peuters en co deel 4 (en baby"s en kleuters inmiddels)

27-10-2006 13:36 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
wilde een andere naam verzinnen maar hij was ineens vol. Dus om te voorkomen dat jullie m niet weer kunnen vinden maar weer dezelfde.

Op naar de volgende 700.

Het blijft gezellig.

gr mij
erg leuk, pascalle d'r kamer.

En wat een mooie meid is t toch geworden. (was ze ook al hoor, maar ze is zo'n stuk ouder geworden alweer).

Blijft leuk die foto's zien van iedereen.
Hoi,

Ik schaam me diep, het is alweer een week geleden dat ik gereageerd heb!!

Mariska, wat een leuke kamer en ook nog zo netjes....

En inderdaad wat worden de kinderen toch weer groot.

Ik heb ook al sinterklaas cadeautjes gekocht.Nou ik niet, maar Bram.Was vorige week dinsdagavond was er hier een extra koopavond van Bartsmit. Tussen 17.00 en 21.00 kreeg je 15% korting op alles!!

Ik kon niet want ik had een vergadering op de zaak.Dus heb Bram er op uitgestuurd,( mijn moeder paste even op)

Bram was 16.45 in die zaak binnen en was pas om 18.30 thuis!! WAS MEGA DRUK!!

Maar goed Luuk word veel te veel verwent,Het lijkt wel of als er korting is dat je dan zo hebberig wordt...hij zou eigenlijk alleen een playmobile kasteel kopen ( draken kasteel) Luuk is namelijk helemaal weg van playmobile.Maar goed vraagt Bram aan mij wat hij nog meer meemoet nemen zeg ik , kijk ook even voor Sanne en waar komt hij mee thuis een V-tech portibel spelcomputer met Dora spelletje!!!Voor Sanne had hij een v-tech boek meegenomen ziet er allemaal heel leuk uit... maar het is allemaal veel te duur!!Ik heb gezegt dat we nog wat voor Sanne moeten hebben maar dan is het toch echt over hoor.

Babs, wat leuk dat je een buggy heb gewonnen.Dat zijn inderdaad cadeaus waar je wat aan heb.Ik win ook nooit wat, nee das niet waar ik heb vorig jaar ofzo een boek gewonnen bij de postcodelotterij,en wat voor een boek!! 25 Jaar Beatrix!!

Morgen moet Luuk weer zwemmen en dan mag ik ook mee het water in.Hij roept al heel de week dat hij me gaat natspetteren.hhaha.

Mijn moeder komt dan even op Sanne passen, ik had haar daar ook even naar de opvang kunnen brengen, maar ze is niet zo lekker.Ze heeft geen koorts maar is beetje hangerig en huilerig.

O shit kom net achter dat het vandaag de 14e is,moet straks dus naar mijn vader die is vandaag jarig!Pff moet weer een cadaeutje verzinnen...zal wel heel origineel een staatslot zijn ofzo.

Sanne is evht aan het huilen nu, ga haar maar even op bed leggen.

Tot later!!
hoi

Ja, mannen, je kunt ze ook niet los laten he. Zo heeft wieger roos beloofd dat ze voor d'r verjaardag een eigen computer krijgt, de gek.

Maar goed dat is ook eigenbelang want ze zit nu steeds achter die van hem en er zit nu al een kras op zijn nieuwe monitor.

Errug leuk zo'n boek van beatrix toch? lees je vast dagelijks in hihi.

Veel plezier met zwemmen morgen.

Vanmorgen nog weer visite gehad van mijn werk, een collega had haar zoontje ook meegenomen, die is drie dagen jonger dan roos, dus ze heeft zich prima vermaakt. Echt zo'n stoer jochie, wat een verschil toch tussen jongens en meisjes.

Vanmiddag naar de gynacoloog geweest voor nacontrole (stelt ook niks voor), heb direct een mirenaspiraaltje in laten brengen, 2 vliegen in 1 klap. Deed gelukkig helemaal niet zeer.

Mijn zusje en man hebben weer problemen met zijn exheks.

