pijnlijke borsten

01-06-2010 22:56 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames.

Ik heb nu ongeveer al een week last van mijn borsten. 2 weken terug ben ik nog ongesteld geweest. Ik ben verder gewoon aan de pil. Maar toch vraag ik mij af hoe dit kan. Ik heb echt noooit last van mijn borsten. Ook niet voor of tijdens mijn ongesteldheid...

Nu weet ik dat het wel een zwangerschapskwaaltje is. Hoe snel kun je er last van krijgen? En wat kunnen verder misschien oorzaken zijn? Jullie een idee??

Het doet uit zichzelf niet echt zeer. Maar hoef er maar een beetje aan te komen, dan doen ze wel zeer. En bijv. ook als ik op mijn buik wil gaan liggen....

Enig idee hoe dit kan???

Alvast bedankt!!
Ik heb dit ook weleens gehad.. Het was ook niet tijdens mijn ongesteldheid. Heeft een paar dagen aangehouden en daarna was het weg:) Ik ben ook gewoon aan de pil maar heb destijds toch voor de zekerheid maar een test gedaan. Bleek achteraf niet nodig;)
Ik wil ze wel heel zachtjes masseren voor je !!
Aliquando et insanire lucundum est
Ja daar zit ze nu vast op te wachten
He, ik dacht dat ik op `zere borsten´ klikte!
Viva naar de knoppen.
Ha ha een massage is niet zo prettig nu
Daar hoef je geen 2 topics over te openen hoor.
quote:RemboEnRembo schreef op 01 juni 2010 @ 23:04:

Ik wil ze wel heel zachtjes masseren voor je !!Gatver.
Viva naar de knoppen.
in je andere topic over je zere / pijnlijke ,whatever borsten staat mijn advies....
quote:Arthemis schreef op 01 juni 2010 @ 23:06:

He, ik dacht dat ik op `zere borsten´ klikte!Ha ha ja dat kan kloppen. Ik wist niet helemaal waar ik dit topic moest plaatsen.... Vandaar dat ik hem daar ook maar ff heb geplaatst.
Zou voor de zekerheid een testje halen... Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten.
Je moet er nog een in mode&beauty en werk en studie openen, voor de volledigheid

Never mind...
Viva naar de knoppen.
quote:sunrise53 schreef op 01 juni 2010 @ 23:07:

[...]

Ha ha ja dat kan kloppen. Ik wist niet helemaal waar ik dit topic moest plaatsen.... Vandaar dat ik hem daar ook maar ff heb geplaatst.Ik begrijp het, ik dacht even dat het aan mij lag dat ik dubbel zag
Viva naar de knoppen.
Ja, misschien zijn er wel mensen die een studie volgen over pijnlijke borsten:P
quote:whatever78 schreef op 01 juni 2010 @ 23:07:

in je andere topic over je zere / pijnlijke ,whatever borsten staat mijn advies....

Ja het zit me wel heel hoog Maar voordat ik naar de HA ga, vroeg ik mij af of er meerdere meiden hier last van hebben gehad en wat de oorzaak was.... Dus vandaar.

En misschien moet ik binnenkort dan toch maar een testje doen. Maar kan me haast niet voorstellen dat dat de oorzaak is....
quote:Kiekeboow schreef op 01 juni 2010 @ 23:09:

Ja, misschien zijn er wel mensen die een studie volgen over pijnlijke borsten:PHa ha ha nou, mocht diegene hier tussen zitten, laat dan gerust je advies achter:P
Als je je pil gewoon goed slikt is de kans ook heel klein dat je zwanger bent, maar toch, dan weet je het tenminste zeker. Anders blijf je je zorgen maken..
quote:sunrise53 schreef op 01 juni 2010 @ 23:13:

[...]

Ha ha ha nou, mocht diegene hier tussen zitten, laat dan gerust je advies achter:PBen heel benieuwd hihi
Hi hi ja ik ook..... Dan is het ook gelijk opgelost:P
Meiden?
ik zeg zwanger of je krijgt een cupje groter cadeau en hebt groeipijn
*
Rem ken je plaats een keer jongen. Dit soort geintjes zijn no go in een topic als het deze.
Ik ken wel het last hebben van je borsten 2 weken nadat je ongesteld bent geweest, maar dan wel bij een natuurlijke cyclus. Ik herken het niet wanneer ik de pil slik. Bij een natuurlijke cyclus komt het vrij vaak voor dat vrouwen last hebben van zere/ pijnlijke borsten. Ben er zelf ook 1 van. Vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie doen ze dan zeer. Het hoeft dus niet altijd een zwangerschapskwaaltje te zijn. Had juist bij de zwangerschap van dochter geen pijnlijke borsten in die periode tussen eisprong en (uitgebleven) menstruatie. Terwijl ik in de maanden ervoor er wel telkens last van had.
Ik had het wel toen ik net zwanger was, maar wel pas een paar dagen/week ná de positieve test. Als je twee weken geleden nog ongesteld bent geweest dan zou je net je eisprong gehad moeten hebben en net bevrucht moeten zijn. Op dat moment wordt er volgens mij nog geen zwangerschapshormoon aangemaakt. Maar ik weet niet helemaal zeker of het het hormoon is waardoor je pijnlijke borsten krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven