Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Ik mag over 2 weken piesen en ik vind het al lang duren....

Wat een ellende zeg!

Ik dacht inderdaad ook dat ik er wel nuchter onder zou blijven maar helaas....niet gelukt hahaha!
ikke mag al over een dikke week van mezelf!!! we kunnen alvast aftellen!
quote:germanwings schreef op 15 januari 2009 @ 11:18:

hoeveelste dag van je cyclus zit je vandaag momo?dit is dag 29...
quote:DJ Momo schreef op 15 januari 2009 @ 11:47:

[...]

dit is dag 29...en de vorige keer dus 35 dagen?
Zo,even een dagje weg en alweer veel te lezen! :-)

De 9nmd beurs: ben ik vorig jr ook geweest met een vriendin. Was een zeer frustrerend dagje! Alleen maar zwangeren! Mooie ronde buiken dus! Idd te vergelijken met de huishoudbeurs,want die zit ernaast.daar is het alleen nog 50x zo druk! Leuk om ideeen op te doen,maar ik denk daar pas weer over als ik ooit zelf zwanger ben.

Becky: het is idd iedere maand weer spannend vind ik. Ik heb ook elke maand wel weer een reden waardoor het net extra leuk zou zijn als het die keer nou net raak zou zijn.Ik voel me ook elke maand weer net ff anders..heel maf.

Mariss wat spannend voor jou zeg! Ik zou er niet meer van kunnen slapen! Kan je niet bloed laten prikken? Of beginnen ze daar niet zomaar aan???

Husky: dat kan je natuurlijk niet hebben he..de griep!! Hier voor jullie en extra doses Vitamine C!

Wat een problemen toch verder met huizen en kapotte auto's! Allemaal succes!!

Alcohol: ik probeer het niet te doen. ben ook dol op wijn.Een keer een glas kan vast geen kwaad,maar probeer het nu uit te stellen tot de p-day.

Nickie: als het bij ons (renz+renza) gelukt is dan zou er nu zo ongeveer een innesteling moeten zijn(volgens mijnkalender.net) dit schijn je te kunnen voelen als pijn bij ong,of je kunt een hele lichte bloeding krijgen(niet bij iedereen). Volgens mij kan je ook al heel snel je borsten gaan voelen. Die borsten die voel ik ook enorm,maar jah dat heb ik elke maand al,dus das niet bijnzonders..ik heb pms en die klachten kunnen lijken op een zwangerschap,dus word ik eigenlijk elke maand al lichtelijk voor het lappie gehouden door mijn lijf.

Maar antwoord op je vraag: nee ik voel nog niks bijzonders.

Haha waarom kort houden,als het ook uitgebreid kan(sorry)

Voor iedereen die moeten piesen,succes en sterkte!

Voor iedereen die ongesteld is/wordt en zich rot voelt een knuffel! Miss ff wat extra Chocola inslaan? Gelukkig schijnt vandaag de zon!

ik ga m'n mond houden...doei allemaal
ik mag na de vakantie, sjezus wat duurt het allemaal lang... ik doe tegenover die vriendin die het weet ook heel relaxed van "nee het was inderdaad niet in 1 keer raak, maar ja gemiddeld duurt dat ook een half jaar dus we zien het vanzelf" maar ondertussen...!!

was maya niet degene die zou gaan testen?
Hoe ik me voel?! Uhm... in de eerste plaats gefrustreerd omdat ik graag duidelijkheid wil. Maar ik voel me niet zwanger ofzo... maar daarentegen ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden (heb vaak erge buikpijn) Was vorige week een paar dagen heel misselijk, maar nu niet meer.

Wat ik me ineens bedacht: ik roep steeds dat ik ben gestopt met de pil en dat ik moet ontpillen. Maar eigenlijk is dat helemaal niet waar, ik gebruikte namelijk al ongeveer een jaar de nuvaring.... nu heb ik even gegoogled maar kan niet echt iets vinden. Maar ik vraag me af of je cyclus na het gebruik van de nuvaring net zo op gang moet komen als na het stoppen met de pil... anybody??

Trouwens, ik heb een topic geopend bij Eten: supermarktvlees ongezond?! Zijn binnen een uur al iets van 70 reacties! Grappig!

Ik moet zo de deur uit voor afspraken.. dus DDDOOOEEIII!!! (ik dacht ook niet dat er gepiest ging worden vandaag hoor...)

PS ik mis poll en theemuts ook!!!
Gw: Je hebt eigenlijk wel gelijk, mag nog niet klagen met mijn cyclus.

Becky: Afleiding genoeg hier, als je je verveelt bel je maar! Ben eigenlijk stiekem wel een beetje blij dat ik dadelijk kan gaan werken met al die rotzooi hier.

Jullie hadden gelijk stuken is VIES!

Momo: Duim voor je.

Renza: Gelukkig genoeg chocolade te vinden hier, is alleen niet zo goed voor mijn lijn.
renza het lijkt mij ook niet wat als ik zelf niet zwanger zou zijn die 9 maandenbeurs.

dat is vervelend zeg die klachten, normaal gesproken al maar als je graag zwanger wilt worden en die klachten lijken ook nog op klachten bij een zwangerschap dan is het helemaaaaal frustrerend!
Marriss: Zal eens op je topic gaan neuzen!!! En geen idee hoe dat werkt met de nuvaring.
erine balen dat je ongesteld bent geworden

en die verbouwing... ik weet hoe je je voelt, hoe lang duurt de verbouwing naar verwachting?

marriss, geen idee hoe dat zit na de nuvaring, ben inmiddels alleen op de hoogte van de mirena...
Goedemiddag !!! Ben ik ook weer. Nou ik dacht gisteren van mijn minidrupjes af te zijn.. want er kwam haast niets. Nu is vandaag (op de dag waarop ik ongesteld had moeten worden) de hel los gebarsten en is het ineens super op gang gekomen !!! Nu weet ik helemaal niet meer welke dag ik aan moet houden hahaahhaa

heb gisteravond een kwijl avondje gehouden met mijn vriendin (lees, Backstreet boys dvd's zitten kijken hahaha)

Knuffel aan iedereen die ongesteld geworden is
Goedemiddag allemaal!

Bah heb net een hele vervelende nachtdienst gehad. 1 van de jongeren bij de buren bedacht om 4 uur zijn slaap uit te hebben en maar lawaai te kunnen hebben in zijn kamer. Bah echt geen oog meer dicht gedaan. Wie gooit dat kind dan om 8uur al op bed, grrrr….

Net weer met de garage gebeld, ze hebben mn spiegel niet meegenomen. En dit kan ik zeker weten bewijzen, dus nu mag ik dan vanmiddag waarschijnlijk toch wel langs komen met de auto en omdat hij dan toch langs de spuiter moet nemen ze het andere plekje ook mee. Nou moest t nou allemaal zo moeilijk.

Ik las iets over de 9 maanden beurs. Daar ga ik zeker als ik niet zwanger ben niet heen. Als ik wel zwanger zou zijn denk ik ook niet, ben niet van de beurzen, moet dit jaar al met mn moeder naar de huishoudbeurs jeeeh… nou ja ze vroeg me heel lief, wilde ze graag heen en der vriendin kon niet.

Mariss, vervelend zeg die negatieve testen en ook niet ongesteld zijn. De nuvaring geeft toch de zelfde hormonen af als de pil, alleen bij de pil krijg je 1x per dag alles in 1x binnen en bij de nuvaring wordt het geleidelijk over de dag afgegeven. Of heb ik dat weer eens verkeerd begrepen. Hoe het dan zit met ontpillen end, tja geen idee…

Ik ben nog steeds niet ongesteld en vanavond of morgen ochtend dus samen met vriendlief testen. Maar ga er nog steeds van uit dat mn cyclus nog steeds niet klopt

Liefs maya
Sjonge wat is er weer veel geschreven zeg! Ben 1 avondje en 1 morgen niet geweest en kan meteen 4 pagina’s bij lezen!

@ 9 maanden-beurs: nee daar ga ik niet naar toe, moet dr niet aan denken, die enorme drukte..

@ Annika: ik drink zowieso bijna nooit geen alcohol, alleen af en toe op een feestje, maar moet ook zeggen dat ik er verder nog niet echt rekening mee houd hoor. Net als wat Marriss ook zegt, dat komt wel als ik die positieve test zou hebben. Tot die tijd kan het geloof ik ook geen kwaad als je af en toe es een glaasje drinkt..

@ marriss: verdorie, balen zeg dat je weer een negatieve test had. Kan me voorstellen dat je nu wel es duidelijkheid wilt!

Hier nog steeds ongesteld, maar als t goed is, kunnen we vanaf het weekend weer gaan playen!

Hebben jullie dat trouwens ook, dat jullie minder heftig ongesteld zijn dan met de pil??

Voordat ik ooit met de pil begon, was het meestal vrij heftig, in de tijd dat ik de pil gebruikte werd het gelukkig minder, en nu ik van de pil afben, is het nog veeeel minder.. Zo vreemd!

K zal het niet te hard roepen, zul je net zien dat het volgende keer veel erger is (hoop natuurlijk dat het volgende keer uitblijft )
maya,maar als je kaartje voor de huishoudbeurs ook geldig is op de 9mndbeurs,ga je dan ook niet ff spieken? Is namelijk dan gratis en er vlak naast.

gr renza
Mijn vriend zei over de 9 maanden beurs : " volgens mij wil je dan spontaan geen kinderen meer omdat ze daar allemaal hele dure dingen laten zien" hahahaha

Iemand zei hier gister dat ik vanaf a.s. maandag maar om de 2 dagen play tijd moet hebben. Fanatic-Man is het hier erg mee eens, maar vroeg heel voorzichtig of het al mag vanaf zondag hahahaha
@ marriss, ik heb ook eens gereageerd op je vleestopic!

@ maya, vervelend he, die vreemde cyclus. Ik denk dat ik vanaf volgende week woensdag eens ga ovulatietesten kijken of daar wat uit komt.
quote:germanwings schreef op 15 januari 2009 @ 11:50:

[...]

en de vorige keer dus 35 dagen?jeps, en de keer daarvoor. uhm, weet ik niet meer zo goed (wat erg zeg!) 32 en 29 geloof ik. hm. nu geeft mij calculatie ding dus aan 33 dagen voor de laatste keer. nouja, ook vervelend
Ik word ook gek van mijn cyclus... kan er geen touw meer aan vastknopen.

Hoop wel dat ik gewoon Ovuleer... mijn schoonzus heeft iets van 8 maanden niet geovuleerd nadat ze met de pil was gestopt !!!
@ Maya: Spannend! Ik duim voor je!

@ Ik, mexxgirl en Leonor: hoe gaat het met jullie??

@ Theemuts: hoe is het nu met jou?? Hoe is het gisteren gegaan?? * knuff* voor jou
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van de ovulatietest als je gewoon om de dag (of iedere dag want dat doe ik het liefst) sex hebt?

Ik snap het even niet, maar dat zal wel aan mij liggen hoor!
Rainbow, ik snap dat dus ook niet hahahaha !!

Sterker nog, hoe werkt zo'n test? Moet je daar ook overheen piesen????
wij sexen echt niet iedere dag en ook niet altijd om de dag. Het gaat er bij mij een beetje om of ik mijn cyclus in de gaten krijg. Want die doet niet zoals ik vind dat ie moet doen. Dus wanneer heb ik mijn ei zeg maar.

enne volgens mij moet je dan ook over een staafje heen piesen, kun je al vast oefenen.
Ik heb ze nu ook een paar keer gebruikt en heb nu veel beter inzicht in m'n cyclus. het werkt net zo als een zwangeschapstest en je weet dan dat je binnen 24-48uur een eisprong hebt. Ik wilde er eerst ook niet aan,gewoon lekker spontaan,maar vind het nu toch wel fijn om te weten wanneer we zeker moeten sexen en of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Via internet kosten ze bijna niks.
Oh ja, je weet nu natuurlijk of je een eisprong hebt....!

Ahum, beetje dom inderdaad van mij.

Verder gaat het wel goed met mij hoor!

Nou, ik denk dat ik die dingen als het na een aantal rondes nog niet gelukt is ook maar ga aanschaffen. Vind het nu nog een beetje te vroeg (dan ben ik er nog meer mee bezig). Maar ja aan de andere kant is het ook wel fijn om nu al te weten of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Jeetje wat is het toch ingewikkeld om een vrouw te zijn soms.

Liefs!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven