pampers outlet ?

16-02-2012 20:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hele tijd geleden hoorde ik 2 vrouwen in de bus praten over een pamper outlet. Ze kochten daar de pampers per kg. Nadeel was wel dat ze zelf nog moesten vouwen en in dozen doen. Er zouden verschillende merken verkocht worden, en ook gewoon gevouwen pampers.

Herkent iemand van jullie dit ? Lijkt me namelijk heel erg interessant!

Ik woon trouwens in het zuiden van het land, dus neem aan dat ook dit in Limburg of Brabant zou moeten zijn.

Dankjewel !
hmm dat schiet niet op ! Zou ik ze bij baby 2 dus ook niet gaan krijgen dan ? Dat zou weer minder zijn !
Welke site?
It\'s meant to be just believe....
Lekkerinhetleven.nl?

Maar volgens mij kwam het via de blije doos, kan dan?
Ik krijg 2 x per jaar een bonnenboekje van Lekker in het leven, maar helaas zitten daar geen Pamperbonnen meer bij. Ik denk dat ze ermee gestopt zijn. Soms werden ze op MP nog wel te koop aangeboden.
Ik heb de laatste keer (ergens eind vorig jaar) nog gewoon bonnetjes gekregen en daar zaten ook de pamperbonnen nog in.

Etos bonnetjes krijg ik ook nog. Verder nog tig spaar kaarten van het etos baby spaar punten systeem waar je ook korting mee kan krijgen
I kwam deze website tegen waar ze pamper babydry heel goedkope babyluiers en billendoekjes en draagdoeken

de Luierkraam
quote:chantie1983 schreef op 24 augustus 2012 @ 18:18:

I kwam deze website tegen waar ze pamper babydry heel goedkope babyluiers en billendoekjes en draagdoeken

de LuierkraamHmmm spam? De luier op deze site zijn duurder dan in de supermarkt bij een aanbieding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven