Pantoffels met veters?

04-10-2019 10:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter van 19 maanden heeft snel last (geeft dat ook aan) van koude voeten. Tegelijkertijd vindt ze alles wat ze aan haar voeten krijgt ontzettend interessant en gaat er mee spelen en aan trekken. Sokken, babyslofjes en gewone pantoffels krijgt ze allemaal uit. En geloof me we hebben al aardig wat merken en soorten geprobeerd. Gelukkig konden we veel lenen om te testen, anders waren we nu arm geweest ;-) . Eigenlijk is het enige wat ze aanhoudt een schoen met veters en dan met een dubbele knoop. Voor schoenen geen probleem, deze hebben we.

Voor in huis hadden we tot nu toe sloffen van Shoesme met veters. Deze kreeg ze met dubbele knoop niet uit. Helaas gaan deze sloffen maar tot maat 20 en hier is ze nu echt uitgegroeid.

Dus mijn vraag: weet iemand welk merk sloffen/pantoffels met veters heeft? Of een ander goed alternatief? Ik heb me suf gegoogeld maar ik zie geen alternatief. Ze heeft nu maat 21 en loopt inmiddels goed. Het hoeven dus niet perse echte babyslofjes te zijn. De sloffen van Shoesme zijn 30 euro, dat vind ik al redelijk aan de prijs en duurder moet een alternatief dus ook niet worden.
Till your heart's content.

https://www.bol.com/nl/l/kindersloffen- ... ?view=list
Anderhalfjaar is oud genoeg om oorzaak (sloffen uit) en gevolg (koude voeten) te leren koppelen. Ook oud genoeg om te oefenen met zelf aandoen van instap sloffen.
Ik zou niet in iets duurs investeren maar in opvoeding.
Een maillot? Eventueel met antislip.
Inderdaad een maillot. Of kniekousen en dan een legging eroverheen.
Wij trokken als het echt koud was onze peuter sokken onder een maillot met antislip aan, die krijgt geen peuter uitgetrokken.
Sokken aan en dan sock ons er overheen?
Als het echt erg koud is kun je zelfs nog sokken onder een maillot aantrekken.
Echt zonde om voor een dure oplossing te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven