Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Peuterdochter stond toe te kijken hoe ik na het scheren aftershave opdeed. Ze vroeg: "papa, is dat een jongensruikje ?"



Toen we gingen boodschappen doen zag ze een mooie pop in een etalage. Die wilde ze natuurlijk hebben. Ik zei dat ik daar geen geld voor had.

Ze wees op de geldautomaat en sprak gedecideerd: "daar kan je geld halen, uit de muur ! "
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Donkeyshot schreef op 05 maart 2008 @ 22:32:



Toen we gingen boodschappen doen zag ze een mooie pop in een etalage. Die wilde ze natuurlijk hebben. Ik zei dat ik daar geen geld voor had.

Ze wees op de geldautomaat en sprak gedecideerd: "daar kan je geld halen, uit de muur ! "
WAHAHAHAAA!! :rofl:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger ook zo'n flapuit; mijn ouders en ik gingen naar de kerk en daar kwam een pastoor binnen met een Meiter op; ik spring uit de kerkbanken en ren naar het altaar; Sinterklaas Sinterklaas! De hele kerk lag dubbel haha.



Mijn moeder ging boodschappen met me doen aan de kassa staat een hele dike mevrouw; ik zei tegen die mevrouw goh mevrouw wat hebt u een dikke armen.....Mijn moeder schaamde zich dod haha
Alle reacties Link kopieren
Pastcy2 schreef op 05 maart 2008 @ 13:50:

Even ranzig verhaal...



Mama, ik heb een verrassing. Ogen dicht en handen naar voren.

Tja, dat doe je dan braaf. Krijg ik me daar een groene klodder uit zijn neus aan mijn hand geveegd, niet normaal meer. En me dan nog heel verwachtingsvol aankijken. (hoe blij ik er wel niet mee ben).




Haha, die kan ik nog veel ranziger maken. Bij mij zei mijn dochter 'Mama, doe je ogen eens dicht en je mond eens open'...................... :-O



Mijn dochter is 3 en heeft een baby in haar buik............en een konijntje. Maar op mijn aandringen komen die er pas uit als ze naar de basisschool gaat. En dat vertelt ze dan ook vrolijk als we een oriëntatiegesprek hebben bij de directeur van de mogelijk toekomstige school :-$

Toen oma vervolgens eens lollig op het baby-en-konijntje-verhaal inging en vroeg wie dan de vader was, was het antwoord 'opa'! Gelukkig is ook al Sinterklaas aangewezen als de dader evenals mijn (vrouwelijke) paard, anders zou je toch gaan denken......
Alle reacties Link kopieren
En eentje van mezelf.



Toen ik een jaar of 4 was, is mijn nichtje van 2 overleden en die werd gecremeerd. Toen ik vroeg wat dat was, cremeren, vond mijn moeder het een beetje cru om te zeggen dat je dan gewoon wordt verbrand. Dus ze maakte er van dat je dan as wordt.

Ik schijn daar even over te hebben nagedacht en kwam toen opgelucht met mijn eigen uitleg 'ooooooooh, dus dan word je eerst een sigaretje...................!'



In de familie wordt sinds die tijd niemand meer gecremeerd, ze worden allemaal sigaretjes
Alle reacties Link kopieren
Heey,



Ik lig echt helemaal in een deuk!!!! hahaha



Ik kon zelf vroeger nooit me naam goed zeggen, (Mariska) en maakte er van Mekoeja oid, waardoor mijn zusje van 2 oid mij ook zo noemde, hahaha!!



Ik pas regelmatig op dus, ik zal ze eens onthouden en hier neer zetten!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje was ruim drie toen ik zwanger was van mijn tweede kindje. Toen ik voor een echo moest mocht hij mee. Hij zat heel stil naast mij tot hij fluisterde: wil jij aan die mevrouw vertellen dat ik ook een baby in mijn buik heb? Waarop zij zei : zal ik dan ook even bij jou kijken? Waarop hij verschrikt riep :Nee dat moet in een ander ziekhuis.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk om mee te lezen, maar heb er zelf ook nog een paar!



Zat in de auto met dochter (toen3 jaar) en zoontje (toen net1).

We gingen door een polder waar net mest uitgereden was.

Dochter : Wat stinkt het hier

Mamma: Ja, dat is poep!

Dochter kijkt vies naar haar broertje en zegt tegen mij 'doet hij dat?'

Moest er toen erg om lachen!



Later kreeg ze een keer bijna een lel van haar broertje en huilde een beetje tegen mij dat hij sloeg waarop ik antwoorde 'niet echt he?'

Waarop zij heel logisch reageerde: 'Nee, van plastic'

Dus alles wat niet echt is is in haar ogen plastic!



In navolging van de kleine tampon-fethisisten (!?). Ook heeft ze soms pijn in haar billetjes want die tampons zijn wel reuze interessant!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 6 zat gisteren zijn verzameling smurfen door te nemen.

Op een gegeven moment zegt hij tegen mij: Mam, ik mis mokkelsmurf nog...Mokkelsmurf??? Denk ik bij mij zelf, die ken ik nog niet. Ik maar denken welke hij nu eigenlijk bedoelde en uiteindelijk kwam ik erop, hij bedoelde moppersmurf! :-p
Alle reacties Link kopieren
Zoontje van 4 vanochtend: Niet mijn sjaal omdoen, dan denken de mensen dat ik slobberig ben..
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn broertje klein was zat hij ooit naast mij oma, waarop hij zegt; ooooh, oma! Je bent helemaal gekreukeld!!!
marels wijzigde dit bericht op 06-03-2008 13:56
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
jellybean schreef op 06 maart 2008 @ 12:19:

[ ]

Op een gegeven moment zegt hij tegen mij: Mam, ik mis mokkelsmurf nog...Mokkelsmurf??? Denk ik bij mij zelf, die ken ik nog niet. Ik maar denken welke hij nu eigenlijk bedoelde en uiteindelijk kwam ik erop, hij bedoelde moppersmurf! :-p
weet je zeker dat hij niet de Smurfin bedoelde? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat zou je idd denken, ja! Maar nee, meneer was bloedserieus toen hij mij het plaatje liet zien van moppersmurf!



Maar mokkelsmurf is een leuk bijnaampje voor smurfin! ;-)
Alle reacties Link kopieren
[quote]mjan schreef op 06 maart 2008 @ 10:33:

[...]





Haha, die kan ik nog veel ranziger maken. Bij mij zei mijn dochter 'Mama, doe je ogen eens dicht en je mond eens open'...................... :-O



INDERDAAD. Ranzigheid in het kwadraad. Gatverdarrie. Ik realiseer me nu wel even dat ik geluk had. Ha ha.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, iets te vroeg verstuurd. Had nog een bijnaampe voor een smurf. Mijn zoontje noemt knutselsmurf de Bob de Bouwer smurf.



Ik vind het fantastisch al deze geweldige verhalen. Ik zit hier werkelijk te janken van het lachen. Blijf ze please vooral schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Alsof de duvel er mee speelt! Nog een leuk alternatief voor een smurf, alhoewel deze geen smurf is!



Zoon kwam net thuis van school, helemaal blij, eindelijk had hij

Caramel! :-d
Over overleden mensen gesproken... ééntje van mezelf toen ik klein was en mijn woordenschat nog moest uitbreiden. Ik stond voor de hallmark kaartenbak en vraag aan mijn vader:

'Pappa... 'gecondoleerd' he... is dat een soort gefeliciteerd voor dode mensen?'
Ik dacht vroeger overigens ook dat je bij de bank gratis geld kon halen..
Alle reacties Link kopieren
Nog een van de zoon van een kennisje, toen ongeveer 4jr.

Mam, die stukjes uit mijn neus zijn wel lekker, maar die uit mijn oor, die zijn vies joh!!



@-(
Alle reacties Link kopieren
Zoon van 3 en half ging op zoek naar z'n electrische tandenborstel die in de oplader stond: 'Ik heb geen flauw idee waar mijn motortandenborstel is'.



We stonden laatst bij de geldautomaat waar ik geld ging pinnen: 'Dat doet papa niet. Die doet werken.'
Alle reacties Link kopieren
Deze is van mijn kleine zusje:



Ze zit in bad en drukt de stop van het bad tegen haar buik, haar armen en haar neus, met een zeer serieus gezicht. Op een gegeven moment kijkt ze op, en concludeert: "Ik ben niet van ijzer."
Alle reacties Link kopieren
Nog een kleine badkamer story. Stond net onder de douche, zoonlief van 3 zit op krukje en kijkt aandachtig toe.

Mama, waarom heb jij die grote tieten? Trekt dan zijn eigen pyama jas en hemdje omhoog. Ik heb kleine tieten, klonk het wat teleurgesteld. Gelukkig sloeg dat snel om, de oplossing was nabij.... mama, als ik groot meisje ben gegroeid, dan heb ik ook grote tieten.
Ga door ga door! Ik zit hier te schuddebuiken achter de laptop!



Mijn zoontjes worden volgende week een jaar, dus nog geen leuke tekstjes. Wel heb ik er een paar van toen ik nog klein was! (eeuwen geleden)



Ik ben drie en zit in de auto met mijn ouders. Mijn moeder had dropjes bij zich en ik wilde dolgraag een dropje. Mijn moeder zei dat ik om 12:00 (als allebei de wijzers daar staan) een dropje mocht. Nu had ik nog geen flauw benul van tijd, dus elke minuut jammerde ik weer dat ik zo graag een dropje wilde. Mijn moeder raakte zwaar sjacherijnig van me en zei op een gegeven moment dat als ik vanaf nu nog een keer om een dropje zeurde, ik helemaal geen dropjes meer kreeg.

Ik: "Oh."

Een minuut later.

Ik: "Mam?"

Moeders: "Ja Muis?" (lees dit met een zwaar geirriteerde ondertoon)

Ik: "Loopt de klok wel goed?"



Nog eentje, maar hier ben ik al een stuk ouder. Ik was een jaar of negen en had net geleerd wat "lesbisch zijn" betekende. Het was aan mij uitgelegd dat dat inhield dat twee vrouwen samenwoonden. (onhandige uitleg) Wij gingen op bezoek bij kennissen van mijn grootouders, twee vrouwen. Zij deelden samen een huis, dus ik telde een en een bij elkaar op en vroeg bij het eten of zij soms lesbisch waren. (nu waren dit erg kerkelijke mensen, dus helemaal lekker viel deze vraag niet) Vervolgens vermeldde ik er ook nog bij dat dat helemaal niet erg is, want dat kan gebeuren, he mam!
Alle reacties Link kopieren
Ha Ha, geweldig.En subtiel.... mam, loopt de klok wel goed?

En die "lesbische" grootouders....

Ik denk dat je moeder toen even wat moest uitleggen....



Schrijf lekker alles op als je zoontjes gaan kletsen. Leuk voor later. En voor ons.......Dan kunnen we hier weer heerlijk mee schateren.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zusje net geleerd had wat lesbi en homo was, concludeerde ze: dus een lesbi gaat dan trouwen met een homo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven