Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
@ gw, dat heb ik ook hoor, ik wil er niet heel bewust mee bezig zijn maar toch doe ik dat wel. de eerste maand hebben we het aangekeken maar omdat ik niet weet of ik echt een ontpilmaand heb gehad of mijn cyclus straks echt weer 38 dagen is gaan we er lekker tegen aan denk ik dan maar. voor hetzelfde geld is het maar 28 dagen en dan pies je (niet al te letterlijk) weer naast de pot.....
anoniem_36337 wijzigde dit bericht op 14-01-2009 18:11
Reden: dagen ipv weken
% gewijzigd
becky en germanwings, ik wil er ook niet zo mee bezig zijn en de eerste maand dacht ik "dit is de eerste maand dus dan is het niet zo gek dat ik het zo spannend vind" maar eigenlijk vind ik het nu in ronde 2 nog steeds even spannend...

heb je goed becky dat je de playdagen gewoon ruim aan houdt!
en ook al zegt de dokter wat anders......om de dag is niet onze stijl hoor!
quote:Becky26 schreef op 14 januari 2009 @ 17:43:

omdat ik niet weet of ik echt een ontpilmaand heb gehad of mijn cyclus straks echt weer 38 weken is .....

dit hoop ik niet voor je becky, 38 weken..... dan heb je wel heel erg weinig kansen per jaar!
hier hebben we de play dagen ook ruim aangehouden, eigenlijk zouden ze pas deze week in gaan, maar volgens mij heb ik dus afgelopen weekend al mijn eisprong gehad, hadden we anders mooi gemist, dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat we deze keer een korter cyclus hebben.

Mag vanmezelf (als niet voor die tijd ongesteld ben geworden) zaterdag de 24e testen. Die avond is ook ons trouwfeest, dus bij een negatieve test mag ik een paar wijntjes meer. (is weliswaar een week voor mijn p-day, maar die was berekend op een cyclus van 36 dagen).
quote:germanwings schreef op 14 januari 2009 @ 18:09:

[...]

dit hoop ik niet voor je becky, 38 weken..... dan heb je wel heel erg weinig kansen per jaar!

doe mij maar een cyclus van 38 weken hoor. neem aan dat de menstruatie dan wel zo heftig zal zijn dat het een ware bevalling is

nee hoor, geen negen maanden beurs! *gruwel*

*momo is vandaag lekker om 6 uur thuis!*
de negen maandenbeurs is ook niets voor mij hoor, pfff moet er nog niet aan denken! maar je weet nooit, hormonen en zo. enne, 38 weken is wel verrekte lang zeg.....heb het maar aangepast
Fijn dat iedereen ons weer gevonden heeft Yaya, ik voeg je morgen toe ok? Stonden je gegevens al in het vorige topic?

Ik heb net getest, weer negatief.Kon me niet beheersen! Ik word er zoooo mega onrustig en nerveus van!! Vind het niet erg als ik niet zwanger ben (liever wel natuurlijk) maar laat me dan ajb gewoon ongesteld worden! Weet ik tenminste waar ik aan toe ben, want die onzekerheid kan deze controlfreak heel slecht handelen....

Ik ga nu stamppot andijvie maken, kom gauw weer uitgebreider reageren hoor! (wel alles even gauw bijgelezen, dus ben weer op de hoogte)
Jammer hoor Maris, en inderdaad het is vervelend op deze manier. Ik zou er ook gek van worden. Maar dat is bij mijn nog niet aan de orde. Verder zie ik het wel verschijnen en mijn gegevens stonden op de vorige topic. Maar ik zal ze nog een keer hier op zetten. Ik ben 27 en we zijn bezig voor de eerste. Sinds eind december gestopt met de pil.

Ik ga nu naar mijn cursus tot 23:00 en dan lees ik de rest later wel

Groetjes
mariss, ik kan me dat zo goed voorstellen. Dan idd maar beter ongesteld, weet je tenminste waar je aan toe bent!

Ik ga ook even eten (heel erg, een stoommaaltijd, maar ben alleen en heb geen zin om te koken).
8 februari wordt mijn nieuwe piesdag !!!!

(er vanuitgaande dat ik volgende keer WEL een cyclus heb van 28 dagen)
quote:Marriss schreef op 14 januari 2009 @ 18:27:

Ik heb net getest, weer negatief.Kon me niet beheersen! Ik word er zoooo mega onrustig en nerveus van!! Vind het niet erg als ik niet zwanger ben (liever wel natuurlijk) maar laat me dan ajb gewoon ongesteld worden! Weet ik tenminste waar ik aan toe ben, want die onzekerheid kan deze controlfreak heel slecht handelen....

Check! Ik had EXACT hetzelfde!! Zo herkenbaar dit. Ik werd dus helaas op dag 38 ofzo alsnog ongesteld. Maar laten we hopen dat het voor jou anders uitpakt!

Ik vond ronde 2 ook nog wel behoorlijk spannend en straks begint ronde 3 en ik ben er nog steeds erg veel mee bezig. Ik wil dat helemaal niet. Het voelt zo mutserig! Ik wil de nuchterheid zelve zijn en er heel cool mee omgaan, maar dat lukt helaas niet.

9-maanden beurs klinkt heel erg braak.... Maar als je er van houdt moet je er vooral heen gaan natuurlijk. Ieder z'n ding!

Nu weer even verder met koken. Dat gaat niet zo goed samen met forummen.

doeg!

p.s. ik ga die spruitenrecepten ook eens proberen. Klinkt lekker!
@germanwings: Ik vind het dus ook erg spannend allemaal. Maar gelukkig is het bij mij ook zo dat ik op mijn werk meestal druk genoeg ben om er niet aan te denken.

Nou.......heel af en toe dan, want ik werk op een kdv. Zolang ik op kantoor ben, gaat het goed zeg maar, maar als ik op de groepen rondloop, moet ik er af en toe toch even aan denken

@speculaas: Ik had ook van mezelf verwacht dat ik nuchter hierin zou zijn. De wens is wel heel groot, maar ik dacht dat ik toch wel vrij realistisch zou zijn. En moet je me nu zien/horen.....
Oh en Mariss: balen zeg. Of je hebt dus een hele lange cyclus, of de testen zijn gewoon hartstikke vaag. Hoe voel je je verder?
Ik heb hem ook gevonden (was ook niet zo moeilijk met de link van Mariss in het berichtje).

Toen ik deze topictitel in een flits voorbij zag komen (nog voordat ik wist dat het de onze was) dacht ik dat het iets met pizza's was. Hmmmmmm, misschien tijd voor een nieuwe bril.

GW: ik vind een stoommaaltijd nog relatief verantwoord voor een makkelijke hap.

Mariss: ik herken het ook; als je dan niet zwanger bent, laten we dan maar gelijk ongesteld zijn dan kunnen we weer verder.

Becky: wat is dan wel jullie stijl, elke dag ???
mijn makkelijke hap is meestal een pizza :P

Trouwens, we hebben het hier eerder gehad over alcohol drinken. Ik merk dat ik nu na mijn play days wel wat voorzichtiger daarmee wordt. Hebben jullie dat ook?
Gevonden!!!

Wat wordt er een hoop bijgeschreven zeg, per dag!

@Renza en Annika, ik zit een beetje in jullie schema... kan me toch niet voorstellen dat je al iets merkt nu, hebben jullie dat?

Wat mij betreft is p-day nog heeeeeel veel ver weg, ik probeer er niet zo mee bezig te zijn (maar dat lukt meestal niet echt, hahaha, is dat herkenbaar?)

Sterkte voor iedereen die wel rond de p-day zit!
Ha ha, Mariss, ik had net gisteren in bed bedacht dat het misschien beter was om eerst even een nieuw topic op te starten met een afschrikwekkende naam (ik had iets als Mariss' Angels verwacht ofzo...). We kunnen altijd later nog verdwijnen naar een ander forum als er nog steeds veel nieuwen bijkomen..

Wat een ramp zeg, dat niet ongesteld worden maar negatief testen.. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Nog even volhouden hoor, t komt vast goed!

Ok, dus ik was er vannacht in bed nog mee bezig, maar tjonge jonge, dit is echt niet te doen zeg: de 1e dag al 65 berichten, pffffffff! Hebben jullie dan echt niets beters te doen, ha ha!

De 9 maanden beurs is ook heeeeel erg niet mijn ding.. Maar dat geldt eigenlijk voor alle beurzen, dus no offense.. Dus ook voor de Kamasutrabeurs in Assen moet ik mij helaas afmelden... Maar jullie hebben het vast ook heel gezellig zonder mij!

Erine, wat een #&^%$^#zooi met die lekkage.. Ik hoop dat je er inderdaad iets mee kunt, maar het is altijd zo balen dat je weer ergens achteraan moet en dingen moet regelen. Soms zou je eens willen dat het gewoon makkelijk gaat..!

Nou, ik bereid me voor op mijn eerste officiële periode met mijn playboy, ha ha! Ik moet alleen nog even wennen aan mijn nieuwe rol. Heb alweer een eet- en borrelafspraak vrijdag.. Beetje vreemd om dan geen borrel te drinken, maar ik had al "ja!" gezegd voordat ik er erg in had.. Maar lief en ik beginnen pas vrijdagavond laat, dus dan komt het wel goed.. Mag ik eerst nog een borrel.. Misschien ook beter voor de zenuwen... En daarna is het echt gebeurd met de alcohol! In ieder geval voor de playdagen tot ik ongesteld word.

Nou, ik ben ook zo belachelijk druk dat ik er niet echt mee bezig ben, maar ik ben natuurlijk nog steeds niet echt begonnen, dus misschien wordt het anders als ik ook daadwerkelijk zwanger zou kunnen zijn.. Och, daar heb ik nu echt geen tijd voor om daar de hele dag aan te denken...

Theemuts, hoe was t vandaag? Hoop dat het niet al te heftig was..

Hoop dat al onze die-hards ons weer traceren!

Tot later!
Renza: Ik werk idd op een kdv! Erg leuk, maar af en toe wel erg vermoeiend..

Misschien wel makkelijk, zo’n kalender, kun je alles ook nog eens terug lezen.

Erine: balen dat je denk dat je ongesteld wordt.. moet je weer een maand langer wachten. Hopelijk zet het niet door… En dan ook nog eens vochtplekken in het plafond (thnx marriss!!)

Marriss: balen dat ie weer negatief was!! ik vond het vorige keer ook zo'n teleurstelling vorige keer.. dan idd maar gewoon onsgeteld als je niet zwanger bent, kun je in ieder geval verder naar de volgende ronde..

theemuts: hopelijk gaat het een beetje met je..

Hier ook nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, zit nu op dag 31.Heb nog steeds geen tekenen van zwanger zijn of ongesteld worden, maar ga er maar vanuit dat het deze maand niet gelukt is..

ik heb wel sinds 2 dagen een heel opgeblazen gevoel en steeds steek in mijn zij. (links, net iets boven mijn onderste rib.) van die rare streken, net of je te hard gerent hebt.. en boven in mijn buik, zeg maar 5 cm boven mijn navel, heb ik over de hele breedte van mijn buik steeds steek. Als ik moet niezen en mijn buik uitzet, of moet gapen, of diep zucht, steekt het.. maar lijkkt me niet dat dat iets met ongeteld worden te maken heeft toch??

ik ga zo eerst maar even douchen, kom zo nog weer even lezen..
duveltje: wie weet? klinkt toch wel een beetje zo hoor... en al 31 dagen. Is dat normaal voor je? ik duim voor je

Theemuts, veel sterkte

(en ik duik ook ff onder de douche)
duveltje? Ga je binnenkort nog weer testen of wacht je het eerst af?
voor nickie: ik ben in november met ik met de pil gestopt. 8 nov heb ik geloof ik de laatste pil geslikt, en had daarna 11 nov ongesteld moeten worden. toen ben ik niet ongesteld geweest, paar tests gedaan, die waren allemaal negatief. had ook niet echt het idee dat ik zwanger kon zijn, omdat ik de pil nog geslikt had.

uiteindelijk op 14 dec ongesteld geworden, met iets wat leek op een hele vroeger miskraam( zal je het hele verhaal besparen.. was in ieder geval een dikke prop en heel erg veel bloed.

Maar ik zat eens te denken, als ik 11 nov wel ongesteld was geweest, en daarna 14 dec, had ik een cyclus van 33 dagen. dan zou ik dus ongeveer vrijdag ongesteld moeten worden, toch?

Snap je het nog? hihihi

We wachten maar af..

@ gw: als ik het weekend nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen, zaterdag moet manlief werken.

ben alleen een beetje bang dat ie dan weer negatief is, is toch weer zo'n teleurstelling dan..
ik zat net een pagian te lezen over zwangerschapsverschijnselen ( leuk woord voor galgje)

op deze site:

http://www.verloskundigen...schapsverschijnselen.aspx

en toen last ik dit stukje over buikpijn:

Vooral in het begin van de zwangerschap kunt u een stekende pijn in uw onderbuik voelen, enigszins richting de liezen. Dit noemen we bandenpijn. Deze pijn treedt vooral op bij houdingsveranderingen ( gaan staan of zitten, omdraaien in bed, trap lopen, hoesten). Wanneer ook de banden wat verslappen door de hormonen, wordt de pijn minder of verdwijnt helemaal.

haha, dit heb ik alleen dan aan de bovenkant van mijn buik! alles zit vast op de kop!

( ik wil ook graag verschijnselen hebben!)

Ik ga nu lekker in mijn bedje kijken naar Gordon ramsay (fuck off!!)

Slaap lekker iedereen!
eh, dat is precies wat ik heb....
@ annika:

heb je nog meer van die verschijnselen die op die site staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven