op welke (kleine) buggy past de maxi-cosi?

11-07-2009 21:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om even snel met de maxi-cosi op pad te kunnen gaan, ben ik op zoek naar een buggy die klein op te klappen is waar de maxi-cosi op past. Nu weet ik dat dit eerder op de buggy van maxi-cosi kom (maxi taxi), maar dat kan volgens mij alleen met het oudere type maxi-cosi (die met de blauwe knoppen aan de zijkant). Aangezien wij een nieuwer type hebben, gaat dat dus niet wat worden. Heeft iemand nog een tip over welke buggy dan zou kunnen? Dus bij voorkeur eentje waarbij je geen aparte adapters nodig hebt (en dus gelijk te gebruiken is, want met adapters is het vaak niet meer klein in te klappen), en niet een complete kinderwagen want die hebben we al wel.

Bedankt voor jullie tips/adviezen.
Maxi cosi past op de quiny zepp, en later om te bouwen tot buggy super handig en wendbaar. En past achter op de fiets alhoewel je een apparte fietsdrager voor moet aanschaffen.
Quinny Zapp

http://www.quinny.nl/quinny/productdetail.aspx?id=23
Past ook op de maxi-cosi mura en op quinny buzz.
Hij past ook op de Adventure Vibe (met extra adapters voor 35,-)

Fijne buggy!
Adventure bevalt hier ook heel goed. Zeker omdat de buggy ook in ligstand kan(daar heb je later na de maxi cosi tijd wat aan!)
Die adapters trouwens zijn niet groot maar moet je er voor inklappen wel afhalen-zo gebeurd!
Hier ook een adventure vibe.

Qua uiterlijk lijkt hij een beetje op de Quinny Zapp, maar ik vond dat de Quinny erg onstabiel is met enigszins gewicht achter.

Bij de adventure zit er een extra verticale stang, waardoor de buggy pas bij een groot gewicht gaat kantelen, mocht de kleine straks even uit de buggy gaan.

Echt een aanrader....ook vanwege de fijne ligstand die eerder vernoemd werd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven