Pgd

08-07-2011 12:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik dit berichtje bij het goede onderwerp plaats.

Aanstaande 18 juli moeten mijn man en ik voor de eerste gesprekken over een pgd behandeling in umcu zijn.

Ik ben nu echt al stik zenuwachtig.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Hoe verlopen de voor onderzoeken hoelang duren deze etc.?
Ik heb geen ervaring, maar er was bij babyboom een stel die ook de pgd behandeling onderging.

Misschien kun je die aflevering eens zien, om te kijken hoe zij dat ervaarden!
Weet je mischien welk koppel, dan kan ik gerichter zoeken.
Annemieke en guido!

Vanaf aflevering 4 volgen ze hun.
Ik ben mij -wegens een erfelijke ziekte bij mij- ook gaan oriënteren voor PGD, ook in het UMC (WKZ). Je mag contact met mij opnemen, weet niet of dat kan via dit forum? Ik vind het ook heel spannend allemaal en wik en weeg al tijden met mijn kinderwens, o.a. door die rotziekte vind ik dat heel moeilijk. Ik dacht altijd dat ik zelf degene was die uiteindelijk over wel of geen kind zou beslissen, nu lijkt het mijn ziekte te zijn die er over beslist en daar heb ik het enorm moeilijk mee...
quote:NYC schreef op 12 juli 2011 @ 23:28:

Ik ben mij -wegens een erfelijke ziekte bij mij- ook gaan oriënteren voor PGD, ook in het UMC (WKZ). Je mag contact met mij opnemen, weet niet of dat kan via dit forum? Ik vind het ook heel spannend allemaal en wik en weeg al tijden met mijn kinderwens, o.a. door die rotziekte vind ik dat heel moeilijk. Ik dacht altijd dat ik zelf degene was die uiteindelijk over wel of geen kind zou beslissen, nu lijkt het mijn ziekte te zijn die er over beslist en daar heb ik het enorm moeilijk mee...