Ze belde gister dat hij met de huisarts moest praten, want t ging niet goed met 1 van zijn dochtertjes. Maar niet willen zeggen wat of zo.

Dus zij zich helemaal zorgen maken wat t zou kunnen zijn. Echt gemeen van d'r.

Nou blijkt dat ze waarschijnlijk een beetje depressief is en de huisarts wilde ook eens met de vader praten over hoe t gaat thuis enzo.

Waarschijnlijk zinde dat r niet en pakte ze m zo weer.

Wat een bitch niet?

Maar wel eens goed denk ik, ik weet niet wat ie ermee doet, maar voor hem was het wel eens fijn om zijn hart te luchten.

Zal roos eens ff naar bed brengen zo. Die staat nu in haar nachthemd (zogenaamde jurk) te dansen op k3.

tot gauw
Hallo ladys,

Nog even een berichtje van mij....misschien voorlopig even de laatste....

Bram gaat de computer namelijk helemaal leegmaken en alles opnieuw instaleren, want soms loopt dat ding voor geen meter....maar wanneer dat dan klaar is weet ik niet.

Hij hoopt het weekend klaar te zijn ( ben benieuwd hoor denk het niet want vrijdagavond gaat hij al sporten, zaterdagavond hebben we visite en overdag moet hij oppassen ik moet werken.Zondag moet hij ook oppassen want ik ga lekker winkelen met een paar vriendinnen....)

We zullen zien, maar ik vergeet jullie niet hoor!!!

Sanne ligt nog heerlijk te slapen. Ze is nu echt in zo'n fase dat als ze me neit ziet gaat ze brullen!!Zodra ik maar mijn jas aantrek gaat ze ook al huilen.

Dan huilt ze dikke tranen. Het spelletje kiekeboe vind ze ook helemaal niks, althans als ik het doe niet, maar als Luuk het doet ligt ze helemaal in een deuk!!!;(

Zo Babs,Ja mannen doen eigenlijk alles uit eigenbelang he...een eigen computer!! Ha ha Heeft zeker zelf een nieuwe op het oog!!

Iemand vroeg laatst of ik al de kleding al kwijt was via marktplaats... nou nee hoor ik heb nog mega veel. Nog niet alles staat erop. Ik heb nu wel alweer veel dingen gefotograveerd, maar zal nu maar even wachten tot meneer de computer klaar heeft.

Ik ga even snel douchen want over een goed uur staat mijn moeder op de stoep en ik wil ook nog even stofzuigen voor ze komt.

Nou groetjes allemaal en tot later.....
Goede morgen dames,

Wat is het hier hard gegaan! Ineens staan er zo veel berichten! En ik zie dat mijn laatste posting er niet tussen bij zit. Leuk:@!

Gisteren was ik bij de ha. Ik overweeg een mirena spiraal te gebruiken. Ik vind alleen het idee heel eng, maar ik vind de condoms erg vervelend en ik zie het neit zitten om weer aan de pil te gaan. Hebben jullie er ervaring mee? De ha heeft het heel rooskleurig voorgesteld, maar of het inderdaad zo is...

Mamaluuk, wat een #@%&&$*@W die vrachtwagenchaffeur. Hier zoekt ook de politie  een vrachtwagenchoffeur die ook ruzie met iemand anders om die reden had gemaakt. Er is ook een school in de buurt; er is veel vrachtwagenverkeer daar. De gemeente heeft dus de vrachtwagens verboden om daar te rijden in de tijden dat de kinderen naar school of van school moeten; en wat denk je? Ze trekken er niks van. Ik kan zo kwaad om worden!

Friend, hier wordt veel aan Sint Maarten gedaan, maar ik doe zelf niet aan. Ik zou het wel willen, maar Aryan zou het verschrikkelijk vinden en mijn zangkunst kan beter in het geheim blijven:D.

Met mij gaat inderdaad veel beter. Ik word geholpen; ik had eerst niet zo veel vetrouwen in, maar nu wel. Ik had veel dingen van mezelf niet in de gaten.

Wat leuk dat je een buggy hebt gewonnen. Is het een leuke ding?

Dino, we waren met z'n tweeen uit eten geweest, de eerste keer (op de vakantie na) dat we met z'n tweeen alleen zijn. Dat heeft ons veel goeds gedaan.

En nu, werken! Veel plezier vandaag
hoi allemaal,

mefs, ik heb nu net voor de 2e keer de mirena spiraal laten zetten.

De eerste x is me heel goed bevallen, werd nl helemaal niet meer ongesteld, heeeeeerlijk. alleen aan de klachten (sjagerijnig, rugpijn) had ik door dat t mijn periode moest zijn.

Had verder nergens last van of zo.

Moet er wel bij zeggen dat wieger m af en toe wel voelde (beetje raar gesprek, maar toch iets om over na te denken). Maar kon mij niks schelen, ik heb er geen last van haha.

Ik kan t je echt aanraden.

De buggy is erg mooi, een rode met een zonnekapje, mooi ding.

Zonde dat aryan t niet leuk vind, sint maarten lopen, ik vind t echt iets gezelligs hebben, die lampjes.

Jammer lia dat we je ff moeten missen, maar ja moet af en toe gebeuren he? Hoop dat ie m gauw weer klaar heeft.

Jammer voor je dat sanne zo eenkennig is nu, maar wel goed dat je toch lekker weg gaat shoppen en zo. Sommige moeders blijven dan thuis.

Veel plezier zondag (en niet teveel kopen he hihi)

Nou, roos zit naast me heel irritant te doen, ze wil een computerspelletje doen. Zal r maar ff laten dan, dan kan ik ff rustig tv kijken of zo.

tot gauw
nogff wat leuke fotootjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=UZVT4JSK
ff uppen, kom morgen wel kletsen,nu voeden en lekker slapen.

trusten
hoi allemaal,

alles goed bij jullie. allemaal druk denk ik.

Hier valt t geukkig mee dit weekend.

Gistermiddag kregen we iemand langs voor info over een nieuwe ketel.

Die van ons is al 21jaar en begint nu echt kuren te krijgen. We hebben alleen geen geld voor een nieuwe dus gaan we waarschijnlijk een leasen.

Is wel wat duurder, maar je hebt ook zeker weten geen onkosten voor 12, 5 jaar. Daarna is ie van ons.

Daarna zijn we ff naar wiegers ouders geweest want die zitten nu lekker in de zon in spanje. Kreeg net een berichtje dat t daar 30 graden was en dat ze veilig aangekomen waren.

Vanmiddag hebben we bij mijn ouders de intocht van sinterklaas gekeken , das een beetje traditie. Mijn moeder maakt dan een grote pan snert, erg gezellig.

We zouden eigenlijk ook nog ff de stad in om daar naar sinterklaas te gaan, maar t was zo gezellig bij mijn ouders dat we niet zijn geweest. Ach, volgende week komt ie hier in de wijk, dat kan ook nog wel.

Roos komt me net ff trakteren van haar sintmaartensnoep, wat schetig.

De rest van de middag hebben we lekker op de bank gehangen, serietje kijken en wieg ligt nu onder de zonnebank.

Morgen hebben we alleen ´smiddags nog ff visite van een collega van me.

Roos mag vanavond haar schoentje zetten, jullie kids ook. ok wil een vraagteken erachter zetten maar hij doet deze=, mmm gek ding.

Goed, za eens ff bedenken wat we gaan eten, hebben vanmiddag al snert gehad, dus denk een broodje of zo.

tot gauw

Hoi dames,

Eindelijk is Sinterklaas in Nl! Aryan kan al een week er bijna niet van slapen :D. We hebben vanmiddag de intocht gezien. Hier in het dorp is het erg leuk, want je kan vaak bij de SInt komen en de kinderen krijgen heel veel snoep. Emma vond het allemaal zo spannend dat ze in haar broek heeft geplaast. Het was ook grappig met Emma. Ze komt bij Sint en krijgt niks, alleen een hand. Ze kijkt een beetje raar, maar zegt niks. Aryan wilt later weer de hand van Sint schudden, maar Emma wilt niet bij hem. Ik dacht dat ze bang was, maar nee hoor. Die Sint geeft geen snoep, mevrouw wilt alleen bij de Pieten :D

Hoe was het bij jullie vandaag? Ik hoop dat zo leuk en gezellig als bij ons en friend.

