Peuterdans

17-02-2012 13:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo moeders(vaders),

Ik zou graag wat advies hebben over het volgende;

Ik loop al een tijd met de gedachtte in mijn hoofd om een peuterdansclub op te starten. Ik heb een dochter van 2 die heel erg veel van dansen houdt en ik denk dat meerdere kinderen daar wel van houden. Ik woon in een klein dorp en het bestaat hier nog niet. Ik vroeg me dus af of dat wel zomaar mag? En of er wel vraag naar is dus als jullie weten dat het in jouw omgeving gegeven wordt, zou je dit dan ook gaan doen met je peuter?

Ik hoop op enkele reacties!

Groetjes,
Ik wil dat ook graag voor mijn dochter, alleen wordt de enige cursus waar je met 2 jaar al naartoe kan gegeven op woensdagochtend en dan zit ze op de peuterspeelzaal. Verder is het overal vanaf 3. Nog even geduld dus.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik vind 15 euro per maand trouwens niet extreem duur.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
De brede school hier organiseert naschoolse activiteiten. Dat zijn dan 6 lessen judo of 6 lessen tennis of 6 lessen Ierse dans. Dat idee. Dat kost per les 2 euro. Je neemt wel het totaalpakket af dus 12 euro voor 6 keer. Dat zijn leuke prijzen, zeker voor zoiets als wat jij van plan bent.

Alleen kom je dan niet aan je zaalkosten als je met 8 kinderen wil werken. Is er voor die zaal geen andere oplossing? En je kunt natuurlijk een minimum aantal kinderen aanhouden, zodra dat aantal niet is bereikt gaan de lessen niet van start.
Dankjewel gravinnetje dat is natuurlijk een mogelijkheid om eerst een minimaal aantal kinderen te hebben! Ik ga ook even bij acholen enzo informeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven