Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
wow, ik doe even boodschappen en wat gebeurt er hier!! tsssss niet effe wachten of zo

Fanatic, wiehoe!! GEFELICITEERD!!!!!

Heel cool!!! en nu ben ik ook voor een 30-er!
Hahahaha, ja GW, dat is precies wat ik ga doen. Want ik verwacht toch echt vandaag of morgen een positieve test dus dan hebben we alvast maar wat "binnen"

Fanatic: GEFELICITEERD!!!! Super!!

En Erine: voor jou vreselijk balen zeg!!
Een 30 plusser die in ronde 5 zit?
Ja ik denk erover na. Maar het zal dan gaan om een vlokkentest, niet om een vruchtwaterpunctie.
Mmmm, Fanatic zegt last van darmen...

Laat ik daar nu al een week last van hebben. Of zou dat met mijn buikgriepie te maken hebben
Hoeraaaa Van harte gefeliciteerd Fanatic en man hardstikke leuk vooral omdat je het niet verwachtte!

Bedankt voor jullie . Husky lief dat je dat zegt, wel even tranen hier ja, heel blij voor fanatic. Maar wel een beetje verdrietig .
Ga nu even een hapje eten maken en mijn vent bespringen!

Tot later...
zit aan de uiensoep, doet ook wel iets voor een rommelende buik toch?
JAHOEOEOEOEOEOEOEO!!!!!!!!!! Fanatic gefeliciteerd hoor. Echt super!!! En jij maar denken dat het niet gelukt was!

Specu kom op hoor meid. Je mag hier lekker je gevoelens kwijt bij ons. Daar zijn we voor zeg maar! Verder veel sterkte en dat je je snel weer een beetje beter mag gaan voelen. Als er wat is. WE zijn HIER!

Maya dat is zeker weer snel hoor na 4 weken maar wel super dat jullie weer met zijn 3en verder kunnen gaan toch?

Verder is er weer mega veel bijgeschreven. In 1 dag!!! Kan het bijna allemaal niet meer bijhouden.

Maar straks weer aan het werk ik en dan nog veel te klussen van de week. Ik denk dat de slaapkamer wel af komt. 1 voordeel is dat ik er niet zo mee bezig ben (zwanger worden) buiten de slaapkamer om dan

Verder allemaal een prettige avond en ik kom morgen weer ff kijken.

Liefs yaya
Fanatic: Gefeliciteerd!!! Vanavond nog even rustig bekomen van de positieve test? Morgen besef je het je helemaal!
erine nogmaals , ik heb de laatste tijd ook sterker als er hier iemand zwanger is dat ik denk van, shit, waarom ik niet? Vind het best erg om dat hier toe te moeten geven...

leonor, risico van vlokkentest weet ik zo niet. Maar ik zou het erg onprettig vinden als er maar vanalles gedaan wordt omdat dat standaard is en ik het zelf niet allemaal even goed begrijp.
Gw vind het juist hardstikke goed dat je dat toegeeft, denk dat we dat allemaal wel denken hoor, Begrijp me niet verkeerd gun het iedereen echt heel erg, vind jullie allemaal echt oprecht lieve meiden. Maar ben nu gewoon verdrietig en vind het al hardstikke fijn dat jullie meeleven en dat ik virtuele knuffels mag ontvangen!

Sorry fanatic niet verkeerd opvatten hoor, ben hardstikke blij voor je, dikke kus!
het is bij mij ook niet zo dat ik het anderen niet gun (maar ik gun vooral mezelf het heeeel erg).
Aaahhh Erine wat vind ik dat toch vervelend dat je je zo klote voelt. En ik denk ook wel dat iedereen dat wel eens heeft. Dat geeft helemaal niets hoor. Ten minste voor mij niet in ieder geval. en een dikke voor jou. En GW jij krijgt ze ook van me hoor.

Maar jullie moeten net als ik ook nog over de plasstok piezzzen deze week dus alles kan nog!

En als jullie je echt klote voelen mag je mij wel gebruiken om tegen aan te zeiken (piezzzen) hoor. Vind ik geen probleem

Liefs yaya
gw ik vind het juist knap en eerlijk dat je dat toegeeft want ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft, de een iets meer dan de ander misschien maar toch. en ik denk dat het ook niet meer dan logisch is.
yaya, erine moet helaas een ronde langer wachten... ik zeg het maar even, denk dat je er overheen hebt gelezen met die vele berichten van vandaag.
ik vind het niet knap van mezelf, eerder een slechte eigenschap....

maar goed, ik werk er aan zal ik maar zeggen (en ik denk dat het snel beter word als ik zwanger ben! ). Hier trouwens wel al lichte buikkrampen. Maar dat had ik de vorige ronde ook al een aantal dagen voor mijn p-day.
Ohw wat stom van me. Bedankt husky voor het doorgeven. Sorry Erine het was niet mijn bedoeling om het nog zwaarder voor je te maken.

Maar mag ik dan als laatste vragen waarom dat dat is of wil je dat liever niet meer zeggen>
waarom wat is yaya?
Ik heb het al opgezocht in de pagina's van vandaag. Ik had er inderdaad overheen gelezen.

Maar toch het blijft klote
Oh nee yaya als ik je reactie zo lees vond ik m wel heel erg lief hoor!!! Ga ongesteld worden, dus gelukkig niks echt "erg", maar wel even balen!
zo, spitsuur is hier volgens mij voorbij....
Erine ik hoop echt dat het dan de volgende rond raak is!

GW, ik kom er net achter dat ik waarschijnlijk helemaal geen vlokkentest krijg maar een nekplooimeting. Dat is helemaal niet schadelijk dus niks aan de hand.
Ja een beetje rustiger nu.

Mijn zusje stelde vandaag voor om een duikcursus te gaan doen, vond het wel grappig met al die duikers hier. Weet niet of het nut heeft om daar nu zo veel geld aan uit te geven als ik graag zwanger wil worden. Of mag dat wel als je beginnend zwanger bent in een zwembad duiken? Heb er geen verstand van....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven