Peuter humor, schattig en schaamteloos

04-03-2008 19:10 2672 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier al eerder een dergelijke topic geweest, maar ik heb wel weer zin om leuke anekdotes (jemig, hoe schrijf je dat?) te lezen over onze oogappeltjes.



Mijn zoontje wordt volgende maand 4 en is sinds een paar dagen zindelijk. Eerst met plassen, maar nu ook met poepen.

Vandaag bij het boodschappen doen, loopt hij naar zijn favoriete winkelmeisje toe, trekt enthousiast midden in de winkel zijn broek naar beneden en roept uit: KIJK, IK HEB GEEN LUIER MEER AAN.

Tja.... toen kon je me even weggooien. Heb hem toch maar even ingefluisterd dat dit nou net niet de bedoeling was.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lol zeg al die kinderuitspraken!



Niet van mezelf, maar gehoord van vriendin.

De juf van haar dochter vertelde dit.

Ik de klas vroeg een meisje aan de juf:

Juf heb jij ook een cavia?

Nee zei de juf, ik heb geen cavia.

Jawel, zegt dat meisje resoluut.

Niet hoor, zegt juf terug, ik heb echt geen cavia.

Meisje boos, wel waar! meisjes hebben een cavia en jongen een piemel!!!

Ze had even de woorden vagina en cavia door elkaar gehaald!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (dus ook met alle respect kinds) en vanmiddag dacht ik te moeten werken, niet dus, ik kwam voor niets en toen zei een bewoner: '' Denk dan toch is een keertje na joh! (ik weet jammer genoeg niet meer of hij het nou echt zo zei of net iets anders) Ik moest wel lachen in mezelf!! hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 nichtjes waarvan de twee oudsten maar bijna 2 jaar schelen qua leeftijd en de derde is ruim 5 jaar jonger. Ze was door haar oudere zusjes dus even ingewijd in het hoe en wat van het vrouwelijk lichaam (de oudste 2 meiden waren toen 9 en net 11 haha). Vraagt ze daarna doodleuk aan mijn zus: heb jij ook riotische plekjes?



Wahahaha!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Er schiet me nu ineens te binnen dat ik schijnbaar ooit met een stalen gezicht tegen mijn moeder heb gezegd: het lijkt me helemaal niet leuk om een man te zijn, want dan moet je altijd bovenop!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Weliswaar geen peuter of kleuter, maar ik moest direct aan dit topic denken:



Vanochtend werd er aangebeld. Ik liep nog in mijn ochtendjas rond, lekker een uitslaap-knuffel ochtendje met mijn dochter van 13 weken te hebben.

Aan de deur een jochie van een jaar of 7. Hij collecteerde voor Jantje Beton. Nou was er gisteravond ook al iemand daarvoor aan de deur geweest, en het kleine beetje cashgeld dat ik in mijn portemonnee had, had ik al aan hem gegeven. Dus vertelde ik het kereltje dat ik geen geld in huis had, en dat ik gister al had gegeven. Waarop het knulletje keihard over ons pleintje (waar bij zo'n beetje elke deur iemand buiten stond om geld te doneren, en het galmt ook zo lekker op ons pleintje) brulde: "Deze mevrouw is blut!!" Om erachteraan de schreeuwen "en ze loopt ook nog in haar nachtjapon!!!" :-$
Alle reacties Link kopieren
Loop met zoon van ruim 2,5 op straat. Zegt hij ineens heel hard "Mama, die meneer kijkt ook niet blij".

En van die opmerking ging die meneer ook niet bepaald vrolijker kijken X-D .
Alle reacties Link kopieren
Binti schreef op 08 maart 2008 @ 15:55:

Weliswaar geen peuter of kleuter, maar ik moest direct aan dit topic denken:



Vanochtend werd er aangebeld. Ik liep nog in mijn ochtendjas rond, lekker een uitslaap-knuffel ochtendje met mijn dochter van 13 weken te hebben.

Aan de deur een jochie van een jaar of 7. Hij collecteerde voor Jantje Beton. Nou was er gisteravond ook al iemand daarvoor aan de deur geweest, en het kleine beetje cashgeld dat ik in mijn portemonnee had, had ik al aan hem gegeven. Dus vertelde ik het kereltje dat ik geen geld in huis had, en dat ik gister al had gegeven. Waarop het knulletje keihard over ons pleintje (waar bij zo'n beetje elke deur iemand buiten stond om geld te doneren, en het galmt ook zo lekker op ons pleintje) brulde: "Deze mevrouw is blut!!" Om erachteraan de schreeuwen "en ze loopt ook nog in haar nachtjapon!!!" :-$




whaaahahahahahaaha :rofl: geweldig!!



mijn zoons zijn 20 mnd en 4 weken oud, nog even geen annekdote's van deze mannen, behalve dat de oudste tegen elke ander man dan zn vader 'opa' zegt, krijg je soms vreemde blikken van
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!!