De kids mogen vanavond de schoenen zetten. Ik heb alleen een probleem: ik heb nog niks voor Aryan gekocht. Ik ga dan alleen wat snoep geven.

Hallo, ik laat het wel afweten he.

Zo, en deze computer ook! Jeetje er valt hier niet op te typen! Nu gaat het redelijk, maar daarnet kreeg ik geen letter te zien. O, jee het wordt al weer minder....

Dit gaat weer niet werken. Op mijn werk heb ik soms meer tijd dan thuis, maar hier werkt de computer (internet) erg slecht. (moet na het typen telkens wachten tot mijn zin tevoorschijn komt - als ie al komt!).
Ik was alweer een zin kwijt. Ik probeer snel weer te reageren (geloven jullie me nog?)
haha, zara, nee ik geloof er niks meer van haha.

Gauw komen hoor. Regel een nieuwe pc op je werk of zo hihi.

Mefs, wat leuk dat ze zo enthousiast zijn over sinterklaas. Wat een meid die emma, die denkt overal goed over na haha.

Ik heb ook maar iets heel kleins in de schoen gestopt en wat lekkers.

Ze vond het reuze spannend, we hebben liedjes gezongen bij de schoenen en toen moest ze naar bed, maar ze was helemaal hyper.

Vanmorgen kon ze niet wachten en moesten we dus vroeg op.

Wieger had 2 schoenen van m gezet en kreeg dus een zakje zout. Je had r moeten horen, geweldig.

Wieger zei gisteravond al dat ie dat wilde doen en toen mocht ie geen 2 schoenen van d'r zetten omdat ie dan een zakje zout kreeg.

Dus toen wieger vanmorgen boven zei dat ie t toch had gedaan kreeg ie een preek van d'r haha.

Maar ze gaf m wel wat lekkers van d'r, omdat ze t zielig vond voor m.

schatje.

Krijgen zo visite, dus ga ff koffie zetten en ja, alweer beschuit met muisjes smeren. Dat ik het nog lust zeg
goeiemorgen

vrijdag is pascalle aan haar ogen geopereerd.

alles is goed gegaan,ze mocht 4 uur na de operatie alweer naar huis,erg snel naar mijn idee,maar goed.

ze heeft nu hele rooie ogen en was de afgelopen dagen snel moe en zag dan helemaal wit,maar het gaat steeds beter.

ik ben vanaf vandaag heerlijk een weekje vrij,heb wat dingen te doen in huis waar ik steeds maar niet aan toe kom en ik ga toch nog niet zoveel weg met pascalle.

friend,ik heb helemaal niet je bevallingsverhaal enzo meegekregen,toen ik weer begon met meelezen was deze laatste topic alweer begonnen.

hebben jullie kinderen al een schoen gezet?

pascalle mocht het zaterdag voor het eerst,zat maar een kleinigheidje in hoor.

ik heb het weekend gewerkt 's avonds en niks meegemaakt eigenlijk.

nou ik ga maar wassen en aankleden,de tijd vliegt.
ik ben niet helemaal wakker denk want ik lees net over jullie kids die hun schoen mochten zetten en was het alweer vergeten hahaha sorry hoor.tijd voor een plens water in m'n gezicht.:)
Hallo Ladys daar ben ik dan eindelijk weer!!!

Viel achteraf toch allemaal wel weer mee met Bram, hij heeft het toch optijd voor elkaar geregen.Er waren eerst een hoop problemen met internet ( deed het elke keer niet!!) Maar na 4x gebeld te hebben met helpdesk ( waar we eigenlijk niets meeopschoten, maar wel 10cpm. moeten betalen Totaal ongeveer 60 min. gebeld!!) Doet hij het toch weer....

Ik ben helaas niet wezen winkelen! Op het laatste moment waren er 2 niet helemaal lekker dus hebben we het maar uitgesteld.We moeten nog even een datum prikken...ik vond het wel heel erg jammer, had er erg veel zin in dat shoppen.Ik shop toch wel maar altijd met kinderen of met kinderen en husband...bijna nooit is alleen met vriendinnen!

We zijn uiteindelijk maar weer eens naar mijn schoonfamilie gegaan...( viel mee deze keer)

Sanne zat bij mijn schoonmoeder opschoot keihard te brullen, maar ze wilde met allegeweld Sanne vasthouden...Mijn schoonvader werd er horendol van en nam Sanne over ... en wat denk je ? Mevrouw (Sanne) was stil... en begon zelf te lachen naar hem.Mijn schoonmoeder vond het niet leuk.Ze zei maar steeds komt vast door mijn andere bril, die heeft ze nog nooit gezien! Ja right!!! ( ze is dom en zal het ook altijd blijven!!)

Luuk heeft zijn schoen ook gezet hij vond ook dat Sanne hem moest zetten.Hij heeft wat kruidnootjes en een paar chocolade muntjes gehad en Sanne heeft ook wat kruidnootjes gehad, alleen helaas ze mag ze nog niet.Maar het ging eigenlijk alleen maar om het idee.Luuk was wel zo bijdehand om ze voor Sanne op te eten, zegt hij, ik eet ze wel op van sanne want sinterklaas is een beetje dom geweest....Sanne mag dat toch nog helemaal niet!!

Vanavond mag hij weer zijn schoen zetten, hij krijgt er eigenlijk altijd alleen maar snoep in, geen cadeautjes.

Nou verder is er niks bijzonders hier.

Ik heb nu ook niet zo heel veel tijd om te reageren, mijn vader komt straks ik moet even met hem mee om een abbonnement voor zijn telefoon (mobiel) afte sluiten....Hij kan ook niks alleen...

Nou ik ga hier iedereen even aankleden enzo, ja we waren weer eens lui.

Maar ik kom snel weer terug om op jullie te reageren.

Groetjes Lia
hoi allemaal,

maris, de bevalling ging vrij vlot. Ik moest wel worden ingeleid, omdat ze maar niet wilde komen(bijna 2wk overtijd). Het ging vrij snel, om 9uur ingeleid, om 16.08uur geboren. Op het laatst bleef t een beetje hangen, maar toen moest ik ff gaan staan en had ik binnen een half uur de laatste cm's en mocht ik persen. Twee weeen later was ze er al. Ging heel snel, kon het haast niet behappen.

Daarna geen bloedingen zoals bij roos gelukkig en dus kon ik zelf lekker douchen, iedereen bellen en bezoek ontvangen.

Als eerste mocht roos natuurlijk. Die vond t helemaal geweldig en gaf fleur allemaal kusjes en knuffels.

De volgende ochtend mocht ik weer naar huis. Moest een nachtje blijven omdat het infuus er nog in moest blijven om die bloedingen te voorkomen.

Fijn dat t alweer beter gaan met pascalle, biljft maar een eng idee vind ik hoor, aan je ogen geopereerd worden.

Beterschap voor de kleine meid en geniet van je vrije weekje, niet alleen in huis werken hoor.

Lia, die luuk is niet dom hihi. Die pepernoten van sanne op mogen eten omdat zij die nog niet mag. Erg slim.

Ik had ook een slofje van fleur neergezet, dat moest van roos.

Ik had nog ergens een speen liggen uit zo'n doos, die heb ik er maar ingestopt.

Roos kreeg zo'n toverblokje (van 1euro), waar je met potloot op kunt kleuren en dan komt er een plaatje tevoorschijn.

Jammer dat t shoppen niet door kon gaan. Moet je echt weer plannen, is wel eens lekker, op pad zonder kids.

Ik had gister echt een p-dag. Fleur wist maar niet wat ze wilde met voeding, als ze kreeg liet ze los, als ze niet kreeg huilde ze, werd er gek van. Roos zat de hele dag binnen door de regen. Was t echt ff zat.

Dus ben gisteravond lekker ff wezen sporten, ff tijd voor mezelf.

Daarna gaat t wel weer, maar wordaf en toe een beetje gek van mijn leventje nu, alleen huishouden en kids. Ik weet nu dat thuisblijven echt geen optie is voor mij. Ik wil straks wel graag weer wat werken.

Ik moet vanmiddag naar de tandarts en ben echt zenuwachtig. Heb nl een gaatje achter mijn voortand. Daar ben ik altijd al bang voor geweest omdat iedereen zegt dat die verdoving daar zo zeer doet.

Ik hoop echt dat t meevalt.

Bij mijn zusje is het nog steeds niet leuk. Afgelopen weekend wilden allebei de kids niet komen en haar man was  er echt kapot van.

Zij vond het wel moeilijk want ze hebben ook samen nog een zoontje en die wilde ze ook een leuk weekend bezorgen, ff naar sinterklaas en zo. Maar dat zag hij niet zitten.

Ik vind het echt sneu voor m. Ik zou zo graag willen weten of ze nou opgestookt worden door hun moeder of dat dit echt bij henzelf wegkomt.

Hopelijk willen ze de volgende keer wel komen.

dat was t weer voor vandaag, tot gauw
hoi

mamaluuk ik moest wel lachen om het verhaal dat sanne stil was bij je schoonvader en ja schoonmoeder allemaal smoezen verzon haha.

friend,nou wat lekker voor je dat de bevalling zo goed is gegaan en dat roos ook zo blij is met haar zusje.

pascalle vind kinderen onder de twee jaar echt niet leuk,alleen haar nichtje mila maar die is ook al twee nu.haar neefje van 9 maanden vind ze maar vervelend ,hij huilt veel en dan kan ze niks horen hahaha.

met pascalle gaat het steeds een beetje beter maar nog rustigaan,

gister was mijn schoonzus met ons andere nichtje hier en die is hyper en pascalle was helemaal kapot en ze bleven veels te lang ,en ze ging met een zaklamp in haar ogen schijnen.maar goed vandaag wel even naar buiten hoor,beetje frisse lucht en even naar opa en oma en eind van de middag komt andere oma hier.

nou fijne dag allemaal
Hallo

Wat fijn dat het goed gaat met pascalle,en ja wat betreft kinderen onder de twee....is soms wel waar he dat huilen!

Luuk is nu helemaal in de ban van het SINTERKLAASJOURNAAL.... haha hij had van de week kruidnootjes en wat chocolade muntjes in zijn schoen gehad.En gisteren weer, hij vond dat maar vreemd, maar na het kijken van het sintjournaal begreep hij het wel, want ja als er niks meer in het boek staat dan snapt hij wel dat de sint dan niet meer weet wat hij heeft gehad, en ja hij moet ook een briefje maken voor zijn schoen want stel je voor dat hij niet krijgt wat hij wil!!!! haha ik leg helemaal krom om die Luuk.Wat een heerlijke tijd toch.

Babs, geef je nog steeds volledige borstvoeding?

En wanneer moet je weer gaan werken? En ja soms is het echt heerlijk om te gaan werken.

Nou ik ga nu toch maar stoppen, mijn broertje komt even gezellig aanwippen!!

groetjes
Gek is dat he dat mensen soms niet weten wanneer het genoeg is met visite. Ze kunnen toch wel bedenken dat t niet slim is met twee kids zo lang te blijven?

Ik merkte dat ook met die kraamvisites. Maar goed dat ik zo goed te pas was anders hadden we echt mensen weg moeten sturen hoor.

Vooral mensen zonder kinderen blijven vaak te lang.

Fijn dat t zo snel al weer beter met r gaat.

Heeft ze nou ook iets voor haar ogen, pleisters of zo? Of moet t zo helen?

Wat hebben ze eigenlijk precies gedaan met r ogen?

Lia, ik geef inderdaad nog steeds volledige borstvoeding. Ik wil t ook weer zo lang mogelijk volhouden. Bij roos was ik r na 8 maanden flauw van. Ik weet niet of ik dat dit keer ga halen, maar zes maanden wil ik in ieder geval proberen, omdat ze ook weer zo'n eczeemhuidje als roos heeft en borstvoeding toch het beste schijnt te zijn tegen allergieen en zo. Tot nu toe gaat het heel goed, moet er alleen wel heel goed op letten dat ik wel genoeg drink, daar ben ik echt heel slecht in, en ik merk direkt dat t dan terugloopt.

Ik moet officieelde 22e dec weer aan het werk, maar ik wil nog ff overleggen wat we doen. Mocht nl van mijn baas ook wel na de kerstvak beginnen (dan zijn alle hulpkrachten vrij). Maar kan best zijn dat ik ook wel weer zin heb om te gaan werken. Ik vind de kersttijd altijd zo leuk en gezellig druk.

Gaan jullie ook stemmen vandaag? Moet 3x stemmen vandaag, want wieger zijn ouders zijn op vakantie. Heb al ff grapje gemaakt dat we op lijst fortuin gaan stemmen of zo. Nou, da komt zijn vader lopens terug hoor als ik dat doe haha.

Gaan vanavond wel ff, na het eten.

Ben ook wat aan het verkopen op marktplaats, het bruidsmeisjesjurkje van roos en schoentjes en een buggy (heb r 1 over nu ik 1 gewonnen heb). Wil nog niet echt lukken. Heb al wel een bod op t jurkje, maar wil eigenlijk nog iets meer. Maar gaat echt heel snel. Had m gisteravond geplaatst en sta nu alweer op pagina 4.

wieger is nog steeds van alles aan het verkopen, bij hem gaat t wel goed, maar hij heeft ook allemaal dingen die echt wat waard zijn, zoals dingen voor de pc en zo. Hij is echt overal achter de schotten aan het zoeken wat ie allemaal kan verpatsen haha. Hij heeft echt de smaak te pakken.Kan ie straks nog een duurdere en snellere computer kopen.

Hoe staat t met jou verkopen lia?

Verkoop je alles in een keer of alles per stuk. Word je dan niet gek van het versturen steeds? Ik sta voor wieger echt zo vaak bij t postkantoor, ze kennen me al.

Ben druk kadootjes aan het verzinnen voor kerst. We hebben weer lootjes getrokken en wij hebben mijn ouders. We doen tegenwoordig per stel, dan kun je ookwat groters, gezamelijks vragen.

We zijn sinds een paar jaar begonnen om omstebeurten tegaan koken. Altijd maar bij mijn ouders vonden we maar sneu. Ze moet dan elke x voor 10 (+5kids inmiddels) koken.

Dit keer is mijn jongste zusje voor t eerst aan de beurt.  Daar komen dan ook alle kadootjes onder de boom teliggen. Erg leuk. En iedereen doet t pp zijn eigen manier, erg leuk.

Zo heb ik een kee echt uitgepakt met een mooi gedekte tafel en een 5gangen diner.

Mijn broertje heeft een surinaamse vriend gevraagd hem te helpen surinaams te koken en mijn zusje had een lopend buffet.

Dit jaar is mijn jongste zusje aan de beurt. Ze was eigenlijk al een keer aan de beurt, maar ze hadden echt een miniflatje. Nu hebben ze het grootste huis van ons allemaal, dus nou komt ze er niet meer onderuit haha.

Doen jullie ook iets speciaals met de feestdagen ? Vieren jullie sinterklaas of kerst?

Met roos vieren we uiteraard wel sinterklaas, maar alleen met ons gezinnetje. Zij krijgt met kerst ook geen kadootjes, das voor de volwassenen als de kids op bed liggen. Er worden nl ook regelmatig hele dubbelzinnige gedichten of suprises gemaakt. Erg lachen altijd.

Nou, ben een beetje op dreef geloof ik, ik zal ook nog wat bewaren voor de volgende keer:P
Het is hier druk druk druk. Ik wil alleen twee grappige dingen van Emma vertellen. Ik kom een andere keer op jullie reageren.

Emma doet haar oren met haar handen dicht en zegt heel zielig: mama, ik kan niet meer praten!

Sint is vandaag lang geweest. Er is een groot cadeau naast de schoenen van Emma en een paar pepernootjes. Ze komt binnen, duwt het cadeau opzij en zegt heel blij: pepernootjes!!!! Het is duidelijk waar haar interesses liggen.

En dan nog haar taalontwikkeling. Vandaag zegt ze: wie heeft het gekapot?

Groetjes
geweldig, wat een uitspraken.

Ze is ook echt niet materialistisch he, eerst al kleren vragen voor dr verjaardag nu blijer zijn met pepernoten haha, erg leuk
echt schattig die uitspraken.

friend,pascalle heeft niks op haar ogen ofzo,moet gewoon zo helen met wat oefeningen.

ze hebben de spiertjes die aan haar ogen zitten,strakker getrokken of losser gemaakt.ze kunnen pas na 4 maanden zien of het nu goed is.

vandaag voor comtrole met haar geweest,ze deed niet zo haar best en vond zichzelf erg zielig hahaha

maar goed ze moet extra goed naar binnen kijken oefenen  en verder goed en het schijnt normaal te zijn dat ze nog niet helemaal lekker is.

maandag beginnen we weer met 1 oog afplakken want dat moet gewoon doorgaan.

ik zit te wachten want ik heb de lasagnette veel te laat in de oven gedaan en die kan nu elk moment klaar zijn.waardeloos zo laat maar ja eigenschuld.

morgen een kindervejaardag en het is hier pietendag bij ons beneden bij de winkels,leuk.

nou ik hoop dat het eten klaar is,pascalle heeft al heel netjes de tafel gedekt hahha wat wordt ze groot.

nou de groetjes doeoeoei
was t lekker, je lasagnette? Leuk he, als ze zulke dingen als tafel dekken gaan helpen. Dan lijken ze echt zo groot ineens.

Roos ging me laatst helpen toen ik fleur in bad deed. Ze ging haar bedje opmaken, haar kleertjes in de was gooien en nieuwe pakken, heel schattig.

Toen wilde ik fleur in bed leggen, maar dat mocht niet van madam, want anders ging ik t bed weer kreuken, ze bleef niet aan de gang. haha, druil.

Af en toe hoor ik echt mezelf, erg confronterend.

Was t nog leuk, het feestje en de pietendag. Hoezo pietendag, waren de sinterklazen op??

Ik had vandaag echt een p-dag, ben ook weer voor het eerst ongesteld. wat heb ik dat toch gemist, not!!

Zijn vanmiddag even naar de stad geweest. Ik heb mijn zinnen gezet op een quinny zapp buggy, daar kan ook de maxi-cosi op en hij klapt nog kleiner op dan een buggy. Dat leek me wel handig. Maar wieger wilde m eerst zien of t wel zo handig was. (hij was t wel met me eens)

We zitten nl altijd als we weg gaan met die grote kinderwagenbak en onderstel.

Wieger heeft zijn auto altijd vol liggen met werkspul, dat moet dan eerst eruit en ik heb maar een klein autootje, dus ook niet ideaal.

Nou heb ik mijn nieuwe gewonnen buggy verpatst opmarktplaats en roos d'r bruidsmeisjesjurkje ook, dus probeer ik nu zo'n quinny via marktplaats te scoren, hopen dat t lukt.

O word geroepen, het eten is klaar, wat een luxe.

doei
nou, vanmorgen is de buggy opgehaald.

Heel misschien heb ik een quinny, hij had nog iemand met hetzelfde bod, maar die reageerde niet meer, dus als ie morgen nog niet heeft gereageerd is ie van mij, duim duim.

het is hier heerlijk rustig, wieg is aan t sporten, roos is buiten aan het spelen en fleur ligt hier naast me te slapen. Eindelijk eens een weekend niks, heeeeerlijk.

Heb eigenlijk verder niks te vertellen, tot gauw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven