Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Zoooo. om je te bescheuren allemaal.Waar halen ze het vandaan!!!!



Zittend achterop de fiets, lekker hollands regenbuitje.

We fietsen langs een grote vijver. Mam, het water wordt helemaal nat.



Diezelfde rit, we gaan weer naar huis. We fietsen op het fietspad, en blijkbaar waren daar een paar paarden ons voor geweest. (gezien het bewijsmateriaal dat ze achterlieten).

Kijk eens mama, allemaal poep van paardje. Kan niet he??? Paardje moet op de see poepen!! Ik kan er niets aan doen, maar ik zie dat dan gelijk voor me, zo'n paard, zittend op het toilet.
Alle reacties Link kopieren
Dat zelfde meisje, toen 2 jaar en 3 maanden: ze heeft een broertje gekregen en die is op dat moment 6 weken oud. (oke.... ruim 12 jaar geleden).

Mama doet op de commode bij broertje de natte luier uit. Dochter staat op een krukje ernaast te kijken. De luier gaat af. Ventje krijgt op dat moment een erectie. Mam.... broertje (naam) heeft een grote jongens piemel gegroeit.
Mijn zoontje, net 5, spreekt engels maar daarom niet minder leuk;



-Hij stond met zijn papa in de douche zegt ie: "you have an old pipi"



-Ik was boos op hem zegt hij " am I fired?"



-Een vriendin van ons danst bij Idols en we laten hem het filmpje zien op youtube waar zij een spagaat doet, kijk zeggen we, dat is Karis!! de mama van Maxim!! Onze zoon kijkt naar het beeldscherm zegt ie "why is she at dr Phil?"



-een poedel is een ploedel



-In de auto zingen we met z'n allen Elvis "return to sender" , hij zingt ook mee, vanuit de achterbank horen we " return da Simba"



-In de paskamer zegt ie gerust tegen mij "you have a big bum, and it's wobly" dat terwijl ik een broek pas die te klein is....



-Humor: mijn man scheert zijn hoofd kaal. Mijn zoontje laat een boer zegt ie " I messed up your hair"



Er zijn nog veel meer want ik houd ze ook allemaal bij, ik schrijf ze meteen in mijn agenda namelijk, te bijzonder om te vergeten!
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje vroeg toen ze ongeveer 3 jaar was: Wat eten we?



Tante: We eten kabeljauw.



Nichtje: Oh, kabelmij



Tante: Nee, kabeljauw



Nichtje: Ah, kabel-ikke!
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een ouwtje van mezelf. Ik ben zo'n 6 jaar.



Ik had van mijn grote zus een raadseltje gehoort. Snapte er niets van maar ik was enorm stoer. Ook ik zou nu eens een mopje vertellen.



Papa, wat is het toppunt van orgasme?

Papa antwoord: dat weet ik niet.

Mijn antwoord hierop........ dat dacht ik al.



Ik herinner me er verder nog van dat hij vroeg hoe ik aan die mop kwam. Ik moest mijn zus gaan halen en ik weet nog dat die ontzettend op haar donder kreeg toen.



Ik snapte er werkelijk helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
ha ha heel leuk dit topic!



Ik heb er ook twee.



Mijn zoontje vraagt me; "Mam, deed het erg zeer toen ik geboren werd?

"Ja, dat deed wel een beetje pijn." zeg ik. Hij trekt een pijnlijk gezicht waarop ik snel zeg; "Maar toen ik jou voor het eerst zag werd ik meteen stapelverliefd en was ik alle pijn vergeten!"

"Ja," zegt ie, "Je kreeg er ook zoveel voor terug!!"



Hahaha, en zo drooog!!! Ik lig er nog telkens van in een deuk!





En mijn andere zoontje zat toen hij een jaar of 6-7 was een ziekenhuisprogramma te kijken waarbij het over erecties ging.

"Mam, wat is nou een erectie?" "Dan wordt je piemel stijf", vertelde ik hem.

"Oh", zegt ie "is dat ergens goed voor dan?"

hahaha



Heerlijk topic!!!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic!



Mijn zoontje is nog maar 7 weken, ik verheug me op het moment dat hij begint te kletsen!
Ik leg mijn dochter van 4,5 uit wat een begrafenis is. Dat ze dan iemand die net dood is naar de begraafplaats gaan brengen en dat ze dan vaak in de kerk nog mooie verhalen vertellen over degene die dood is. Zegt ze:'Ja! Dan zetten ze 'em even op de stoep en dan gaan ze binnen kletsen!'.



:rofl:



Mijn zoontje van bijna 2,5 bij de kapper, er komt een oudere dame binnen. Joch huppelt er op af: 'Dag oma! Jij ook haartjes kammen?'
Alle reacties Link kopieren
Even ranzig verhaal...



Mama, ik heb een verrassing. Ogen dicht en handen naar voren.

Tja, dat doe je dan braaf. Krijg ik me daar een groene klodder uit zijn neus aan mijn hand geveegd, niet normaal meer. En me dan nog heel verwachtingsvol aankijken. (hoe blij ik er wel niet mee ben).
Toen mijn zoontje 2 en een half was kwam het moment dat een zetpilletje moest krijgen. Hij vond het heel eng! Spontaan kwam er uit mijn mond dat het een "billensnoepje" was. Sindsdien gaat het hier in huis over een billeloepie.... dat maakte hij ervan. Ik schiet er nog steeds vol van!
ow ja, die zetpil....



"wat doe jij in mijn poep?"



en over de verpakking:



"die ook in mijn poep doen?"
Alle reacties Link kopieren
borodini schreef op 04 maart 2008 @ 21:25:

mijn dochter noemt menstruatie altijd bloedplas. Ik was een keer ongesteld en was plassen, maar zij stond bijna in haar broek te plassen, dus zonder door te trekken liet ik haar na mij, niet in de gaten dat er dan wel eens bloed in de pot kan liggen, arm kind had gelijk een trauma.



Heb wel met kinder taal verteld wat dat is, maar ze weigert het ongesteld oid te noemen.



Leuk met verjaarsvisite enzo, "mijn mamma heeft alweer bloedplas, heb jij dat ook ( tegen tante ) " ze is er helemaal door geobsedeerd, elke kee rals ik ben wezen plassen vraagt ze " en heb je weer bloedplas? " pfffff
Haha, mijn broertje noemde dat vroeger bloeddruk.
Alle reacties Link kopieren
Ik bracht vorige week mijn zoontje (5 jaar) naar school. Daarbij passeerden wij de juf, maar we zagen haar niet. Toen we de fiets parkeerden, kwam ze aanlopen. "Ik dacht al dat ik jullie zag." Zegt mijn zoontje: "Ik zag jou niet hoor juf, ik dacht: daar loopt gewoon een ouwe vrouw met een zonnebril." En bedankt.
Alle reacties Link kopieren
NoYo, ik vind jouw vondst dat een zetpil een ´billensnoepje´ is echt het hoogtepunt van dit topic tot nu toe!

Leuke uitspraken komen dus ook van de moeders!
Onze hond heet Ziggy (dochterlief spreekt het uit als Sikkie). Laatst op het strand zagen we een hond van hetzelfde ras, waarop dochter enthousiast roept 'kijk, Sikkie'. Helaas liep er net een man met een sikkie langs die heel erg boos naar mij keek X-D
Morrie schreef op 04 maart 2008 @ 21:31:

Mijn zoon van 3 heeft al meerdere keren een tampon uit de la gepakt met de vraag of hij hem erin mocht doen......
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
mijn neefje van 5 sliep bij opa en oma. Hij ging ook nog met opa in bad. De volgende dag, vermelde hij (met de nodige visite erbij) "zooo opa heeft zoooooooo'n pik!" inclusief handgebaren.

:)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft ook ontelbaar veel van die leuke uitspraken gehad.Ze is nu 4 en ik heb ook heel erg veel opgeschreven van haar.Hier zijn er een paar:



Mama,ik heb een baby in mijn buik maar het duurt nog heel lang hoor voordat het ei brok zegt.



Meisje op de buurt heet Iris en werd geroepen.roept dochter: daares (in de zin van kijk hier es,kijk daar es)



Oma werkte even snel haar bikinilijn met een scheermes bij.Dochter die in bad zat: ooooh,oma heeft n baard.



Oma tegen mijn dochter:dag kleine kabouter.

dochter:dag kleine oma! (mijn moeder is niet zo heel erg groot)



Haar wijsvinger is haar oversteekvinger.



In de auto:Wil je ham of leverworst op je brood schat?

Dochter:doe maar ham mama,dat is goed voor mn borsten!



Ik vind het helemaal geweldig.Ik kijk het schriftje ook regelmatig in en lig dan echt weer helemaal in een deuk!
Ik lig hier helemaal dubbel :applause:



Dochter, toen 5 jaar, proefde het eten en haar commentaar was: "bah, vies zeg, ik denk dat ik daar maar allergisch van word!"



En: ze zit in bad en ik sta gebukt haar haar te wassen. Ik vraag: "werk je even mee, dit kost mij m'n rug!" Haar pinnige antwoord: "nou, dit kost mij m'n haar!"



Assertief typje ;-)



Kwam ook eens uit school met een dingetje wat ze gevonden had. Broer vraagt: "wat is dat?" Antwoord: "een pentoline". Broer, verbaasd: "wat is dat dan?" Antwoord: "ja, dat weet ík toch niet!"
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf nog geen kids, maar werk er wel mee en echt heerlijk toch (soms ietwat pijnlijk dat dan weer wel), die spontane uitspraken! Leuk hoor dames al die anekdotes!



Maar heb er wel een paar van mijn werk en de autismekampen die ik gedraaid heb.

- We zijn op weg met de auto voor een uitstapje. Als we op een bepaald moment de TomTom niet volgen en een andere afslag nemen zegt kind X: 'Gaan we een wereldreis maken?'



- We eten lekker pannenkoeken. Een begeleider vraagt of kind Y nog wat wil eten, zegt ze: 'Nee, ik heb genoeg gepannenkoekt'



- Een van de andere begeleiders knippert vrij veel met zijn ogen. Kind Z vraagt: 'Waarom knipper jij zoveel met je ogen?'

Begeleider: 'Tja, das een beetje een tic, dat doe ik gewoon. Sommige van jullie fladderen met je handen, das een beetj ehetzelfde.'

Kind: 'Ben jij dan ook een beetje gehandicapt?'

(T zal je maar gezegd worden, haha)



Zal eens denken of ik er nog meer weet.
Hahahaha, geweldig zeg!



* Liep laatst samen met mijn dochtertje van 3 langs de kerk, en ze vraag mij, das een kerk he, wat doen ze daar? ik zeg het niet te weten in de hoop een leuke uitleg van haar te horen, en die krijg ik dus ook ;-) Ow, daar drinken ze een biertje!!



* Zelfde dochterlief speent nog graag, dus heb haar verteld dat we de speen wel in de schoen kunnen stoppen en dat Sinterklaas deze dan mee kan nemen (was dus in de decemberperiode) krijg als antwoord, zullen we dat maar doen als ik een jongetje word????



* Op een zondagochtend liggen we lekker met zn 3en op het grote bed te genieten van een ontbijtje, en dochter en vriendlief zitten mekaar zoals gebruikelijk weer heerlijk uit te dagen en te pesten, tot ze zich omdraait, met haar ogen rolt en zuchtend zegt, "oooow, ik wor helemaal GEK van jou....."



Zo kan ik nog wel uuuuren doorgaan, moet het idd ook maar gaan bijhouden, nu blijkt wel weer dat je die leuke uitspraken (ook al zal je ze nog zo goed onthouden) zomaar weer vergeten bent...
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon was 2 toen we een keertje in een lift stonden. Er stapte een oudere heer in met een lange overjas. Mijn zoon op helaas duidelijk hoorbare fluistertoon: "Mama, die man hep een jurk aan".
Alle reacties Link kopieren
Terwijl we langs een kerk fietste zei mijn kleine ventje, Mama... daar woont de koning he??
Alle reacties Link kopieren
Pastcy2 schreef op 05 maart 2008 @ 21:59:

Terwijl we langs een kerk fietste zei mijn kleine ventje, Mama... daar woont de koning he??


Wat lief!

Mijn zoontje dacht dat het het kasteel van Sinterklaas was...
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter dacht dat ook, want Sinterklaas heeft ook een kruis op zijn "hoed" was haar redenatie......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven