Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Schema is back to life! Willen Mayabee en Belgiegirl hun plasdag nog even laten weten? Dan issie namelijk helemaal compleet (er vanuit gaande dat die bekend is bij jullie)

Ikke ben nog steeeds niet ongesteld... de hoop groeit
Alle reacties Link kopieren
Maya: Kun je natuurlijk altijd proberen hé, misschien dat ze een vrouw inderdaad niet serieus nemen (jij hebt toch geen verstand van auto's!) vervelende mannen. Een vriendin van ons heeft ooit al haar geld terug gekregen toen er van alles mis was met de nieuwe auto die ze gekocht had, ze was toen wel zwanger!

Waarschijnlijk is er iets op het dak niet goed, we zagen het vannacht pas toen we naar bed gingen dus konden we er verder niks aan doen, vanavond moet vriend maar even verder kijken, ik krijg onze hoogste ladder niet naar boven, onze plafonds zijn op twee kamer drie meter, dus daar kijk je niet eventjes heen. We zien het wel.Ga werken kom straks als de drukt het toelaat nog even kijken.
[quote]Erine schreef op 14 januari 2009 @ 13:07:

Ooh wat een leuk nieuw topic, mag ik met jullie meeschrijven??? .

Mariss...moet je nog plassen???
Mariss ik heb geen idee wanneer mn piesdag is, omdat mn cyclus nog niet helemaal goed op gang is, 1x maand duurde mn cyclus 30 dagen, de 2e keer meer dan 2 maand en zit nu op 34 dagen en nog niet ongesteld. Dus kan je echt geen piesdag doorgeven.
quote:Rainbow30 schreef op 14 januari 2009 @ 13:53:

[quote]

Mariss...moet je nog plassen???ws in d'r broek van het lachen
Hey Erine, wat een drama met die lekkage! Zeker als je het pas ziet wanneer je gaat slapen. Balen zeg!

@ MayaBee: irritant zeg, als je er geen pijl op kunt trekken. Je kunt dus niks anders dan afwachten... en in de zenuwen zitten. *zucht*

@ Marriss: het was een goed plan om een nieuw topic te beginnen. Hopelijk kunnen we nu weer onthouden wie er allemaal mee schrijft.

@ Dj Momo: daar ben je weer!!!
quote:Mulan75 schreef op 14 januari 2009 @ 14:00:

@ Dj Momo: daar ben je weer!!!ergste piek lijkt achter de rug. heb even wat ontspanning nodig!
Maya: Is het bedrijf bij de BOVAG aagesloten?? Als je er met het bedrijf niet uit komt, bemiddelen zij namelijk. Klinkt misschien beetje raar, maar dreigen met de BOVAG helpt vaak wel...

Erine: Als de vochtplekken er al zaten tijdens de koop van het huis dan is dat een gebrek van de verkoper en is hij aansprakelijk. Als de makelaar niet wil onderhandelen kun je altijd nog je rechtsbijstandverzekering aanspreken ( als je die hebt) Het is en blijft balen natuurlijk, maar laat het er aub niet bij zitten.
Ben ik ook even weer

@ Erine: das vervelend dat jullie vochtplekken in het plafond hebben. Ik hoop voor jullie dat het niets ernstigs blijkt te zijn!

Voor de rest sluit ik mij aan bij charlotte, want zoiets wou ik ook zeggen, maar zij verwoord het precies zoals ik bedoel..

@ Maya: jij problemen met de auto las ik, Hopelijk krijgt je vriend het wel voor mekaar. Beetje vreemd dat ze dat bij de garage tegen je zeggen...

@ Marriss: Jeetje zeg, jij houd het echt spannend!!
Hallo allemaal! Ik hoop dat ook de mensen die NOG niet zoveel hoeven te plassen hier gewoon weer bij mogen haha.

Verder nog een vraagje? Gaat 1 van jullie nog naar de 9 maanden beurs. Ik ga waarschijnlijk met mijn beste vriendin die nu inmiddels 10 weken zwanger is.

Dan kan ik alvast was neuzen.

Verder

@ Rainbow. Bedankt voor de welkom en nee we zijn nog niet zo lang bezig. Ik ben net voor de kerst gestopt. (toen was mijn laatste strip op) Verder gaan we nu voor de eerste. En dat is best spannend kan ik je vertellen. Maar ik doe hier al veel dingen op.

Ook heel veel dingen snap ik niet wat er mee bedoelt wordt maar dat komt nog wel denk ik.

En Mariss ik hoop dat het de zwangerschapsymptomen zijn voor je en geen probleem ik zie het wel verschijnen.

Groetjes
O en nog een vraag. Wat is P. day?
Zo, net thuis gekomen, natuurlijk meteen even mijn computer aangezet! Morgen dus twee piesers als ik het goed heb (momo en maya bee) en vrijdag mariss!

Spannend!!

Ik vind het zelf ook mega-spannend, weet niet of dat komt omdat het de eerste ronde is? Op mijn werk ben ik wel druk genoeg dat ik er niet aan denk, maar zo thuis ben ik er wel heel erg mee bezig!

9-maanden beurs ga ik niet heen, niet nu en niet als ik zwanger ben. Vind dat echt helemaal niets, doet me denken aan de huishoudbeurs maar dan voor zwangere vrouwen.... tzt ga ik wel op marktplaats kijken!!

Het leek me trouwen leuk tegelijk met mijn zus zwanger te zijn, bedacht me dan nu wel ineens dat we dan uit moeten gaan vechten wie de familie wieg mag hebben... Mijn zus had hem voor haar dochtertje al, dus ik vind dat ik er nu recht op heb (maar goed, nog niet zwanger en zij ook niet voor zover ik weet, dus mss moet ik me daar nu nog maar neit druk over maken).

Theemuts, ik hoop dat het vandaag allemaal mee gevallen is en dat je je gauw goed genoeg voelt om er weer voor te gaan!

Polleke, hoe is het nu met jou? Kom je ons nog weer eens bezoeken om te laten weten hoe het met je gaat?

Momo, hehe, je bent er ook eindelijk weer. Vreselijk zo'n werkdag van 8 tot 8, hoor ter wss af en toe bij, maar kan me vorrstellen dat je dan niet veel tijd meer over houd om te forummen!

erine en mayabee, succes met jullie huis en auto problemen. Van huis problemen weet ik alles, ik wacht nog steeds op een telefoontje van de firma die mijn vochtprobleem gaat oplossen.... gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen, alhowel voordeel is dan wel dat het mss snel gebeurt en daar heb ik hier weleens een hard hoofd in.
p-day is pies-dag (dus de dag dat je over een staafje mag plassen om te zien of je zwanger bent).
OHW, hahahah ik dacht dat is weer een of andere ingewikkelde term waarvan ik nog nooit gehoord had. Maar zo ingewikkeld is het eigenlijk niet (dom)
quote:Marriss schreef op 14 januari 2009 @ 13:30:

Schema is back to life! Willen Mayabee en Belgiegirl hun plasdag nog even laten weten? Dan issie namelijk helemaal compleet (er vanuit gaande dat die bekend is bij jullie)

Ikke ben nog steeeds niet ongesteld... de hoop groeit eh Maris? Ik sta er nog niet op of kon ik er niet meer bij?
gevonden..!!

ik was vandaag even echt aan het werk, dus geen tijd gehad tussendoor om te forummen. vandaag maar 1 keer de vraag gekregen "of wij niet ook kinderen willen" en vervolgens als je er een beetje ontwijkend niet op antwoord "ach jullie hebben ook nog tijd genoeg" grrrrr, wat weten jullie daar nou van.

maar wat een ellende met lekkage in plafonds en kapotte auto's, balen zeg. erine je laat het er toch niet bij zitten he!

spannend annika, ik heb wel vaker gehoord dat je liezen een teken is voor zwangerschap. vervelend he dat die dagen zo voorbij kruipen.

maya en marriss ik blijf voor jullie duimen!!

yaya je hebt helemaal gelijk het is ontzettend spannend! p-day is plasdag oftewel plas-de-zwangerschapstest-onder-dag...

je hoeft geen sorry te zeggen hoor charlotte ik denk dat iedereen het wel begrijpt dat we niet meer elke dag op iedereen afzonderlijk kunnen reageren, tenminste ik red dat ook helaas niet.

zo ik ga zo weer naar huis, weer een werkdag voorbij, nog 7 werkdagen te gaan voor de vakantie, en na de vakantie is het weer spannend. de playdagen beginnen ongeveer nu maar we houden ze voor alle zekerheid heel ruim aan ik moet alleen wel bekennen dat ik vannacht zeg maar niet 20 minuten met m'n benen in de lucht lag en toen dacht "laat maya, rainbow en marriss het maar niet horen" hahaha moet niet gekker worden!
oh ja de 9 maandenbeurs lees ik net bij germanwings, nee daar ga ik niet naar toe hoor, zeker niet als ik niet zwanger ben, zul je zien dat al die zwangeren in mijn omgeving (en dat zijn er wat zeg, sjezus!) daar rondlopen...

ik ben er ook veel mee bezig hoor germanwings, hoe zeer ik me ook voorneem dat niet te doen..!

theemuts hoe is het met je? hoe is het vandaag gegaan?

zo en nu ben ik echt naar huis.
ha medepiezzertzzzzz, ga niet op iedereen reageren hoor. geen zin in. vandaag denk de laatste dag van mijn ongesteldheid, yesssss kan er weer gesext worden.

welkom yaya!

gw, de eerste ronde is denk ik toch het spannends denk ik. weet het niet, want mijn tweede ronde moet nog beginnen maar ik denk het.
Erine: Als de vochtplekken er al zaten tijdens de koop van het huis dan is dat een gebrek van de verkoper en is hij aansprakelijk. Als de makelaar niet wil onderhandelen kun je altijd nog je rechtsbijstandverzekering aanspreken ( als je die hebt) Het is en blijft balen natuurlijk, maar laat het er aub niet bij zitten.[/quote]

Dit klopt helemaal maar bedenk wel dat je verborgen gebreken maar tot 1 jaar na de verkoop kan melden. Ik heb het zelf aan de hand gehad. ( wij zaten op 14 maanden) En daar word je niet vrolijk van. Ik heb toen nog wel een deel terug gehad via mijn eigen verzekering
ik hoop het maar becky, want ik voel me wel een beetje een tutje en dat terwijl ik me voorgenomen had er relaxed mee om te gaan......
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!

Ben ik even aan het werk, gelijk bijna 2 bladzijden bijgeschreven!

Ga straks onder het genot van een kop thee alles even bijlezen.. man is toch aan het werk..

Eerst maar eens eten koken..

We eten spruitjes en ik wil wat anders dan gewoon alleen spruitjes, gekookte aardappels en vlees.. iemand nog lekkere ideeën?
Ik kom me alleen even melden in het nieuwe topic, goed idee!!! En probleem opgelost denk, want nieuwe mensen zullen niet zo snel reageren denk....

En nu ga ik naar mn mams, lekker daar eten

Knuffel voor jullie allemaal!
t zal wel
Duveltje, even snel....ik doe spruitjes vaak zo:

Even kort koken, minuutje of 5 en dan roerbakken met een uitje, knoflook, champignons paprika en ketjap....is erg lekker!
t zal wel
quote:duveltje82 schreef op 14 januari 2009 @ 17:18:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!

Ben ik even aan het werk, gelijk bijna 2 bladzijden bijgeschreven!

Ga straks onder het genot van een kop thee alles even bijlezen.. man is toch aan het werk..

Eerst maar eens eten koken..

We eten spruitjes en ik wil wat anders dan gewoon alleen spruitjes, gekookte aardappels en vlees.. iemand nog lekkere ideeën?

Ik maak ze ook wel eens in een ovenschotel.

Spruiten koken. niet te lang, Gehakt met nasi kruiden rul bakken en dan in een ovenschaal, Aardappelpuree er overheen en dan wachten op een bruin korstje.
mmm, dat klinkt allebei wel erg lekker!

Ik denk dat ik nu voor de ovenschotel ga, want ik heb de champignons, knoflook en paprika niet in huis heb..

maak ik die de volgende keer!

Dank!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven