Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

dinsdag 10 maart 2009 om 19:45
erine, ik zou zeggen, lees het duikartikel op de hyves! Algemene conclusie is dat duiken afgeraden wordt vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent. Harde bewijzen zijn er weliswaar niet. Nu zijn zwembadduiken over het algemeen niet heel diep. Maar als je daarna toch niet kunt gaan duiken omdat je zwanger bent zou ik het nu niet doen (ben sowieso er eerder een voorstander van om op een leuke lokatie je duikbrevet te gaan halen, tenzij je toch van plan bent om ook in Nederland te gaan duiken).
Leonor, das idd niet schadelijk voor het kind, gelukkig maar!
Leonor, das idd niet schadelijk voor het kind, gelukkig maar!
dinsdag 10 maart 2009 om 19:59

dinsdag 10 maart 2009 om 20:05
Ja becky denk dat een biertje ook beter bij je shoarma past, hihi. En hopelijk komt het goed met die jeukende tieten van je. Dat is toch niet zo slecht he van de 25 nu 10 zwanger!
Ben nu een beetje blij heb al een van mijn bestelde boeken gekregen! Heb de schaduw van de wind besteld, geen idee wiens tip dit was maar lijkt me echt een mooi boek!
Ben nu een beetje blij heb al een van mijn bestelde boeken gekregen! Heb de schaduw van de wind besteld, geen idee wiens tip dit was maar lijkt me echt een mooi boek!
dinsdag 10 maart 2009 om 20:10
gw fijne avond nog!
erine ik heb mijn brevet wel in nederland gehaald. heb daarna nog wel eens hier gedoken maar vind er hier niets aan. wat ik wel een voordeel vind en wat voor mij de reden was, is dat de theorie in nederland vaak veel uitgebreider (en uiteraard in het nederlands) wordt gedaan dan in een vakantieland (manlief heeft op bonaire zijn advanced brevet gehaald en daar bij die duikschool zeiden ze dat hij het theorieboek maar in het vliegtuig op de terugreis moest lezen...), en als je eenmaal hier gedoken hebt is het op alle vakantiebestemmingen alleen maar makkelijker! (gezien het slechte zicht hier)
ik denk ook dat het in het zwembad nog niet veel uitmaakt, omdat dat heel ondiep is en dus nog weinig druk en minder stikstof in je bloed, maar inderdaad als je dan je brevet hebt en daarna doe je er niks mee...
aan de andere kant is het gewoon wel heel erg leuk daar kun je niet zoveel mee he...
ik heb net een 2e test gedaan, en die was gelukkig weer overduidelijk hartstikke positief! ik ga er toch zowaar aan geloven, ik ben gewoon zwanger, joepie!!
erine ik heb mijn brevet wel in nederland gehaald. heb daarna nog wel eens hier gedoken maar vind er hier niets aan. wat ik wel een voordeel vind en wat voor mij de reden was, is dat de theorie in nederland vaak veel uitgebreider (en uiteraard in het nederlands) wordt gedaan dan in een vakantieland (manlief heeft op bonaire zijn advanced brevet gehaald en daar bij die duikschool zeiden ze dat hij het theorieboek maar in het vliegtuig op de terugreis moest lezen...), en als je eenmaal hier gedoken hebt is het op alle vakantiebestemmingen alleen maar makkelijker! (gezien het slechte zicht hier)
ik denk ook dat het in het zwembad nog niet veel uitmaakt, omdat dat heel ondiep is en dus nog weinig druk en minder stikstof in je bloed, maar inderdaad als je dan je brevet hebt en daarna doe je er niks mee...
aan de andere kant is het gewoon wel heel erg leuk daar kun je niet zoveel mee he...
ik heb net een 2e test gedaan, en die was gelukkig weer overduidelijk hartstikke positief! ik ga er toch zowaar aan geloven, ik ben gewoon zwanger, joepie!!
dinsdag 10 maart 2009 om 20:39
Hé meiden, wat schrijven jullie toch veel! Ben even een tijdje niet geweest door diverse drukke bezigheden en nu loop ik weer 40 pagina's achter!
@Husky van harte gefeliciteerd met de gepiezzte streepjes!
Even een kleine update van mij: met mij gaat het goed. Ben nog steeds wel erg moe. laatste echo voor de combinatietest was prima. De uitslag was een kans van 1:13.000 op een kindje met downsyndroom. Verder hebben we bij de verloskundige voor het eerst het hartje van ons kindje mogen horen. Echt geweldig. Over 7 weken de 20-weken-echo. Begin nu steeds meer te genieten van het zwanger zijn. Maar ik moet nog wel erg wennen aan het dikker worden. En het vanalles niet mogen doen, drinken en eten is ook niet altijd even gemakkelijk.
@Husky van harte gefeliciteerd met de gepiezzte streepjes!
Even een kleine update van mij: met mij gaat het goed. Ben nog steeds wel erg moe. laatste echo voor de combinatietest was prima. De uitslag was een kans van 1:13.000 op een kindje met downsyndroom. Verder hebben we bij de verloskundige voor het eerst het hartje van ons kindje mogen horen. Echt geweldig. Over 7 weken de 20-weken-echo. Begin nu steeds meer te genieten van het zwanger zijn. Maar ik moet nog wel erg wennen aan het dikker worden. En het vanalles niet mogen doen, drinken en eten is ook niet altijd even gemakkelijk.
dinsdag 10 maart 2009 om 20:47
dinsdag 10 maart 2009 om 20:48
Fanatic, wat doe je nu? Zomaar een positieve test! Gefeliciteerd!!!
En Ik, wat goed om weer iets van je te lezen. Fijn dat alles goed is met de zwangerschap!
Husky, gelukkig, het was geen stofje op de test. Hij is echt positief!!
En Erine, ik had hier laatst al een "baby in november" club opgericht, maar ben m'n lidmaatschapskaart kwijt. Misschien kunnen wij dan een nieuw clubje oprichten: "baby in december"? Ik moet ook elke keer slikken als hier weer iemand zwanger is. Het is geen afgunst, want ik ben echt superblij voor iedereen. Maar ik krijg gewoon een steek in m'n maag ervan. Baal ontzettend van die gevoelens, maar ik voel het gewoon zo. Ben niet zo blij met deze eigenschap van mezelf, maar het scheelt dat jullie dat soms ook zo voelen.
En Ik, wat goed om weer iets van je te lezen. Fijn dat alles goed is met de zwangerschap!
Husky, gelukkig, het was geen stofje op de test. Hij is echt positief!!
En Erine, ik had hier laatst al een "baby in november" club opgericht, maar ben m'n lidmaatschapskaart kwijt. Misschien kunnen wij dan een nieuw clubje oprichten: "baby in december"? Ik moet ook elke keer slikken als hier weer iemand zwanger is. Het is geen afgunst, want ik ben echt superblij voor iedereen. Maar ik krijg gewoon een steek in m'n maag ervan. Baal ontzettend van die gevoelens, maar ik voel het gewoon zo. Ben niet zo blij met deze eigenschap van mezelf, maar het scheelt dat jullie dat soms ook zo voelen.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:02
Danke Momie voor het kusje.
Hihi Specu ben zelfs al geneigd om het clubske "baby in 2010" te noemen dat begint zo langszamerhand al wat realistischer te worden! Heb die gevoelens vooral zo tegen mijn eigen p- day, wat jij? Ben benieuwd wat de huisarts morgen te melden heeft, hopelijk kan ie je geruststellen.
Hihi Specu ben zelfs al geneigd om het clubske "baby in 2010" te noemen dat begint zo langszamerhand al wat realistischer te worden! Heb die gevoelens vooral zo tegen mijn eigen p- day, wat jij? Ben benieuwd wat de huisarts morgen te melden heeft, hopelijk kan ie je geruststellen.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:04
sorry, sorry, sorry! Zit net terug te lezen en zie dat jullie je onwijs zorgen hebben gemaakt. Heel erg lief van jullie, maar gelukkig onnodig. Ik heb mijn hyves inderdaad aangepast, want ik kreeg door een aantal dingen die erop stonden berichten van mensen waar ik eigenlijk geen berichten van wilde.
@momo; een kans van 1 op 13.000 is heel laag. Normaal gesproken heb ik gezien mijn leeftijd een kans van 1 op 1018 op een kindje met het syndroom van down. Dat betekend dat van de 1018 zwangere vrouwen van 29 jaar er 1 een kindje krijgt met het syndroom en 1017 vrouwen een kindje zonder het syndroom van down.
@momo; een kans van 1 op 13.000 is heel laag. Normaal gesproken heb ik gezien mijn leeftijd een kans van 1 op 1018 op een kindje met het syndroom van down. Dat betekend dat van de 1018 zwangere vrouwen van 29 jaar er 1 een kindje krijgt met het syndroom en 1017 vrouwen een kindje zonder het syndroom van down.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:06
Fanatic, geveeeeeeeeeeeliciteerd. Ik dacht dat ik een stuk miste, maar dat heeft zich op Hyves afgespeeld?
Als ik het zo lees allemaal lijkt het soms wel een spelletje monopolie. Het gevoel als je weer ongesteld bent geworden = ga naar de gevangenis. Ga niet langs start. U ontvangt geen ¤ ..... Dat je eerst moet wachten tot je weer 6 gooit om verder te gaan.....
Ik kan natuurlijk niet voor jullie spreken en het is zeker geen spelletje om zwanger te worden maar dit gevoel zou ik me er bij voor kunnen stellen.
Als ik het zo lees allemaal lijkt het soms wel een spelletje monopolie. Het gevoel als je weer ongesteld bent geworden = ga naar de gevangenis. Ga niet langs start. U ontvangt geen ¤ ..... Dat je eerst moet wachten tot je weer 6 gooit om verder te gaan.....
Ik kan natuurlijk niet voor jullie spreken en het is zeker geen spelletje om zwanger te worden maar dit gevoel zou ik me er bij voor kunnen stellen.