peutermatrashoes

06-05-2010 20:26 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi onze kleine is ruim 2 ligt in een ledikantje. Er zat een aerosleephoes omheen maar die heeft zijn babybroertje nu, ligt sinds 2 weken ook in ledikantje. Hebben jullie bij jullie peutertje ook nog een soort van hoes of alleen een laken en verdeer niks?
Ik heb (nog) geen peuter, maar ik zou een molton met daar overheen een laken gebruiken. (Wat ik overigens nu ook al doe )
Ik heb in het peuterbedje een molton, dan plastic ondermoltonding en dan een hoeslakentje om het matras.

Plastic ding is vooral handig bij het zindelijk worden, en laatst was ik er ook heeeeel blij mee met een spuugpartij.
Ik heb een matrasbeschermer van Ikea. Dit omdat we één keer een nieuwe matras hebben kunnen komen omdat mijn dochter, toen anderhalf had overgegeven in bed. Dat was helemaal in het bed getrokken. Die matrasbeschermer kun je gewoon wassen en dan is je matrasje niet helemaal verpest.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dank jullie wel....
Waarom niet gewoon nog een Aerosleephoes kopen? Welke hoes had je precies van Aerosleep? Het hoeslakentje of ook de matrashoes, die je met 4 elastieken aan het matras vastmaakt? Ik heb beide en vooral die matrashoes beschermt hier prima tegen doorlekkende luiers en zelfs tegen overgeven. De matras zelf is nog brandschoon, de matrashoes kan op 60 graden in de was. Bovendien ventileert het goed, wat ik ook wel fris vind. Ik krijg er straks ook een baby bij, en blijf voor beide kinderen zo lang mogelijk Aerosleep gebruiken.
Ik heb hier ook 2 kinderen en toen ik de babykamer kocht 6 jaar geleden kreeg ik ook van allerlei beschermhoezen ed aangesmeerd( eerste kind dus vrij onzeker). Ik heb die hoezen nooit gebruikt. Om het bedje op te maken gebruik ik een molton doek die ik in het midden op de matras leg, daarover een molton hoeslaken en daarover heen het ledikantlakentje en ondanks dat er toch wat spuugpartijen zijn geweest in 6 jaar tijd is de matras nog steeds zo goed als nieuw.

De vloerbedekking op mijn zoontjes kamer heeft meer geleden aan spuugpartijen dan de matras.

Ik heb vanavond net de babykamer verkocht met alle niet-gebruikte hoezen..

Groetjes heidi
quote:heidi76 schreef op 06 mei 2010 @ 22:12:

Ik heb vanavond net de babykamer verkocht met alle niet-gebruikte hoezen..

OT, maar aan de tweede mensen dan? hebben de eerste mensen gereageerd en gezegd dat ze em niet willen hebben?
De eerste mensen hebben inderdaad gereageerd en weten het inderdaad niet zeker of ze de kamer wel willen. Ze hadden nog langer de tijd om wat anders te vinden en ze gaven zelf aan dat als ze mij waren ook voor het hogere bod waren gegaan.

probleem opgelost toch?

groetjes..
idd probleem opgelost, was even nieuwsgierig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven