Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
ga zo nog vergaderen, meld me later op de avond wel weer...
annika, party (en op afstand gw) mijn hoop is op jullie gevestigd deze maand, dat snappen jullie wel he???

kath, je hebt gelijk. huid&huispoets zijn lijkt me eigenlijk ook helemaal niets!
Huid & Huispoets zou mij ook niets lijken.. maar ja ook die beroepen moeten uitgeoefend worden...

Het wordt weer een spannende week... IS ER AL GEPIEEEEST????
ja net, luchtte erg op.
hahahaha momo
Ik vind dat Annika wel kan gaan piesen (over een staafje welteverstaan als ze terug is van haar vergadering

En ik had ook al wel een hysterische smail vanuit Jordanie verwacht.

Maar 't is nog aardig stil hier...
aaahhh Momo had er zo'n vertrouwen in , dat duimen werkt ook niet geloof ik

Weet inmiddels wat er gebeurd is... De overburen van mijn oma hebben een 2ling van 2 jaar en het meisje is gister overleden... Mijn oma was helemaal van slag... Wat er precies gebeurd is weet ze niet... Het meisje was wel veel kleiner en zwakker dan haar broertje... Echt heel erg!!!! Hoop dat echt nooit mee te maken

iedereen een fijne avond en voor de piezzertz onder ons sterkte met wachten
quote:Kath76 schreef op 16 maart 2009 @ 18:24:

Ha ha Yaya, zie de pliesie-agent in jou weer eens bovenkomen! Fantastisch! Ja sorry Kath ik kan het soms niet onderdrukken
Wat is het stiiiiiiiil hier! (niet dat ik iets te melden heb... Ben me net wel te buiten gegaan aan choco-eitjes. Dan maar een dikke pens. Specuman is weg deze week, dus ik ben zielig, dus het mag)
glijk heb je speec!

gets thee, wat een afschuwelijk verhaal!
Het is hier idd erg stil!

Jeetje wat erg theemut!

Greys anatomy begin, zal ff verder kijken
Ha ha, Speec, ik heb dat ook een keer gehad, dat een collega vroeg of ik zwanger was.. En dan is mijn buik nog het slanke deel van mijn lichaam.. Da's echt niet leuk! En ook een domme vraag vond ik hoor! Ik zei: "Nou, als het zover is, ben je de eerste die t hoort!" "Vast niet" zei ze. Nou, waarom zou je er dan naar vragen, muts!

Zit te genieten van Grey's Anatomy, en ondertussen te internetten, sms-en, en dan gaat de telefoon ook nog!!

Jeetje Thee, wat een heftig verhaal zeg! Da's inderdaad vreselijk!

Tot later!
speec, wil je namens mij ook een lekker eitje eten?

Zo morgen even de dokter bellen, belde vanmorgen al maar toen waren ze niet meer telefonisch bereikbaar... moest ik terugbellen vanaf half 1.. maar ja dat kon niet want toen zat ik met schoonmutti & schoonzusje in de auto.

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg theetje !!!

Ik vind trouwens ook dat annika mag gaan piesen over een stengeltje !!
Goedenavond,

Oeh sorry was al weg, niet gezien dat jullie mee wilden! (Had Momie dan toch zeker meegenomen) De Leenbakker is Roermond gaat dicht en we zijn vorige week al spullen weg gaan laten zetten om ze deze week met 75% korting op te halen. Dus we hadden voor bijna 1000 euro aan spullen en nu voor 226 euro. Dat is nog eens echt leuk winkelen!

Wij hebben pas een nieuwe auto een station met 5 deuren, en zijn er heel blij mee.

Arme Momie; vandaag is echt zo geen leuke dag voor je he….

Blij duimen voor allen.

Even geen zin om lange verhalen te typen….
Wij hebben trouwens een 3-deurs & 5-deurs auto.

I love my driedeurs.

Wat voor een modelletjes rijden de dames?
Opel Combo, dat rij ik, en die moet je eens googlen, je lacht je rot, het is niet echt een vrouwenauto namelijk.
peugeot 206, bordeaux rood, 3-deurs. Uit 1999, bijna 3 ton op de teller. Diesel.

Wie wil em kopen?? (oh nee, oproepjes mogen niet )

Ik denk dat als wij voor een andere gaan, dat het dan misschien ook wel een station wordt. Maar dat hangt ook heel erg af van de prijs. In ieder geval wordt ie wel een slagje groter dan de peusjoo.
Mooi Becky! ;) Kan wel lekker veel in natuurlijk. Maar geen achterbank voor de kids?
Ikke heb een golf 1 cabrio die bijna oldtimer is, en vriend heeft een bmw station een 3 nog wat weet ik niet. Dus we kunnen even vooruit.
hier een VW wagenpark: golf en polo, beiden uit 2002. golf is een golf IV 1.6 comfortline met sportstoelen, 5 deuren, benzine, km stand rond de 140.000. de polo is een 1.4 met drie dueren, benzine, en km stand rond de 59.000

golf stond op de nominatie om verkocht te worden, echter geen geinteresseerden, toen hebben we hem maar zelf gehouden. toch wel makkelijk, voor die paar keer dat we tegelijk wegmoeten
quote:speculaas78 schreef op 16 maart 2009 @ 21:54:

Mooi Becky! ;) Kan wel lekker veel in natuurlijk. Maar geen achterbank voor de kids?

haha nee we rijden de kinderwagen achterin en zetten hem van met een spanbandje.

het moge duidelijk zijn dat wij een andere auto nodig hebben. En we hebben vrijdag 1000 euro aan deze bak mogen verspijkeren. not so nice maar ja, mijn ouders beslissen en die zijn niet op de hoogte van onze pies en playdagen.
Wij hebben ook 2 auto's:

- een honda civic uit 2003, net iets meer dan een ton op de teller, 2 deurs, bezine, economische vtec (?), leren bekleding. (hier rijd ik het meeste in)

- en een oud brikkie (mitsubitse colt) uit 1992, geen idee hoeveel op de teller, 3 deurs, bezine (vriends autootje om mee naar t werk te gaan)

Met de honda dus een tijdje geleden ongeluk gehad, je ziet er nu niets meer van toch ben ik de auto nu wel zat, de lol is der direct af. T was echt mijn auto, vond em helemaal super
Hier ook twee auto's:

Mijn trots: een donkerblauwe peugeot 206 uit 2002, 180.000 op de teller. Heerlijk bakkie.

Vriends barrel: een rode renault clio uit 200 voor Christus, 24miljoen op de teller. In juni krijgt hij de auto van zn moeder: een clio uit 2005 met 40.000 op de teller

Gegeten bij vriendin, net thuis. Nog even een hete douche en dan plat. Tot morgen!
Hier 1 auto, een Citroen C5 uit juni 2003, diesel met 192.000 op teller.... Zeer degelijke auto.

Vriendlief heeft auto van de zaak. Net zoiets als jij becky! Een VW Caddy.

Vandaag geshopt bij ikea, bedje en leuke kast.

Morgen kom ik wel even meer vertellen, ben nu bekaf en ga lekker slapen.

Het was weer een lange dag!

Toedels!
He dames, eindelijk terug van vergadering. En natuurlijk 't eerste wat ik deed was even naar de wc.....maar nog niks! Vind het ondertussen wel erg spannend worden. Ik heb nl wel onderbuikkramp, zoals gewoonlijk.

Het is voor mij dag 26, vorige maanden 26 en 25. Verder voelde ik ook echt twee weken geleden mijn eisprong en gaf de dag erna de assistente van de huisarts bij het uitstrijkje aan dat ik op de helft van mijn cyclus zat...dus ik zou nu toch wel ongesteld moeten worden.

Ik test nog niet. Ik wacht de nacht en morgen overdag nog af. Morgenavond zijn we samen thuis, vriend en ik en vanaf dan hebben we een week vakantie (gaan ook lang weekend naar Londen. Vertrekken do middag t/m dinsdagmiddag), dus dan hebben we wat verwerkingstijd, zonder dat we meteen aan het werk hoeven enzo, want dat lukt me denk ik niet meteen als ik positief test.

Ik durf nu ook echt niet te testen, zo bang voor teleurstelling. Ik kan het niet geloven dat ik nog niet ongesteld ben....

Dus ook jullie nog maar geduld tot morgenavond (of eerder als ik ongesteld wordt). Ik weet dat ik jullie zwaar op de proef stel...tja...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven