onvruchtbaar is. Zeker als je wel een gezin wilt. Uiteraard zijn er allemaal manieren om toch een kindje te krijgen, maar biologisch zal het dan nooit van hem zijn. Dat is iets waar jullie samen achter moeten staan.
quote:mali30 schreef op 11 april 2012 @ 14:04:

Wie oh wie is de verwekker TO? Ik zet in op een collega, wie bied wat anders??? Melkboer.

Buurman.

Verre achterneef van partner, tijdens familie-weekend.
Beste TO

Van wie ben je zwanger??

Hoe is dat zo gekomen??

En ja ik weet hoe men zich voortplant.

En hoe zeker weet je vriend dat hij onvruchtbaar is?

(en hoe stom kan je zijn, als je buiten de pot piest en daar een zwangerschap oploopt?)
Oh ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven