Pesten vertrekkende leerlinge

13-07-2018 19:46 28 berichten
Je opent er een topic over, wat denk je zelf?
beetjegek schreef:
14-07-2018 08:53
Jezus te paard , ik snap er helemaal niks van

Ik ook niet, al die dansjes, ik word er duizelig van...

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is waarom de dochter van TO geen afscheid heeft genomen van het zielige meisje.
Arthur1980 schreef:
13-07-2018 21:27
Volgens mijn dochter zijn er vannochtend meerdere dansjes geweest, van overigens steeds dezelfde groep meiden.
Een paar voor het verhuizende meisje (twee of drie) en een paar voor de juf.
Daarnaast werd er ook een gedaan waar dat meisje en de juf uit het “publiek” werden getrokken en dat meisje huilend en omhelzend meedanste (en de juf ook ging dansen)
Mijn dochter vindt dansjes maar stom. (En is ook geen vriendinnen met die meiden of het verhuizende meisje)
Sorry, maar ik vind dit echt ontzettend kinderachtig voor groep 7.

Alhoewel er op groep 8 kamp ook dansjes werden gedaan. Maar niet van die dansjes die alleen voor een paar personen zijn bedoeld maar voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hé, TO, heb je je openingspost hier weggejat?
Dit is een reactie van 30 december 2017.


Carina1997 schreef:
30-12-2017 22:58


Het ergste vind ik na al die jaren nog steeds dat toen twee kinderen naar een andere school ging en een juf ging stoppen met werken, meerdere meiden allemaal dansjes en leuke dingen had voorbereid voor die juf en een van de meisjes maar voor het andere meisje niet. Dat was het pispaaltje van de klas.
Ik schaam me ervoor dat ik nooit heb gezegd dat het niet aardig is dat er niet aan iedereen die weg gaat van onze school is gedacht, hoewel ik diezelfde dag nog thuis zei dat ik dat heel erg gemeen vond.
Pestgedrag werd ook altijd getollereerd. Gelukkig hoorde ik later dat dat "pispaaltje" het wel heel erg naar haar zin had op de nieuwe school.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven