Pedo op kraambezoek...

01-04-2011 19:50 786 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet te geloven...

Toen onze dochter werd geboren stuurden we een kaartje naar mevrouw X. Mevrouw X had net een nieuwe vriend. Ze is een volwassen vrouw, dus waarom zou ze hem niet mee mogen nemen?

Haar vriend (laten we hem 'Griezel' noemen) zette zijn voet over de drempel en echt waar...ik voelde meteen dat er niets van klopte. Ik hoor mezelf nog denken van: 'Het zullen de hormonen wel zijn. Ik stel me aan. Welnee' etc. Maar het gevoel bleef het hele bezoek.

Toen ik met mijn dochter naar boven ging om haar te voeden zei ik tegen haar: 'Oh, ik zal zo blij zijn als deze man weg is. Hij komt hier nooit meer binnen'.

En dat is wat ik ook zei tegen mijn man toen mevrouw X en Griezel eindelijk vertrokken. Ik zei: 'Ik weet niet wat jij ervan vindt, maar deze man komt hier never nooit meer binnen!!

Mijn man reageerde verontwaardigd, zo van 'nou, nou, het zal wel meevallen'.

Vandaag echter, heb ik via via vernomen dat mijn gevoel mij niet in de steek heeft gelaten. Meneer Griezel is een zedendelinquent en eerder veroordeeld voor misbruik van jonge meisjes.

Mijn hart gaat als een razende tekeer. Ik voel me verdrietig en ook -misschien raar- belazerd! Heeft mevrouw X niets gezien aan Griezel?

Godverdomme, die vieze man..zo dicht bij mijn lieve dochter. Ik graaf en graaf in mijn geheugen...Heeft hij haar vastgehouden? Ik weet het niet meer.

Gelukkig, het is voorbij. Meneer Griezel komt dus echt nooit meer binnen. Er is niks meer aan te doen. Maar toch...ik moet dit even van me afschrijven. Ik ben er best van over de rooie
Kan me voorstellen dat je het niet fijn vind dat zo'n smeerlap aan je kind gezeten heeft, maar toch een kanttekening, via via via hoeft niet altijd de waarheid te zijn.

Edit: dit meer ter troost dan je niet serieus te nemen.

Ik zou het ook uitgillen als dit mij overkomen was.
Ik denk niet dat mevrouw x het heeft geweten, toch? En als je hem zo naar vond heb je vast niet toegestaan dat hij jouw kind vastpakte.

Ik kan me voorstellen dat je je naar voelt, maar deze man is hopelijk voorlopig uitgeschakeld!
Ik kan me ook voorstellen dat het idee naar is, en ik geef je groot gelijk dat die man er niet meer in komt, maar ik vind dat je ook wel een beetje overdrijft met onder andere: 'gelukkig, het is voorbij'

Er is niks gebeurd en wees blij dat je blijkbaar een goede intuïtie hebt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Geen leuke kraamvisite inderdaad.

Ik neem aan dat mevr. X niet weet wat voor vlees zij in de kuip heeft.

Verders is er niets gebeurd, gelukkig, dus niet zo overdrijven.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dus? Stel nu dát het waar is, en dat die man veroordeeld geweest is voor ontucht met kleine meisjes.

Wat dan? Dan is die man in je huis geweest en heeft hij misschien je dochter in zijn armen gehad. Dus?

Wat is er dan voor verschrikkelijks gebeurd?

Niks dus. Want ik neem aan dat jij je dochter niet alleen laat met een wildvreemde dus dat het 300% uitgesloten is dat hij iets met je dochter gedaan heeft.

Kortom; ik vind dat je je aanstelt.
668, the neighbour of the Beast
quote:Maleficent schreef op 01 april 2011 @ 20:01:

Ik kan me ook voorstellen dat het idee naar is, en ik geef je groot gelijk dat die man er niet meer in komt, maar ik vind dat je ook wel een beetje overdrijft met onder andere: 'gelukkig, het is voorbij'

Er is niks gebeurd en wees blij dat je blijkbaar een goede intuïtie hebt.Eens.
Blijkbaar werkt de intuiti van mevrouwX niet zo goed als die van jou.
Van wie heb je dat nieuws gehoord dan? Bedoel eigenlijk, is het wel betrouwbaar?

Verder is er niets gelukkig gebeurd. En ik denk persoonlijk niet dat je vriendin dit wist. Is ze met hem gebroken of hebben ze nog een relatie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marels schreef op 01 april 2011 @ 20:12:

Dus? Stel nu dát het waar is, en dat die man veroordeeld geweest is voor ontucht met kleine meisjes.

Wat dan? Dan is die man in je huis geweest en heeft hij misschien je dochter in zijn armen gehad. Dus?

Wat is er dan voor verschrikkelijks gebeurd?

Niks dus. Want ik neem aan dat jij je dochter niet alleen laat met een wildvreemde dus dat het 300% uitgesloten is dat hij iets met je dochter gedaan heeft.

Kortom; ik vind dat je je aanstelt.Ook eens
gefeliciteerd, je bent gezegend met goeie intuïtie. Waardevol

Verder is er niks gebeurd.
Ik zou het lulliger vinden als je zou zeggen dat die vent op je dochter gepast heeft en langere tijd alleen met haar geweest is.

Dan zeg ik; ja, terecht dat je er niet goed van bent.

Maar nu? Neuh.
Helemaal eens met Marels.

Adem even een paar keer in en uit en denk nog een keer na hierover terwijl je weer wat gekalmeerd bent. Je reactie vind ik echt buiten proporties.
Euhhh ik zie de reden tot enorme paniek en het gevoel belazerd te zijn niet; a. weet je niet eens zeker of 'ie wel een pedo is en b. is 'ie niet met je kind alleen geweest. Storm in een glas water.
Nou, shocking zeg. Vergeet vooral niet zijn ruiten in te slaan en aan jan en alleman te vertellen dat hij een zedendelinquent is.

N.B. de types die op jonge meisjes geilen worden echt niet warm van een baby. Voor dat laatste moet je vanzelfsprekend veel, veel, veel zwaarder gestoord zijn.
Er zullen de komende jaren nog wel vaker enge vieze mensen in de buurt van jouw kind komen. In de trein, in de bus. Op school, in het bos, in het park, bij de buren, noem maar op. De wereld is helaas niet een veilige plek vol bloemetjes en vlinders.

Jouw reactie is behoorlijk over de top. Hij is binnen geweest. En nu komt hij niet meer binnen. Punt

Even diep in ademen en loslaten.
Sorry.. je overdrijft dit behoorlijk.

Ik snap dat je hem niet weer in je huis wil hebben.. Maar, er is toch niets gebeurd?

Je hebt hem haar niet laten verschonen ofzo.. Get a grip..
Oké, ik zal ff ademhalen.

Wat Maleficient zegt over 'gelukkig, het is voorbij' dat komt idd onhandig over maar ik bedoelde daarmee te zeggen: gelukkig dat het voorbij is in die zin dat het nou eenmaal is gebeurd en hij niet meer binnen zal komen.

En idd niet alsof Robert m. is binnengeweest (kennelijk komt het in mijn op zo over?)

Nou ja, anyway..ik vind de gedachte gewoon naar en ik weet ook wel dat er wel meer pedo's bij mijn dochter in de buurt zullen komen, van wie we niet weten wat voor seksuele voorkeur ze hebben.
Je komt eigenlijk nog steeds zo over in je 2e post Oceane

Er is toch echt helemaal niks gebeurd, waarom er dan wakker van liggen en zo over de zeik gaan?
Wat een rotidee is dat he?

Ik snap dat je gechoqueerd bent als blijkt dat je gevoel klopte bij iemand.

Zelf ben ik ook alert op dat soort tekenen bij mezelf. Voelt het niet goed dan zorg ik dat ik in de gaten hou hoe en wat met mijn dochter. Dat zal komen omdat ik zelf ervaring heb met seksueel misbruik. Is dat bij jou ook zo? Of heb jij dit intuïtieding van nature?

Probeer niet te erg in paniek te raken en geef jezelf een schouderklopje over je goede moedervoelsprieten. Je moet echt zorgen dat je niet al te verkrampt omgaat met je kind hoor meid, dat zeg ik niet omdat ik vind dat je je aanstelt maar omdat je, als je te veel op je gevoel gaat zitten met alles, je de kans loopt dat je te beschermend gaat zijn en dat beperkt een kind natuurlijk ook weer. Zelf vind ik dat heel moeilijk eerlijk gezegd, maar ik let er op, omdat ik mijn kind niet met mijn eigen angsten en verleden op wil zadelen.

Goed dat je voelde wat je voelde vrouw!
Ik vind je nog steeds behoorlijk panisch overkomen om niks.

Maar vooruit, dat zal wel aan mij liggen.
Ja, gek dat iemand het een rotidee vindt dat een veroordeelde zedendelinquent bij haar thuis gezeten heeft en misschien zelfs haar baby vastgehouden heeft. Vreemd en hysterisch dat de griebels dan over je grabbels lopen en dat ze daar even een stukje over moet griezelen en blij is dat haar intuïtie zo goed werkte.

Heel raar......
Compliment voor het luisteren naar je intuïtie!

Kan me voorstellen dat het idee naar is.

Dat wil je gewoon niet in de buurt van je kind.

Gelukkig kun je nu zorgen dat het bij dit ene bezoekje blijft!
quote:eleonora schreef op 01 april 2011 @ 20:42:

Ja, gek dat iemand het een rotidee vindt dat een veroordeelde zedendelinquent bij haar thuis gezeten heeft en misschien zelfs haar baby vastgehouden heeft. Vreemd en hysterisch dat de griebels dan over je grabbels lopen en dat ze daar even een stukje over moet griezelen en blij is dat haar intuïtie zo goed werkte.

Heel raar......Ach weet je, waarom sluiten we zo'n man niet permanent op in een klein kamertje zonder ramen. Kan hij nooit meer zijn leven beteren
Leo, ik vind van wel.

Ik vind het niet gek dat je even moet slikken bij dat idee, wel gek dat je dan zó panisch gaat doen, net of zo'n vent bij je kind in bed geslapen heeft ofzo.

Wel als er geen enkele mogelijkheid bestaat dat er iets vervelends gebeurd is.

Dat je van het idee even de kriebels krijgt, tuurlijk, maar dat je er zó dramatisch over doet... nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven