Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Ha ha, zit nu met m'n verfje in m'n haar achter de laptop! Eigenlijk gewoon mijn eigen kleur, maar dan met wat meer kleur zeg maar.. Lichtbruin.. Moet nu uitspoelen, anders valt t straks nog uit!
Jeetje Annika, alsof je uit Zuid-Amerika kwam, zo'n lange reis, weet je zeker dat het Londen was?

Husky ben je nog steeds een gevlekte sledehond?

Fanatic ik hoop dat alles goed verloopt en fijn dat je je best goed voelt!

Yaya het wordt steeds spannender bij jou, kun je de spanning nog aan?

Hoe zou het Momo vergaan?

Specu zit je weer goed in je vel?
Jeetje Annika, alsof je uit Zuid-Amerika kwam, zo'n lange reis, weet je zeker dat het Londen was?

Husky ben je nog steeds een gevlekte sledehond?

Fanatic ik hoop dat alles goed verloopt en fijn dat je je best goed voelt!

Yaya het wordt steeds spannender bij jou, kun je de spanning nog aan?

Hoe zou het Momo vergaan?

Specu zit je weer goed in je vel?
Ha Leonor, Ja ik kan de spanning nog steeds aan hoor. Ik zit in de verbouwing dus ben er niet zo heel veel mee bezig. Behalve dan dat als ik niet zwanger zou zijn of het dan wel goed met me gaat. Ik blijf het vreemd vinden.

Maar ik wacht het weekend af.

En hoe is het met jou?
dames,

ik heb een vraag/dillema op de hyves gezet, zouden jullie mss even kunnen kijken/reageren?
Heb gereageerd GW!

Yaya ik vind het zoooo knap dat jij je zo kan beheersen! Doe mij dat ook! Ik heb al 3x getest Hier nog steeds alleen dat ene drupje bloed, verder niets.
bedankt mariss,

yaya, ik vind ook dat je echt heel veel geduld hebt, ik wil ook best een beetje daar van (als je toch wat over hebt?).
Gw heb ook gereageerd!!!
Nou, "licht"bruin... Dat woord zou ik niet gebruiken.. Maar t is mooi geworden! Nu nog een paar keer met m'n bleke hasses onder de zonnebank, dat lijkt t wel wat!
Dames, we naderen trouwens de 5000 berichten, wat inhoudt dat we een nieuw topic moeten openen. De term piezzertz ben ik eerlijk gezegd al wel weer een beetje zat... tijd voor iets nieuws?? Wat zeggen jullie??
Ik vind het prima! We moeten wel op zoek naar een andere topic anders worden we eraf gegooid toch?
11 IN!!, 14 to GO!! Lets Play ON!!
we worden er niet afgegooid yaya, maar volgens mij gaat ie dan op slot en kun je dan dus niet meer posten
11 down, 14 to go?
Ik heb trouwens gisteren nog kaartjes besteld voor de musical Ciske de rat. Heb samen met mijn moeder 2 gratis kaartjes bij elkaar gespaard.

Nu ga ik met mijn zus, moeder en schoonmoeder daar naar toe.

Is er al iemand geweest?
nope, maar waar heb je die bij elkaar gespaard yaya? (en waar is het?)
Ik heb ze gespaard bij de AH. bij 5 zegels krijg je 1 kaartje gratis.

We gaan nu 19 juli in het circustheather in Scheveningen. Maar je kan ook in Groningen, Den- Haag en nog 1 Amsterdam geloof ik.
hmm, mijn moeder komt bijna nooit bij de AH, dus dat gaat het niet worden.

Zo, ik ga even koken (couscous met paprika, rozijnen, geitenkaas en salami, een van mijn favorieten!). Lekkere dubbele poritei zodat ik morgen eens een keer geen pizza hoef te bestellen in mijn dienst.
GW, dat klinkt jummie! Recept graag!

Nou, ik stel voor als nieuwe topic-titel: "Wij klussen met onze hubby voor een beeb!" Iedereen voor..?? Ha ha, ben benieuwd hoeveel mensen er dan gaan inbreken bij ons!

Goed, even serieus: "Compleet obsessieve en depressieve meisjes willen zwanger worden.."?

of eh... "Twentyfive"? Lekker mysterieus..

Of zoals t plaatje: "The Impractical Guide to Having Babies"?

Tja, ik kan uuuuuuuren doorgaan zo hoor! In ieder geval totdat mijn lasagne piept dat ie klaar is!

Of "Geheim Genootschap "Het tweede streepje"?

Of we jatten GW haar bedrijfsnaam: "Het gouden eitje" ofzo. Wat hadden we ook alweer bedacht?
vooruit, ik geef toestemming voor het gebruik van mijn bedrijsnaam (had hem toch niet zelf bedacht).

het recept.

couscous klaarmaken volgens aanwijzingen op het pak.

rode ui snipperen, salami en paprika (mooiste staat rood en geel) fijn snijden.

ui, paprilka en salami aan pakken, rozijnen laten wellen.

op het laatst de couscous en rozijnen er door gooien, nog even doorbakken en dan op het laatst de geitekaas erdoor (van die zachte). beetje peper en zout

en klaar!

(en erg lekker!).
Kath, die namen van de kinderwagens zijn echt verschrikkelijk.

De verbouwing ligt aardig op schema. We hebben voor zondag zelfs een rustdag ingelast. Zaterdagavond eerst naar een verjaardag en dan even de kroeg in en dan zondag helemaal niets

Becky, trek het je het gedoe van gister niet te veel aan. Meningen verschillen nu eenmaal en ieder mag zn eigen mening laten horen. En het kwam bij mij niet aanvallend over. Dat Charlotte zo reageert is wel een beetje te verklaren uit wat ze over zichzelf op hyves heeft verteld. Komt wel weer goed…

Husky, vervelend dat je zo misselijk bent. Even doorzetten, de meeste vrouwen hebben er na de 13e week geen last meer van. Al zijn der altijd uitzonderingen die hun hele zwangerschap door kotsen (maar laten we daar maar niet van uit gaan!)

WBM, van mij hoeft helemaal niemand iets genuanceerd te zeggen. Hou wel van dat ongenuanceerde.

Yaya ik ga eind mei met mn moeder naar ciske de rat in Groningen. Vriendin is al heen geweest en vond het een leuke musical.

Een nieuwe naam… pfff als ik 1 ding niet ben is het creatief in het verzinnen van namen, succes ermee dames ik hoor t wel

Mn moeder wilde vandaag ff met me naar de babyplanet om te sneupen. Al heel wat ideeen op gedaan. Heb van haar een zwangerschapsdagboek en een kraamdagboek, 2 setjes kleren, sokjes en een knuffeltje gekregen. Heb zelf nog een positiebroek gekocht (de 1e die ik ook nog eens niet aan hoef, maar ja dan heb ik der vast 1).
Zo net onder de douche vandaan. Net nog ff 2 kozijnen geschilderd.

Zou eigenlijk naar fotocursus gaan maar die ging niet door. Kreeg een berichtje om 5 uur.

Verder hoor ik heel veel leuke reacties Maya over de musical. Ik ben benieuwd.

O en dat lijkt me toch zo leuk om lekker te gaan babyshoppen. Al die kleine dingetjes zijn zo schattig.

Ik zag er boven mij al een paar leuke dus. Maakt mij niet uit.
momo meldt zich, helemaal gesloopt. dag vloog voorbij. was wel nuttig. ga nu even douchen (stink vliegtuigen) en dan lekker chillen in bed (met lief wellicht )

ohja, overbodig om te melden wellicht, maar ben totaal niet bijgelezen. 'schrok' van de melding van yaya, "wat heb ik gemist?"""
wat voor reactie momo?
waar schrok je van momo? Ik heb niets verontrustends bij yaya gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven