Peutertopic III

vrijdag 1 november 2019 om 08:03
Hier wel 48 weken, maar die weken vrij mogen alleen in schoolvakanties.Lasvegas-84 schreef: ↑31-10-2019 23:01@ ruildagen: doet ons kdv niet meer aan omdat het gedoe gaf, en dat is het enige wat niet lekker zit voor m’n gevoel. Tis gewoon gratis geld verdienen voor hen als wij op vakantie gaan en dat bevalt me niet. Geef dan een flexibel contract van 48 weken ofzo, waar je zelf kan kiezen welke 4 weken je ze niet brengt.

vrijdag 1 november 2019 om 08:04
Euhmmm glitter had je je wekker gezet vanmorgen? We hadden bijna samen koffie kunnen doen, heb alleen man eruit geduwd om dochter mee te nemen naar beneden.
Teckel gelukkig heb je nu pillen die in ieder geval wat doen! Hopelijk is het snel helemaal klaar!
Fiona gefeliciteerd!
Dochter hier met 1,5 over op peuterbed, ze is er nog niet uitgekomen zelf. Hoop dat het zo blijft. Heb ook even nagedacht over jullie reacties envelop en glitter en ja jullie hebben wel een punt, was mijn onzekerheid die een verkeerde reactie naar boven haalde!
Ik lig nog op bed terwijl mijn exotische zeeslak en zoon de boel beneden afbreken! Ik hoor vanaf hier dat ze niet te genieten zijn, man gaat zo werken dus ik moet eruit!
Teckel gelukkig heb je nu pillen die in ieder geval wat doen! Hopelijk is het snel helemaal klaar!
Fiona gefeliciteerd!
Dochter hier met 1,5 over op peuterbed, ze is er nog niet uitgekomen zelf. Hoop dat het zo blijft. Heb ook even nagedacht over jullie reacties envelop en glitter en ja jullie hebben wel een punt, was mijn onzekerheid die een verkeerde reactie naar boven haalde!
Ik lig nog op bed terwijl mijn exotische zeeslak en zoon de boel beneden afbreken! Ik hoor vanaf hier dat ze niet te genieten zijn, man gaat zo werken dus ik moet eruit!

vrijdag 1 november 2019 om 08:25
Ja het was voor mij een vroegertje vanmorgen
Man lag te snurken, peuter te dromen en ik kon niet meer slapen. Ik kan dan beter wakker blijven anders krijg ik last van slaapverlamming.
Aardbei: pizza? Lekker makkelijk en mocht je er zin in hebben kan je het samen maken.
Ik ga vandaag weer verder met kasten in elkaar zetten, klussen en leveranciers achter hun broek aan zitten
Sterkte voor alle moeders van peuters met ochtendhumeur

Aardbei: pizza? Lekker makkelijk en mocht je er zin in hebben kan je het samen maken.
Ik ga vandaag weer verder met kasten in elkaar zetten, klussen en leveranciers achter hun broek aan zitten

Sterkte voor alle moeders van peuters met ochtendhumeur

vrijdag 1 november 2019 om 08:31
Wat waren jullie vroeg allemaal, succes.
Fiona, gefeliciteerd!!
Aardbei-banaan: iets wat je man niet zo lekker vind en peuter wel? Hier is dat burrito's. Zit zoon dan echt van te smullen.
Succes glitter met de verbouwing!
Wij gaan een lekker relax dagje houden. Moet naar de fysio, en buiten dat ga ik wel zien wat we gaan doen. Denk lekker een filmpje, wat puzzelen/kleien. Heerlijk.
Fiona, gefeliciteerd!!
Aardbei-banaan: iets wat je man niet zo lekker vind en peuter wel? Hier is dat burrito's. Zit zoon dan echt van te smullen.
Succes glitter met de verbouwing!
Wij gaan een lekker relax dagje houden. Moet naar de fysio, en buiten dat ga ik wel zien wat we gaan doen. Denk lekker een filmpje, wat puzzelen/kleien. Heerlijk.

vrijdag 1 november 2019 om 08:55
Succes glitter met de klusjes!
Teckel nope ik kwam beneden en ze zijn allebei in de jank en jammer modus, met andere woorden ze zijn gewoon moe!
05:10 beiden wakker. Ja dan ben je niet te genieten indd.
Sneeuwbal lekker dagje op het gemak.
Ga ze zo aankleden en boodschappen doen.
Man en ik gaan morgen ochtend de kids bij oma brengen en daarna gaan we weg, winkelen lunchen uit eten hotel en volgende dag gaan we ze pas na het avond eten ophalen. Zo zin in! Je mag wel mee teckel
Teckel nope ik kwam beneden en ze zijn allebei in de jank en jammer modus, met andere woorden ze zijn gewoon moe!
05:10 beiden wakker. Ja dan ben je niet te genieten indd.
Sneeuwbal lekker dagje op het gemak.
Ga ze zo aankleden en boodschappen doen.
Man en ik gaan morgen ochtend de kids bij oma brengen en daarna gaan we weg, winkelen lunchen uit eten hotel en volgende dag gaan we ze pas na het avond eten ophalen. Zo zin in! Je mag wel mee teckel

vrijdag 1 november 2019 om 09:39

vrijdag 1 november 2019 om 10:36
Ik heb toevallig gisteravond besteld op de site van Lidl.
Wandeling gemaakt door de regen. Het ging redelijk. Om half 12 lunchen en naar bed allebei.
vrijdag 1 november 2019 om 10:54
Mazzelaar! De dingen die ik wil bestellen hadden ze nog niet...Teckeltje88 schreef: ↑01-11-2019 10:36Ik heb toevallig gisteravond besteld op de site van Lidl.
Wandeling gemaakt door de regen. Het ging redelijk. Om half 12 lunchen en naar bed allebei.
vrijdag 1 november 2019 om 11:16
vrijdag 1 november 2019 om 12:16

vrijdag 1 november 2019 om 14:25
Voor degene die ook een baby hebben gekregen na peuter, of een goed idee hebben.
Heeft jullie peuter getrakteerd op het kdv na geboorte van broertje/zusje?
Mijn kdv heeft een gezonde voeding beleid, dus als ik google valt het meeste af.
Ook heb ik zelf een hekel aan die goedkope prullaria wat sommige uitdelen, dus dat wil ik zelf ook niet doen.
En bovendien wil ik er niet teveel geld aan uit geven.
Aardige wensenlijst dus en geen ideeën.
Iemand toevallig wel?
Mijn kdv heeft een gezonde voeding beleid, dus als ik google valt het meeste af.
Ook heb ik zelf een hekel aan die goedkope prullaria wat sommige uitdelen, dus dat wil ik zelf ook niet doen.
En bovendien wil ik er niet teveel geld aan uit geven.
Aardige wensenlijst dus en geen ideeën.
Iemand toevallig wel?

vrijdag 1 november 2019 om 15:35
Even uit de meeleesstand. Hier wel getrakteerd, gebeurd vaker op het kdv hier.
Ik heb roze muisjes gehaakt, met rozijntjes in een doosje als basis waarop het muisje stond.
Ruim voor mijn bevalling waren de muisjes klaar en de rozijntjes op de ochtend zelf erbij gedaan. Een week na de bevalling heeft ze getrakteerd en we waren er toen even met z’n allen om dochter af te zetten met de traktatie.
Ik heb roze muisjes gehaakt, met rozijntjes in een doosje als basis waarop het muisje stond.
Ruim voor mijn bevalling waren de muisjes klaar en de rozijntjes op de ochtend zelf erbij gedaan. Een week na de bevalling heeft ze getrakteerd en we waren er toen even met z’n allen om dochter af te zetten met de traktatie.
vrijdag 1 november 2019 om 15:59
Wij hadden knijpfruit met label: Hoera een broertje! Stond ruim voor bevalling al klaar.sneeuwball schreef: ↑01-11-2019 14:25Voor degene die ook een baby hebben gekregen na peuter, of een goed idee hebben.

vrijdag 1 november 2019 om 16:56
Mee eens dat het druk zat is, de kraamperiode. Het wordt hier op het kdv gedaan, daarom dacht ik ook, ik moet ook 
Rozijntjes zijn altijd goed! En knijpfruit is ook een leuk idee!
Haken is ook super leuk, behalve dat ik het niet kan en over 1,5 week ben uitgerekend
Maar ik moet het inderdaad gewoon lekker simpel houden. Bedankt!

Rozijntjes zijn altijd goed! En knijpfruit is ook een leuk idee!
Haken is ook super leuk, behalve dat ik het niet kan en over 1,5 week ben uitgerekend

Maar ik moet het inderdaad gewoon lekker simpel houden. Bedankt!

vrijdag 1 november 2019 om 17:25
Wat wil je hebben?Maartje2016 schreef: ↑01-11-2019 10:54Mazzelaar! De dingen die ik wil bestellen hadden ze nog niet...
Hier is het een politie auto met geluid voor de treinbaan, een dokters koffertje, ballenbaan en balans spel geworden.
vrijdag 1 november 2019 om 17:29
Wij hebben ook rozijntjes getrakteerd en daar een ooievaar op geplakt met het idee dat het lekker simpel was. Uiteindelijk nog na de bevalling rozijnendoosjes aan het inpakken geweest en ooievaars zitten knippen wat stiekem toch best wat werk was. Als ik het nog eens zou doen zou ik het nog makkelijker maken.
vrijdag 1 november 2019 om 20:08
De peuter was zo moe van de vroege ochtenden en week kdv dat hij na broodje eten in de auto al in slaap is gevallen en vanaf kwart over 5 dus slaapt. Wakker maken werkte niet, dus ik ben maar met baby bij familie gaan eten terwijl man en peuter thuisbleven. Ik ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker is.

vrijdag 1 november 2019 om 23:45
Ah Due, manneke zal wel helemaal versleten zijn! Ik hoop voor jullie dat hij morgenochtend niet te vroeg is. Hier ook een vermoeide peuter, heeft vanmiddag ruim 2 uur geslapen terwijl hij al een maand zo goed als weigert te slapen 's middags. En van man hoorde ik dat hij vanavond om 19.00 ook weer zo vertrokken was. Hier ook wel een drukke week achter de rug, hij moet er duidelijk even van bijkomen. Gelukkig staat er dit weekend niks op de planning. Iemand nog plannen dit weekend?