Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
woensdag 25 maart 2009 om 16:39
Jeetje Annika, alsof je uit Zuid-Amerika kwam, zo'n lange reis, weet je zeker dat het Londen was?
Husky ben je nog steeds een gevlekte sledehond?
Fanatic ik hoop dat alles goed verloopt en fijn dat je je best goed voelt!
Yaya het wordt steeds spannender bij jou, kun je de spanning nog aan?
Hoe zou het Momo vergaan?
Specu zit je weer goed in je vel?
woensdag 25 maart 2009 om 16:44
Jeetje Annika, alsof je uit Zuid-Amerika kwam, zo'n lange reis, weet je zeker dat het Londen was?
woensdag 25 maart 2009 om 16:47

woensdag 25 maart 2009 om 18:25
woensdag 25 maart 2009 om 18:44
GW, dat klinkt jummie! Recept graag!
Nou, ik stel voor als nieuwe topic-titel: "Wij klussen met onze hubby voor een beeb!" Iedereen voor..?? Ha ha, ben benieuwd hoeveel mensen er dan gaan inbreken bij ons!
Goed, even serieus: "Compleet obsessieve en depressieve meisjes willen zwanger worden.."?
of eh... "Twentyfive"? Lekker mysterieus..
Of zoals t plaatje: "The Impractical Guide to Having Babies"?
Tja, ik kan uuuuuuuren doorgaan zo hoor! In ieder geval totdat mijn lasagne piept dat ie klaar is!
Of "Geheim Genootschap "Het tweede streepje"?
Of we jatten GW haar bedrijfsnaam: "Het gouden eitje" ofzo. Wat hadden we ook alweer bedacht?
Nou, ik stel voor als nieuwe topic-titel: "Wij klussen met onze hubby voor een beeb!" Iedereen voor..?? Ha ha, ben benieuwd hoeveel mensen er dan gaan inbreken bij ons!
Goed, even serieus: "Compleet obsessieve en depressieve meisjes willen zwanger worden.."?
of eh... "Twentyfive"? Lekker mysterieus..
Of zoals t plaatje: "The Impractical Guide to Having Babies"?
Tja, ik kan uuuuuuuren doorgaan zo hoor! In ieder geval totdat mijn lasagne piept dat ie klaar is!
Of "Geheim Genootschap "Het tweede streepje"?
Of we jatten GW haar bedrijfsnaam: "Het gouden eitje" ofzo. Wat hadden we ook alweer bedacht?

woensdag 25 maart 2009 om 18:53
vooruit, ik geef toestemming voor het gebruik van mijn bedrijsnaam (had hem toch niet zelf bedacht).
het recept.
couscous klaarmaken volgens aanwijzingen op het pak.
rode ui snipperen, salami en paprika (mooiste staat rood en geel) fijn snijden.
ui, paprilka en salami aan pakken, rozijnen laten wellen.
op het laatst de couscous en rozijnen er door gooien, nog even doorbakken en dan op het laatst de geitekaas erdoor (van die zachte). beetje peper en zout
en klaar!
(en erg lekker!).
het recept.
couscous klaarmaken volgens aanwijzingen op het pak.
rode ui snipperen, salami en paprika (mooiste staat rood en geel) fijn snijden.
ui, paprilka en salami aan pakken, rozijnen laten wellen.
op het laatst de couscous en rozijnen er door gooien, nog even doorbakken en dan op het laatst de geitekaas erdoor (van die zachte). beetje peper en zout
en klaar!
(en erg lekker!).
woensdag 25 maart 2009 om 19:09
Kath, die namen van de kinderwagens zijn echt verschrikkelijk.
De verbouwing ligt aardig op schema. We hebben voor zondag zelfs een rustdag ingelast. Zaterdagavond eerst naar een verjaardag en dan even de kroeg in en dan zondag helemaal niets
Becky, trek het je het gedoe van gister niet te veel aan. Meningen verschillen nu eenmaal en ieder mag zn eigen mening laten horen. En het kwam bij mij niet aanvallend over. Dat Charlotte zo reageert is wel een beetje te verklaren uit wat ze over zichzelf op hyves heeft verteld. Komt wel weer goed…
Husky, vervelend dat je zo misselijk bent. Even doorzetten, de meeste vrouwen hebben er na de 13e week geen last meer van. Al zijn der altijd uitzonderingen die hun hele zwangerschap door kotsen (maar laten we daar maar niet van uit gaan!)
WBM, van mij hoeft helemaal niemand iets genuanceerd te zeggen. Hou wel van dat ongenuanceerde.
Yaya ik ga eind mei met mn moeder naar ciske de rat in Groningen. Vriendin is al heen geweest en vond het een leuke musical.
Een nieuwe naam… pfff als ik 1 ding niet ben is het creatief in het verzinnen van namen, succes ermee dames ik hoor t wel
Mn moeder wilde vandaag ff met me naar de babyplanet om te sneupen. Al heel wat ideeen op gedaan. Heb van haar een zwangerschapsdagboek en een kraamdagboek, 2 setjes kleren, sokjes en een knuffeltje gekregen. Heb zelf nog een positiebroek gekocht (de 1e die ik ook nog eens niet aan hoef, maar ja dan heb ik der vast 1).
De verbouwing ligt aardig op schema. We hebben voor zondag zelfs een rustdag ingelast. Zaterdagavond eerst naar een verjaardag en dan even de kroeg in en dan zondag helemaal niets
Becky, trek het je het gedoe van gister niet te veel aan. Meningen verschillen nu eenmaal en ieder mag zn eigen mening laten horen. En het kwam bij mij niet aanvallend over. Dat Charlotte zo reageert is wel een beetje te verklaren uit wat ze over zichzelf op hyves heeft verteld. Komt wel weer goed…
Husky, vervelend dat je zo misselijk bent. Even doorzetten, de meeste vrouwen hebben er na de 13e week geen last meer van. Al zijn der altijd uitzonderingen die hun hele zwangerschap door kotsen (maar laten we daar maar niet van uit gaan!)
WBM, van mij hoeft helemaal niemand iets genuanceerd te zeggen. Hou wel van dat ongenuanceerde.
Yaya ik ga eind mei met mn moeder naar ciske de rat in Groningen. Vriendin is al heen geweest en vond het een leuke musical.
Een nieuwe naam… pfff als ik 1 ding niet ben is het creatief in het verzinnen van namen, succes ermee dames ik hoor t wel
Mn moeder wilde vandaag ff met me naar de babyplanet om te sneupen. Al heel wat ideeen op gedaan. Heb van haar een zwangerschapsdagboek en een kraamdagboek, 2 setjes kleren, sokjes en een knuffeltje gekregen. Heb zelf nog een positiebroek gekocht (de 1e die ik ook nog eens niet aan hoef, maar ja dan heb ik der vast 1).
woensdag 25 maart 2009 om 20:00
Zo net onder de douche vandaan. Net nog ff 2 kozijnen geschilderd.
Zou eigenlijk naar fotocursus gaan maar die ging niet door. Kreeg een berichtje om 5 uur.
Verder hoor ik heel veel leuke reacties Maya over de musical. Ik ben benieuwd.
O en dat lijkt me toch zo leuk om lekker te gaan babyshoppen. Al die kleine dingetjes zijn zo schattig.
Ik zag er boven mij al een paar leuke dus. Maakt mij niet uit.
Zou eigenlijk naar fotocursus gaan maar die ging niet door. Kreeg een berichtje om 5 uur.
Verder hoor ik heel veel leuke reacties Maya over de musical. Ik ben benieuwd.
O en dat lijkt me toch zo leuk om lekker te gaan babyshoppen. Al die kleine dingetjes zijn zo schattig.
Ik zag er boven mij al een paar leuke dus. Maakt mij niet uit.
woensdag 25 maart 2009 om 20:07