Dochterlief (2 jaar) was vandaag bij opa en oma. Even buiten spelen en opa deed een pet op. Ook oom Ben heeft altijd een pet op. Volgens dochterlief hoeft oma geen pet op, want oma heeft haar!!! (tja, oom en opa zijn kaal).
Alle reacties Link kopieren
Word wat lang verhaal vrees ik.

zoonlief van bijna 4 was al de hele dag niet de meest gezellige. (bescheiden uitgedrukt).

Hij heeft wat te drinken op, en wil een dvd kijken. Ik duik even achter de computer, deze staat naast de televisie. Ik zit met mijn rug naar hem toe. Ik kijk even naar hem, en het ventje zit heel relaxt met z'n duim in z'n mond op de bank. Tot zover even niets aan de hand. Ik had al een paar minuten niet naar hem gekeken. Hoor ik plotseling een heel klotsend geluid. Heeft het ventje uit de keuken de fles limonade siroop open getrokken en probeerde zijn beker vol te schenken. Helaas, de beker had hij op de bank gezet, en hij heeft ruim een halve liter siroop over mijn stoffen bank gegoten. Het liep ook van de bank af over de vloer. Jullie begrijpen mijn "blijdschap".

Ik roep heel boos tegen hem .....(naam),: ik ben je helemaal spuugzat! Ga NU uit mijn ogen. Staat hij mij stomverbaasd aan te kijken en vraagt: uit de ogen????? Welke????



Vergat op dat moment even dat kinderen alles heel letterlijk nemen.
Mijn dochter van 4 zit ons aan te wijzen; papa is een jongetje en Mannie is een jongetje en ik ben een meisje en mama is een meisje.' Pamman vraagt hoe ze dat kan zien dan, dat iemand een jongetje of een meisje is. Kijkt ze hem even vreemd aan en zegt: 'Nou, met mijn ogen natuurlijk!'
Alle reacties Link kopieren
rammelkont schreef op 08 maart 2008 @ 18:12:

[...]





whaaahahahahahaaha :rofl: geweldig!!



mijn zoons zijn 20 mnd en 4 weken oud, nog even geen annekdote's van deze mannen, behalve dat de oudste tegen elke ander man dan zn vader 'opa' zegt, krijg je soms vreemde blikken van
Herkenbaar! Ik stond te wachten op mijn zoons op het schoolplein, met mijn dochter (met blonde krullen en blauwe ogen) op mijn arm. Ze was toen ongeveer een maand of 10. Ze keek over mijn schouder en zei opeens heel duidelijk ''papa!". Hoor ik een stem achter mij zeggen: "Nee hoor, dan zag jij er wel anders uit, kleine meid!" - er bleek een papa van Afrikaanse komaf achter ons te staan...
Alle reacties Link kopieren
Toen wij jong waren hadden we toevallig aan iedere kant van het huis een buurvrouw die ongeveer dertig was en Carla heette. Voor mijn zusje was een en een twee; als ze achterop de fiets zat riep ze tegen iedere vrouw van rond de dertig heel hard Carla Carla!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was een echte zaterdagochtend, mama had wat gepoetst, kinderen zoet aan het spelen boven dus we gingen ook even gezellig koekjes eten bij de koffie. Het waren kleine paaskoekjes (van die spiegeleikoekjes) dus ze mochten er van mij 2. Papa komt onverwachts thuis en zegt; jullie mogen één koekje, ik zeg tegen papa dat ze er meer mogen. Waarop mijn zoon van 3,5 zegt: 'Afspraak is afspraak'.

Toen ik vroeg van wie hij dat had zei hij: 'Knofje'.:-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic is dit zeg!!



Komt er ook eentje van mijn zoontje van 2,5.

We gingen vanmoddag even eten en hadden zin in iets warms. We hadden nog van die gehaktballetjes in satesaus uit een blik die we eens gekocht hadden om uit te proberen. Ze zagen er niet zo heel lekker uit, maar smaakten best goed. Vroegen we aan ons zoontje; 'wil jij ook een boterham met een balletje?', waarop hij uitroept; 'nee ik wil geen boterham met poepje!!'. (zo zag het er eerlijk gezegd dus ook wel een beetje uit haha).



Ik blijf lekker meelezen en lachen hier!



Groetjes Rosi
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, poepjes op je brood! Ome Willem had er vast geen probleem mee gehad!!



Het dochtertje van een collega wilde nooit broccoli eten want ze ging toch écht geen bomen eten hoor (nadat ze in de pan had gekeken). Haar moeder zei toen voor de grap dat ze qua vlees boomstammetjes erbij hadden. Haha, het arme kind heeft tijdens het eten haar mond potdicht gehouden.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste (2) vraagt aan mij: mama, mag dit boekje mee naar bed. Ja hoor zeg ik. Heel naïef antwoordt zoon: O, van papa mocht het niet!



Bij het tandenpoetsten: "Ga jij je tanden poetsen met de bromtandenborstel?".
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk om te lezen!!

Ik paste jaren geleden veel op bij een gezin met 2 jongens een van 3 jaar en de ander was 3 maanden. De oudste was nogal jaloers op zijn broertje en we zaten samen op de grond te spelen, de baby lag er ook bij en de oudste kneep de baby in zijn voetjes. Dus ik vraag:`waarom knijp je de baby?` de oudtse keek heel bedenkelijk en zegt heel serieus: `ik vind het gewoon niet zo´n leuk mannetje`
Alle reacties Link kopieren
Mam, kom eens kijken, vroeg mijn zoontje (bijna 4) vanmorgen. Ik op handen en knieen naar zijn tent gekropen (onder de eethoek).

Heel trots laat hij zien: kijk mam, allemaal van scheuren. Niet aankomen, je mag alleen kijken........



Had het mannetje een bibliotheek boek te pakken (en nee, het verhaal is niet helemaal compleet meer)
Alle reacties Link kopieren
Pastcy2 schreef op 09 maart 2008 @ 20:35:

Mam, kom eens kijken, vroeg mijn zoontje (bijna 4) vanmorgen. Ik op handen en knieen naar zijn tent gekropen (onder de eethoek).

Heel trots laat hij zien: kijk mam, allemaal van scheuren. Niet aankomen, je mag alleen kijken........



Had het mannetje een bibliotheek boek te pakken (en nee, het verhaal is niet helemaal compleet meer)




:-O oh nee wat erg!

Dat mannetje van jou kan het hele topic vullen

:smile:
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik vind het super geweldig om al deze leuke verhalen te lezen. Ik zie het dan gewoon helemaal voor me. Kom niet meer bij en sta vaak verbaasd van de wijsheid, logica, en eerlijke onschuld van onze kids. Blijf ze vooral melden. Heerlijk even relativerend na een slapeloze nacht.



Vanmorgen, tijdens het ontbijt. (ventje heeft onlangs bij opa en oma gelogeerd)

Mama, opa doet met eten (doet zijn ogen dicht, vouwt zijn handjes in elkaar) en telt fluisterend tot tien. Om vervolgens heel hard EET SMAKELIJK te gillen.
Alle reacties Link kopieren
Zoontje ziet man met sigaret: "Kijk mama, die meneer heeft vuurwerk"...
Alle reacties Link kopieren
Ohoh, dat wordt betalen Pastcy!!



Vanmorgen ook nog een leuke van mijn zoontje. Als hij speelgoed op de grond gooit of express laat vallen dan zeg ik altijd, dat mag niet ..., dan gaat het kapot.



Ging hij vandaag op zijn stoel staan om van de kleipotjes een toren te maken, zegt hij;" 'eigen naam' niet vallen, anders ga ik kapot".
Alle reacties Link kopieren
van toen ik zelf klein was...mamma als jij later dood bent mag ik dan je lippenstift???

ooit gehoord; meisje werd voor t eerst ongesteld en liep in blinde paniek gillend "het is niet blauw het is niet blauw" door het huis (van toen ze in de reclame maandverband testte met blauwe vloeistof)
Alle reacties Link kopieren
dochter (2 jaar, 2 maanden) tegen moeders dikke buik: "baby, baby, kom er eens uit! .... ikke wil er in!"
Alle reacties Link kopieren
ik loop stage op een basisschool en vroeg de klas: wie weet wat hooikoorts is? Zegt een jongen: Dat is als iemand heel ziek wordt als je heel vaak hoi tegen hem zegt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven